Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wij gaan er gewoon lekker heen kunnen de kids mooi spelen :). We gaan zo al weg. Vanavond gaan de kinderen logeren bij me schoonouders... *geen commentaar* we krijgen dit weekend te horen of ze willen helpen voor het huis... ben er bang voor maar goed

voor de dames die komen tot straks:)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Voor de meeters, heel veel plezier straks dames!

@Juud/Angelo, sterkte voor jullie!

---

Heb gisteravond 3 collega's over de vloer gehad, hebben monopoly gespeeld, gezellig! 2 collega's waren erg fanatiek dus die gaven zich niet zomaar gewonnen, dus was het half 1 toen ze naar huis gingen, haha!

Hubje is vandaag aan de klus bij zijn broer, en als het droog blijft ga ik vanmiddag ff aan de shop. Straks als Britt weer op bed gaat ga ik met Jamie een verlanglijstje inelkaar flansen voor Sinterklaas, even weer samen aan de knutsel!

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Xx

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

De beurs was gisteren erg leuk. Wij moesten er om 5 uur uitgezet worden doordat het dicht ging, maar hadden toch heel veel nog niet gezien voor ons gevoel. Het was wel supergezellig. En Danique was echt het liefste kindje wat er rond liep.
    Ze heeft niet 1x gejammerd. Ze heeft heerlijk rondgestapt, gezeten, gekeken, op de draaimolen, op de foto, gespeeld met alle speelgoed. Ze vond het echt leuk.
    Toen kwam de terugweg; file, file, op zoek naar een MC, niet gevonden, verder rijden, Danique poepbroek, zat er helemaal onder, dus aan de kant van de weg poepbroek verschonen, schone kleren enzovoort. Om 8 uur bij de MC gegeten en om 9 uur thuis. En Danique pas om 9 uur naar bed. En vanmorgen om kwart over 9 wakker. Ben zooooo trots!!!

Meeting, veel plezier vandaag!

Juud en ANgelo heel veel sterkte!

Debby, heel veel sterkte.

De rest is even niet blijven hangen, sorry!
    Ga nu naar mijn ouders. Heb een leuk stoeltje gekocht voor Danique en die moet ik ophalen.

Tot de volgende keer!!!

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    goedemorgen dames,

meeting: iedereen veel plezier!

Juud: veel sterkte! Dikke knuffel voor jullie!

All: ik weet het allemaal niet zo goed meer. malou had gisteravond 36,1 graden en vanochtend weer. Ze is jengelig maar wil af en toe wel spelen. Ligt nu weer op bed (normaal pas om 1 uur) Heb haar wel wat dikker aangekleed maar doe ik daar goed aan? Wie heeft dat ook wel eens gehad kindje met koorts maar dan koude koorts?

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Lieve meiden, veel plezier bij Ballorig! Erg jammer dat we er WEER niet bij zijn! Maar... we hebben een super avond gehad en mooie herinneringen opgehaald aan mijn schoonmoeder. Mijn schoonvader vertelde ook dat ze steeds bij m is 's nachts, erg mooie gdachte (als je er voor open staat natuurlijk).
    De kindjes zijn net thuis en ze hebben het super goed gedaan. Thomas heeft zelfs 's nachts op de wc geplast. Nou dat was wel weer ff mijn ego verhaal voor vandaag!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Veel plezier bij Ballorig.

Juudje en Angelo, sterkte!

Duster en Puck, leuk dat jullie elkaar live hadden ontmoet!!!

Zo, drukke dag gehad gisteren, vandaag ook weer voor de boeg, kinderpartijtje gaan zwemmen!!! O my god!!

Myrna ging pas om 12 uur slapen, erg he! Haha! Ylana, dochter van vriend van ons ging om half 12 weg met dr vader. Kortom, ze heeft veel van genoten!!!!! Wij gingen om half 2 naar bed, wij hebben zo lang diepe gesprekken over ons relatie, poeh, het was wel vermoeiend en moeilijk!

Nou meiden, ik mis jullie! Dikke kus!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier niet bijna,maar helemaal! :)
    dit vind ik een heel mooi liedje voor als we straks ons kindje laten dopen! :)

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ah wat naar!! :( sterkte!!

liefs rebbel

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @miepie: naar mijn idee valt 36,1 wel mee, is toch niet heel erg te laag?

@marleen: goed te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad meid!

@linka: gefelciteerdnog met je grote meid! en veel plezier vandaag!

@de meeters: heel veel plezier vandaag! :)

heb gister de prik voor de mex. griep gehaald en nu wel wat last van mn arm, maar verder geen klachten.

liefs rebbel

10. Marleen2109

@ Linka: Veel plezier vandaag meis! Hopelijk heeft jullie gesprek iets opgeleverd!

