haha ben wel superbenieuwd naar de naam van rebbels kindje!!!! binna: ook ik ben wel hard daarin en wordt er dan dus gekozen dat we bij een van de 2 gaan eten (aangezien we vorig jaar bij mark zijn ouders hebben gegeten gaan we dan naar mijn ouders eten) Gaan we gewoon sochtends naar mark zn ouders. Grootste probleem is niet mark zijn ouders maar mark zn zusje. mijn schoonmoeder kan heel slecht nee zeggen en haar dochter is nogal overheersend dus gaat gewoon door totdat ze overstag gaat. (heb wel een superlieve schoonmoeder hoor absoluut maar dat is wel een minpunt van haar)
tis gewoon altijd strijd bij ons...met alles. Mijn moeder is heel erg als we 2 weken niet bij hun zijn geweest wordt ze al boos. Ik sta hier wel boven en we komen echt wel bij hun maar gaan niet elke week wij hebben ook weekend als gezin zijnde!
@ Rebbel echt supermooi die armband, ga gelijk ff op die site spieken... @ Petra ben morgen vrij 8) en nog een keer...wat is je adres voor die cd @ all ik bel maar weer de ha Giulia had 38, zetpil gegeven en nu 3 uur later 35.5, gisteren ging het ook zo...
Heb net gebeld en de ondertemp icm benauwdheid willen ze haar toch ff zien! 22.50 uur bij HAP zijn.....ze willen zeker zijn dat ze geen longontsteking kweekt!
@Duster, jammer dat je gaat afbouwen. Ik zal je wel missen hoor. Heb je een beetje zin om te gaan werken? @Judith, fijn dat Giulia weer is opgeknapt! Owh lees dat ze nu weer niet lekker is Succes bij de hap, hopelijk geen gekweekte longonsteking. Dikke knuffel. @Chantal, jij blijft ook maar kwakkelen he? Heb je wat gekregen voor je oog? Ibuprofen mag bij antibiotica (maar daar heb je nu niks meer aan) @Lique, leuke foto's! @Puck, wat vervelend dat Olivier steeds wakker word. Hopleijk vanacht een rustige nacht. @Marleen, mooie cijfertjes voor Jasper. Bart heeft afgelopen maandag de bmr prik gekregen, hopelijk komt het straks dan nog wel uit met de mex prik. Ach arme Jasper, geef hem maar een dikke knuffel. @QB, beterschap! Wat sneu dat Jamie zijn knutsel verdwenen is Lief dat de juf een nieuwe heeft meegegeven voor thuis te knuteselen. @Noura, beterschap voor annisa! @Rebbel, fijn dat de controle goed was! Bijna 30 weken alweer! Mooi armbandje, jammer dat je de letters heb afgeplakt. Zo te zien zijn het 4 letters, lekkere korte naam dus, Leuk leuk leuk. GO MILAN, SUPER KNAP VAN JOU!!!!!!!! Nog even en hij loopt helemaal los!!!! JEEJ @Vogeltje, wat een lueke foto van toby. Waarom krijgt toby en een ruggeprik en narcose? Wow morgen al opereren, dat is zeker spannend. Heel veel succes en een dikke knuffel voor jullie allebei. @Shanai, jou man lijkt mij ook wel een risicigroep. Hopelijk krijgt hij een prik. @Setteke, wat knap dat silke weer wat nieuwe woordjes weet! En zelfs in het fries @Mieppie, pffff kerst wat een gedoe. Mijn man is 2e kerstdag jarig en meestal vieren we dat bij zijn ouders. smiddags koffie met gebak, daarna cadeautjes uitpakken en savonds met z'n allen eten. De 1e kerstdag dan bij mijn ouders. Mijn man gaat bijna altijd mee naar het cb. Maarja hij zit ook thuis zonder werk, dus druk heeft hij het niet Bart heeft een nieuw woordje: MIJN! Alles wat hij ziet pakt hij en roept heel hard MIJN.
