marleen, toch negatief. raar zeg dat je nog niet ongesteld bent. sjorsje, hoe is het nu bij jou thuis met de chaos? rebbel, ik zie dat je al weer 28 weken bent! fijn hoor! nog maar 9! succes met je injecties vandaag! lique, ja, werk ze
@Lauwie, ik heb Lianna net naar de zolder gebracht kan ze daar vervelend zijn (ze had slaap maar wilde niet toegeven). Op weg naar de zolder kwam ik dus Yosyp z'n bed tegen en wonder boven wonder heb ik 'm naar beneden gekregen. Yosyp lag nog steeds te klieren op de kamer van Jorja, maar die heb ik nu dus in z'n bed gelegd. Jorja heeft net gegeten en ligt nog na te hikken en heb ik weer even tijd voor mezelf. @Debby, dus toch alvleesklierkanker. Is het nog niet verder uitgezaaid? Hopelijk redt je schoonzus het tot de chemo.
Ik wilde trouwens vanochtend met Lianna pepernoten bakken. Het was de bedoeling dat ze enkele balletjes deed maken. Nou het eerste balletje verdween met een grote "ieuw" op de grond. Verder maar niet meer geprobeerd.
Hieper de piep hoera voor MYRNA!!!! Alweer 8 jaar geworden!!! Sorry Linka, was ik het alsnog bijna vergeten! Gefeliciteerd met Myrna!
wat een mooi liedje over je kindje, zou er bijna emotioneel van worden YouTube - Claudia de Breij zingt Jouw liedje
@Linka, gefeliciteerd met Myrna!!! Maak er een leuk feestje van! Zo even lunchen, heb trek! @Petra, kan ik hier gelukkig niet luisteren, straks zit ik hier te janken
Groot alarm na vrijkomen gassen - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Ik had dinsdag helderrood bloedverlies, dus ik dacht mooi ik word ongi, maar helaas bleef het bij een klein beetje bloederige afscheiding en dan echt een heel klein beetje! We wachten maar weer rustig af! Gatver, ik heb net de meterstand van het water doorgegeven. En dat is bij ons meestal bijbetalen...
Gevaar Dronrijp voorbij 06-11-2009 | 11:36 De politie Fryslân heeft het dorp Dronrijp weer vrijgegeven voor het verkeer. Eerder werden zelfs vertegenwoordigers van de media tegengehouden bij de ingang van het dorp. De politie Fryslân heeft even na elf uur het signaal afgegeven dat het gevaar voor het dorp voorbij is. De gaswolk drijft verder. Dorpen aan de noardwestkant van Dronrijp moeten de deuren en ramen nog gesloten houden. Dit bedoel je zeker. Wij wonen ten zuidoosten van Dronryp. Geen last van dus!
Setteke, gelukkig maar. Ik had inmiddels ook gelezen dat het nogal meeviel, maar eerst schreven ze over heel Friesland.
@ Marleen, hetzelfde als jou, verschillende ip-adressen. Maar dat zegt niks, als ze bijvoorbeeld net als jouw twee computers met internet heeft dan is dat niet zo moeilijk...
Sjorsje heb jij een recept voor die pepernoten? Ik wil dat ook weleens doen, maar ik zie zoveel verschillende recepten dat ik het niet meer weet...
Bij onze supermarkt hebben ze van die kant en klare pakketten om pepernoten te maken. Verder nog iets leuks, er is een speciale hyves voor de sintintocht hier in het dorp met een sinterklaasjournaal. Check it out, de beelden zijn gemaakt op het kanaal vlak buiten het dorp. Sint Intocht Akkrum - Hyves.nl