he naat leuk wat van je te horen! ja wat een gedoe zeg met al die mensen die dus tussendoor een prik halen, en krijgen. vind het ook wel vervelend dat er zo massaal word gebeld naar de huisartsenposten, ik kan me voorstellen dat mensen ongerust zijn. maar ze proberen een prik te krijgen terwijl ze weten dat ze geen risicogroep zijn, en ondertussen bezetten ze ook nog eens de lijn voor mensen die dus wel om een goede reden de huisarts proberen te bellen juud hoop dat giulia kan slapen vannacht en jullie ook! beterschap! anissa eet al een paar dagen niet, ze draait haar hoofd steeds weg. denkt dat ze toch nog niet in orde is, zelf heb je met een buikgriep ook vaak een slechte smaak. maar goed, het is met drinken ook maar een paar slokjes. ik zie het maar aan, ze is niet echt heel vrolijk, en snel moe, maar geen koorts. manlief kwam vandaag ook wit thuis, had ook gespuugd, en heeft flink lopen zuchten en steunen, en heeft overal spierpijn. maar als ik voorstel om morgen thuis te blijven, wil die dat nog even aanzien... pffff getrouwd met zijn werk
de besmettingstijd is al voor de eerste ziekteverschijnselen toch? er stond een heel stuk in de krant vandaag. volgnes mij 3 dagen er voor denk dat het soms ook lastig is, want als ze niet testen of het echt de mexicogriep is dan kan het ook een andere griep zijn.... en als het echt toeslaat dan houd je het niet meer tegen, je kan moeilijk binnen blijven. en stel dan zou je tot eind januari binnen moeten blijven.. collega bij mijn man heeft zich ook ziekgemeld dat die mexicaanse heeft. maar mijn man zei dat die iedere week wat heeft. hij had overdag gewerkt,en savonds gebeld dat die ziek was...
wel apart dat de stemming in een land zo snel om kan slaan. vorige week nog zoveel twijfel of men zijn kind zouden laten inenten en het nu zo'n run op de inentingen. ik ga morgen op mijn werk informeren en anders wachten we de uitnodiging wel af. vind het wel jammer dat ik dan het voordeel van de bv niet kan benutten.
Goedemorgen, Ik heb besloten hier (voorlopig) af te bouwen. Ik ga over 1,5week dus 4 dagen per week werken en dan ben ik 12 uur per dag van huis (van 7 tot 19) De overige tijd wil ik optimaal aan Matthijs besteden. Tijdens mijn verlof zal ik hier wel weer vaker te zien zijn. Dat is al vanaf 6 januari Heel veel liefs Silvia
@Duster, gewoon lekker hier komen kijken en kletsen als het je uitkomt! Matthijs gaat toch ook optijd naar bed Op het rtl nieuws werd gisterenavond en wordt vanmorgen een stukje uitgezonden over sint maarten. Ja dat is dus bij mijn achterburen. We waren net te laat(wist het ook niet hoor). Dat meisje dat in de camera zingt, heeft ook nog bij een paar huizen met Sam gezongen. Grappig!!
@Lique; Ik ga dan denk ik niet veel later. Heb nu vaak nog mijn middagdutje nodig en dat kan straks natuurlijk niet meer. En elke dag loopt de wekker om 6uur af. Ik ga nu snel voor de laatste keer naar mijn poetsadresje
Morgen allen! Giulia speelt alweer vrolijk op het kdv, was gister en vannacht nog wel ziekjes (eerst 38.5, later 35.9 :S) maar vanmorgen weer een mooie 37.1. Sowieso ben ik maar een meter of 30 van haar verwijderd op mijn werk dus als er iets is ben ik er zo
Goedemorgen dames! Ga ook proberen vandaag een beetje mee te kletsen! Juud: Fijn dat giulia weer is opgeknapt!!!!! duster: erg begrijpelijk meid! Kom gewoon maar ff af en toe aanwaaien. binna: goeiemorgen! Hier gisteravond even naar mijn ouders/schoonouders en schoonzusje geweest met malou en haar lampion. Papa en mama kunnen weer gaan snoepen hihi want om malou al die snoepjes te geven (vooral chocola...) ben ik niet zon voorstander van.
