Mik: kom je ook morgen???????? Petra: ik wil ook wel wéér op Suze passsen hoor!!! Juud/Angelo: knuffel voor jullie
@Juud, sterkte @Meetingdames, heel veel plezier morgen! All, morgen zit ik in het publiek bij ik hou van holland. de oranje tribune in het midden van het midden met oranje pruik, zoek mij, haha
@Miranda. Wel gezelig als julie komen en Gerard vindt het toch wel gezelig al die vrouwen ; @liq. Leuk ga je morgens eens spoten moet je eigelijk eerst even een foto hier zetten Meide ik ga naar bed ben ik weer knapen fruitig voor morgen
Haha dat denk ik ook wel. Maar er komen toch nog wel meer mannen?? Ik heb helemaal geen kans om met hem te overleggen want hij is er niet (wedstrijd van Darten). Morgenvroeg maar vroeg wakker maken. Maar de meiden hebben morgen gym en Joëlle moet voor een screening naar de fysio (voor turnen). Misschien vroeg komen zodat we eerder weg kunnen.
Hey meiden, heel veel plezier morgen! Wel foto's maken hoor! Bartje is nog steeds niet helemaal fit @Juud en angelo, heel veel sterkte, dikke knuffel voor jullie.
Juud, wat een rotnieuws. Sterkte meis! Meiden die naar de meeting komen: tot morgen! Meiden die toch niet kunnen komen: jammer! Meiden die twijfelen of ze niet toch wél komen: doen! En voor de iedereen: slaap lekker
sjudith, wat een naar bericht. sterkte en een dikke knuffel! toetie, ik dacht dat je ook zou komen. jammer dat ik het verkeerd bedacht had. truste!
Goedemorgen, @Puck; Ik had je beschrijving van gisterenochtend niet meer gelezen, vandaar..... Wat goed dat je ons herkende. Leuk om jullie eens gezien en gesproken te hebben @Linka: (alsnog) Van Harte Gefeliciteerd met Myrna. @Alieke @Miepie; Jammer dat ik jullie niet tegen ben gekomen @Debbie; Bah, wat een rotnieuw. Heel veel sterkte @Buddy; Ik stuur je straks nog een sms, maar m'n tel ligt op de slaapkamer en Dirk ligt nog te slapen . Alvast een hele dikke knuffel voor jullie alle 3 @Marleen; Heb je nog last vd prik? Ik had gisteren erg veel last van mijn arm, maar vandaag is 't gelukkig 'n stuk minder @Meeting; Heel veel plezier Wij gaan vandaag een bed en een kast kopen voor Matthijs zijn nieuwe slaapkamer Daarna de zolder opruimen, zodat Dirk morgen kan gaan schideren
pagina 5000!!!!!!!! nee miranda ik moet vandaag 2 taarten maken kaas en worst snijden en boodschppen doen voor de babyborrel van mijn zusje morgen . helaas volgende keer maar weer. lijkt wel elke keer zo gepland te worden dat ik niet mee kan!
En dames, hebben we er zin in? Wij wel en vooral onze zoon, die begon al om 3 uur te roepen en te huilen en om 7 uur was hij wel klaar met slapen... Wie komen er nou allemaal?
Goedemorgen, @ Duster: Hihi ik herkende Matthijs en zag jouw buikje en je krullen...kon niet missen! Vond het ook erg leuk om eens iemand live te zien van het forum waar je toch wel erg veel deelt! We hebben trouwens best veel gekocht, pfff.... Jij ook helemaal geslaagd? @ Sjudith en Angelo: Heel veel sterkte! @ de "meeters" vandaag: Heel veel plezier! Hier een drukke dag voor de boeg. Ik hoor dat mijn kleine mannetje wakker is, ga hem uit zijn bedje halen. Fijn weekend!
setteke, je bent vast al onderweg, maar wij komen er ook aan! ik zit te wachten tot mijn smurf uit zichzelf wakker wordt, maar ik vrees dat dat niet op tijd gaat lukken. petra en miranda, komen jullie ook nog?
ik haak af andy en ik gaan vanavond (weer) uit en dan moeten de meisjes uit logeren, morgen twee verjaardagen en maandag natuurlijk weer werken. Ik denk dat ik lekker op mn gemakkie een beetje ga rommelen thuis. iedereen heel veel plezier!!!niet verlegen zijn en succes met het achter de kinderen aanhollen (hihi )