Goedenavond dames, Via een goede vriendin ben ik op dit forum gewezen. Aangezien ik ook een dochter heb van augustus 2008, dus veel dingen herkenbaar zijn, heb ik besloten me aan te melden voor dit forum. Het valt me op dat er inmiddels al een hechte club is ontstaan met meetings en al en dat er, op 1 man na, volgens mij alleen maar vrouwen zijn aangemeld. Uiteraard wil ik me niet opdringen aan jullie hechte groep, maar vinden jullie het goed dat ik af en toe eens mee lees en uiteraard schrijf?
mijn mijn mijn mijn... ja dat was in nemo! rebbel gave armband nou was hier aan het lezen en tussendoor ging bij anissa de volumeknop weer aan. ze is zo duf heel de dag, drinkt steeds 2 slokjes water, eten wil ze niet. alleen paar hapjes pap sochtends. dat is niet zo erg, zo lang er maar wat in gaat maar nu heeft ze oplopende temp 38,5 en af en toe gilt en even later valt ze weer in slaap in je armen. zondag begonnen. ze ademt ook heel zuchtend... of hoe moet ik dat zeggen morgen kdv maar afbellen, want zo vind ik het maar niets
juud ben benieuwd wat de ha zegt las over het knutselwerkje van jamie, sneu hoor, gelukkig dat die iets nieuws noois kon maken
Net terug... Giulia heeft waarschijnlijk een virusinfectie, iig GEEN longonsteking of iets anders ernstigs... En we hoefden ons pas zorgen te maken onder de 34 graden :S Maar goed, inmiddels is ze alweer 36.5
Welkom beste Alfamale... Ik kan af en toe wel wat ondersteuning gebruiken als minderheid, dus wat mij betreft van harte welkom! Je hebt de mannenpopulatie hier zojuist met 100% vermeerderd
chieffie, gelukkig niets ernstigs met giulia! noura, had er overheen gelezen dat anissa zo ziek is. vervelend zeg! is t griep? welkom alfamale! leuk dat je mee komt kletsen. hoe gaat tmet je dochter? ook nog een zoontje zie ik, leuk! miepie, hier nooit gedoe over kerst. mijn famile hecht waarde aan sinterklaas, dus kiezen zij als eerste wanneer we dat vieren. en met kerst passen zij zich aan aan mijn schoonfamilie. het scheelt natuurlik ook dat wij het gezellig vinden om de feestdagen met onze ouders te vieren. rebbel, leuk geworden de armband! ben ook benieuwd naar de site van de letters! ik vind sieraden zelf maken ook erg leuk. duster, jammer dat je nog weinig tijd voor ons hebt. ik snap het wel want dat zijn wel hele lange dagen. zeker met een zwanger lijf.
@ alfamale, welkom. Vertel eens wat meer over jezelf? @toetie, uitgeziekt? @noura, hoe gaat het in jouw ziekenboeg? Wordt er geslapen? Hier zeer slecht! @lauwie, alles goed? Heeft je meisje nog een keer dood gezegd bij de foto van knor? Ben ik erg benieuwd naar! @all we hebben een nieuw huis voor Frutsie gevonden. Eind nov gaat hij met pijn in mijn hart verhuizen. Hij is zo speciaal! Maar ja nu kwijnt hij weg. Zo sneu.
Goeimorgen meiden pffff heb hoofdpijn maar ja werken moet ook gebeuren @juud en chief ben erg blij dat het niks ernstig was met Giulia lag de hele tijd aan jullie te denken @toetie hoest met jou @alfamale welkom en vertel eens wat over je zelf (zo dat we je wat meer leren kenen) @noura lijkt me inderdaat niet verstandig om je meisje naar het kdv te doen @duster meis ik begrijp je heel goed maar vindt het wel jammer. kom je af en toe even een update gaven????
hoierdehoi, zo ik heb weekend en ga me best vermaken met twee snotproducerende kabouters, ongelovelijk wat komt er veel uit Verder gaat alles prima, gisteren was ik een beetje moe van het werken en zorgen en dan heb ik even een kort lontje maar nu is het weer uitgepraat en wel en zijn we weer blij Kerst/sinterklaas mijn ouders zijn helemaal vd sinterklaas (ik ook trouwens) dus die kiezen wanneer we sinterklaas vieren en schoonouders kiezen wanneer we kerst vieren en die kiezen vaak kerstavond, makkie dus @ Juud en chieffie, ik hoop dat Giulia snel opknapt, zeker nu is het natuurlijk niks als ze niet lekker is Ik ga gauw even in bad voordat de meisjes wakker worden doeidoei o ja welkom Alfamale, ik hoop dat je je hier snel thuis voelt, het zal misschien even inkomen zijn om iedereen zn achtergrondverhaal te (her)kennen maar gezellig is het zeker