@ jenny; ja ik weet ook wel dat het niet goed, is maar als ik dat lees denk ik ook steeds, ahhhh wat lieffff, maar jij bent er misschien wat minder blij mee, hihihi... hai set! ach ben gewoon een wandelende onsteking! moet even uit mn systeem denk ik.
Ik heb trouwens nog meer kleertjes op MP gezet. Advertenties van Lisette uit Akkrum , Friesland - Marktplaats.nl Misschien dat 1 van jullie nog belang heeft erbij of anders iemand kent?
Bekijk bijlage 27697 ` Sam vond het leuk, maar Djim was echt klaar toen we thuis nog 1x een liedje gingen zingen
chantal: ja het is heel schattig, maar ja niet als hij in zijn bed aan het krijsen is omdat hij alleen maar bij jou wil slapen. hij neemt me gewoon in de maling en dat vind ik niet zo leuk. als hij bij mij ligt dan denk ik ook altijd wat ben je toch een drol , maar ja hij moet gewoon in zijn eigen nest liggen natuurlijk
@ set; hahaha, dankjewel, steek de gek maar weer met me aan, hahahaha!!! @ lique; ah wat leuk!!! heel schattig... lekker veel snoep opgehaald? @ jenny; ja dat snap ik helemaal, zal denk ik wel hetzelfde erover denken als tygo het deed en jij wil natuurlijk ook wel je nachtrust, maar zie het helemaal voor me hahaha, ook niet tussen mama en papa inliggen ofzo nee, gewoon er bovenop, hihihi... wij eten hier straks vis... weet neit of dat met mij helemaal goed gaat, maar mn lekkere trek zegt, doen! @ tesske: is kleine tess al een keer toe aan een playdate?
Crisis, ons systeem lag er vanaf 10 uur uit, nu net weer online. En ondertussen mocht ik een gemeentefotograaf rondleiden die foto´s kwam maken voor de WMO folder. Uiteraard direct richting KDV geloodst en verteld dat ik een topmodel heb, en ook toestemming kon geven, dus Giulia komt hopelijk in de folder Haar eerste publicatie
Hihi, behalve dat je zelf fotograaf bent verzorg je ook nog de pr van je dochter! Giulia nog steeds lekker fit?
Goedemorgen, Kom er steeds niet aan toe om te reageren hier, lees wel mee hoor... Mama's en kindjes die ziek zijn: Beterschap! @ Rebbel: Succes in het zh vandaag! Hier weinig nieuws, voel me nog steeds niet zo heel erg lekker, ben nu ook nog eens ongesteld dus alles lijkt dan nog weer erger hahaha... Vanmorgen ook weer even ruzie gemaakt met mijn man, hij is fijn! Vanavond mag ik de vaccinatie halen, dus dat ga ik ook doen. Cursus pleegzorg was leuk, de laatste keer. Volgende week eindgesprek... Olivier slaapt de laatste dagen slecht! Hij wordt elke keer wakker en begint dan te huilen, zo sneu. Hij is ook wat verkouden, dat zal er ook niet aan meehelpen dat hij lekker slaapt... Ga er weer vandoor! Toedeloe!
chieffie: hoe kom ik ook alweer bij de poll, ben wel benieuwd wat er inmiddels allemaal is toegevoegd?
chantal: ohw wilde hij maar tussenin haha dan geen probleem maar met 2 looporen, zwanger en meer dan 10 kilo bovenop je nee laat maar haha
Hallo! Jasper is weer goedgekeurd; 10,9kg en 78cm! Hij heeft alleen zijn inentingen niet gekregen omdat hij de mexicaane griep vaccinatie krijgt. Dat zou te snel op elkaar zijn, dus hij krijgt 12 jan pas zijn inentingen. Het was super druk en verschrikkelijk warm en het liep natuurlijk weer iets uit. Er zijn 6 tafels en die waren allemaal bezet, dus ik kon mijn spullen niet eens ergens normaal kwijt. @ Lique: Leuke foto! @ Duster: Denk maar even lekker aan jezelf meis, je buikkie en je kindje! @ Juud & Chieffie: He gelukkig doet ze het weer goed !
@ jenny; hahaha! @ miep; heb je me sms gister gehad? @ marleen; goeiemorgen girlie, hoe is het vandaag met jou en de boys?
chantal: sms gehad hoor! Istie goed heel aangekomen? Moet ff verder met werken maar kom zo wel ff in mn pauze!
Hey Channie, Jasper ligt net in bed, Thomas komt van de psz en is een beetje druk en ik ben zoooooooooo moe! Ik ben na de griepprik altijd wel een beetje hangerig en snotterig, bleh...
@ miep; ja hardstikke goed!!! Ben echt helemaal blij. Er ligt er nu 1 bij mij in bed voor de geur, die van hem is echt aan wassen toe en dan kan ik die van jou voor reserv in de kast leggen. KDV had al gevraagd of ze er niet daar in in zijn mandje mochten houden, dan hoefde ik de zijne niet mee te nemen en zouden ze het niet kwijtraken, maar ik weet het niet hoor.... @ marleen; hey kan je niet lekker op bed een tekenfilpje ofzo voor thomas er opzetten en lekker samen in bed duiken, krijgt jij wat rust en is hij ook even rustig?
chantal roep maar een datum,tijd en plaats! Mijn meisje ligt in bed, al wel n half uur te mopperen maar huilt niet. Ben benieuwd of ze in slaap valt! Ze is lekker in bad geweest en heeft een massage gehad waar je u tegen zegt. Ben het debat aan het volgen op tv, echt geweldig!