@ Rebbel: Ik had al last van die gewone griepprik en dat heb ik eigenlijk nooit! Vandaag is het gelukkig bijna over!

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

#50011 Chantico, 7 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2009
    Hé meiden! Wij zijn weer thuis van Ballorig. Vond het erg leuk om een aantal mensen nu in het echt gezien te hebben :) En wat een leuke kindjes allemaal zeg, niet alleen de augustuskleintjes, maar ook de grote en kleine broertjes en zusjes!

Ise was natuurlijk in de auto al in slaap gevallen, maar het is gelukt om haar over te hevelen en nu ligt ze vast te dromen van kindjes, ballen, luchtkussens, ballen, hobbelolifanten en nog véél meer ballen!

Enne, hoewel ik het heerlijk vond om eindelijk eens echt mezelf te kunnen zijn, zou ik hier op het forum graag toch lekker anoniem blijven, maar dat was volgens mij voor iedereen wel duidelijk ;)

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook net thuis. Wij vonden het ook erg leuk en gezellig.
    Ik kende er al wel een aantal, maar vond het erg leuk om nu ook Chantico en Lauwie te ontmoeten.
    Kindjes hebben in de auto geslapen en zijn nu weer druk aan het spelen.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he juud wat een naar bericht, veel sterkte!!

sjorsje las goed nieuws over de heupjes!! fijn hoor

meeting vandaag, oeps was het vergeten
    ik moet straks werken, mijn ouders zijn net weg van visite

anissa liep gister op het kdv ineens een paar meter zo los! vandaag thuis natuurlijk niet meer
    en gister huilen huilen en huilen, tot 23.30
    kwijlen ook, en stinkpoep dus denk de kiezen weer.

even een vraag snel. wie krijgt hier ook de mex.griepvaccinatie? want ik moet hem 26 november pas halen, vind dat zelf best laat. moet dinsdag voor de spiraal (had ik dat al verteld.... doodeng) en zal eens vragen, wil hem liever eerder eigenlijk

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miepie'mylan heeft ook wel eens verlaging gehad onder de 36 zelfs maar ging van zelf over

@noura: ik krijg de prik a.s. dinsdag

@all: zo wij zijn ook terug, maar ja is ook 10 minuten rijden haha
    leuk om lauwie en chantico te ontmoeten en tja met setteke, miranda en binna is het altijd leuk ;)
    sjorsje, duster en schatje leuk jullie weer eens te zien

nou hoop dat ik niemand gemist heb haha

15. Marleen2109

@ Noura: Heb je de gewone griepprik al gehad? Volgens mij moet er 2 weken tussen alle prikken zitten.

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben ook weer thuis hoor!!!!!!! (ben ook al even naar de winkel geweest hoor);)
    Lekker rustig gereden de terugreis.
    Laureen heeft weer heerlijk een tijd in de auto geslapen.
    Ben erg trots op mijzelf dat ik deze reis alléén heb gemaakt.

Ik vond het erg gezellig dames.
    Zoals de anderen ook al zeiden, vond ik het super om Lauwie en Chantico te ontmoeten.
    De andere dames kende ik al en dat weer erg gezellig.

Ben nu samen met Laureen aan het wachten op de rest van ons gezin.
    Papa is nog met de andere twee meiden op stap. hahah

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Viel wel mee hoor:
    - Lauwie
    - Chantico
    - Binna
    - Setteke
    - JennyS
    - Schatje
    - Kimm
    - Sjorsje
    - en ik

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij zijn ook weer thuis, we moesten nog even langs de Action in een dorp verderop. Onderweg nog file, was een ongeluk gebeurd, heeft al met al maar een kwartiertje geduurd gelukkig. De kindjes hebben heerlijk geslapen onderweg.

Dames, ik vond het weer supergezellig! Bedankt! Ik heb nog een groepsfoto, maar ivm met de privacy van Chantico en Ise komt hij hier niet op het forum. Dus als iemand van jullie hem wil, stuur me even een pb met je mailadres, dan komt 'ie eraan.

Zal zo eerst de foto's eens uploaden...

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

En dan nog een aantal mannen, die van mij, die van Schatje, die van Kimm en die van Sjorsje. Ook nog oudere/jongere kindjes: Tymen, Tycho, Lianna en Jorja. Ik heb nog even heerlijk de kleine Jorja in mijn armen gehad. Genieten!!!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dames (en heren) fijn dat het leuk was!

Volgende keer zijn we weer van de partij :)

oja ben ongesteld dus we kunnen toch met Clomid starten :)

Deel Deze Pagina