@Chieffie, is het bij jou ook crisis op je werk?? Of gewoon rustig, haha!! @Miepie, maar mama lust toch wel chocola Bij ons zit het allemaal in een trommel en mama hoeft voorlopig niets te kopen. Ze mag van mij gerust iedere dag een snoepje uitkiezen.
even stiekem van mn werk @ Chieffie, ik vind het wel erg leuk dat je hier gezellig meekletst! @ Naat, leuk dat je even wat van je laat horen en wat heerlijk om te horen dat je Roos leuk vind, dat vind ik namelijk ook heel erg. de meisjes zijn nu lekker bij mijn ouders die superveel zin hadden om op te passen. Het is de eerste keer dat ze ze samen de hele dag hebben. Ik was van plan om de bv helemaal af te bouwen met werken maar voorlopig gaat het nog veel te goed, dus Suze boft maar fijnedag
@Petra, heerlijk toch dat de BV zo goed gaat. Ik heb het ook veel langer volgehouden dan bij de eerste. En dat kolven vind ik nog best meevallen. En het heeft ook wel weer iets speciaals vind ik.
WAUW!! Alweer een nacht zonder huilende en roepende kinderen! Hier kan ik wel aan wennen!! Vanmorgen alleen iets minder, toen ik Silke uit bed haalde bleek zij aan de diarree te zijn, en je wilt niet weten waar ik het vandaan heb moeten poetsen... De wasmachine draait alweer... Tymen is ook nog aan de diarree, ik niet maar mijn buik voelt wel wat raar. maar goed, ik heb ook net mijn eisprong (gehad) dus dat kan het ook zijn. Vanavond bij mijn ouders hachee eten.... Lekker voor de diarree. Ik had ook al gezegd dat Tymen niet fit was en dat we dan misschien beter niet konden komen ivm mijn moeder haar (niet aanwezige) weerstand. Maar daar wilde ze niets van horen! Mijn schoonzusje is daar maandag geweest en werd later ziek, dus mijn moeder zei dat ze het dan nu ook al wel zou kunnen hebben. ze wilde heeeeeel graag de kindjes zien, hihi!
Dat is toch wel ideaal he? Gelukkig dat ze niet meer ziek is, dan zal het de mexicaan wel niet zijn.... (of ziet ze cactussen als ze haar ogen dicht doet? Dan is het wel de mexicaan!). Werkze vandaag! Nog wat interessants op het (werk)programma??
duster: gelijk heb je meid, kindjes gaan voor klotenacht gehad, ze worden maar niet beter. meneer wil alleen bij mij slapen maar ja das natuurlijk niet goed. maar zo moeilijk dus toch vanaf half 5 bovenop me gelegen
Hai meiden.... Nou ik zit gewoon weer op werk en merk het wel, mijn dakkie doet wel wat zeerder dan wanneer ik gewoon thuis ben... Niks an te doen! Vanochtend nog bij de HA geweest omdat ik ook steeds irritatie heb aan mn linkeroog.... Leken ook bultjes op te zitten... tattatataaaaaaaaaaaaaaaaa: milde bindweefselonsteking... Tuulk, onsteking in het voorhoofd, in de keel, aan het oog kon er ook nog wel bij! Ik heb er niet zoveel last van hoor, dus ik mag niet zeiken, maar goed... Waar blijft die lente??? @ set; door die info van de website kinderinfo.nl twijfel ik nu ook wel.... maar ik ben nog zeker ook geen voorstander... maar goed ik ben ook iemand die vanwege astma opgeroepen wordt voor griepprik en deze eigenlijk ook niet gaat halen tenzij het qua tijdstip gewoon helemaal makkelijk is... @ binna; mooi hoor, dat ringetje en de fotos, echt een dametje...
@ Chantal, nou dat is ook weer lekker. Beterschap! @ JennyS, hij vindt het wel erg lekker om bovenop jou te slapen! Alleen jammer dat dat dan om half vijf moet.... @ carmen, hallo! Hoe is het met jullie?