Alfamale, zeg er eens wat van, je dochter is weer met brood aan het gooien, en aangezien ze dat bij jou nooooooooit doet...
@ Noura, jeetje wil ze egen appelmoes oid? Als ze maar iets binnenkrijgt aan vocht Wat een gedoe he zo met die kleintjes! Hier zit nu een pruttelend meisje naast me, temp blijft rond 36.5. Bloedheet in huis hier, 22,5 gr. en ze heeft romper met lange mouwen, flanellenpyama, sokken en pantoffeltjes aan...
Wij zaten gister ook om 23 uur bij de Hap... Is toch nooit leuk Plus dat ik nu erbij denk bij al die mensen in de wachtkamer 'wie zou er griep hebben'? Beterschap!
ach die kleine meid toch... ja het is wat met dat kleine spul, ze kunnen ook niets vertellen. anissa haar longen hadden rechts ook wat vocht, maar niet heel ernstig. saf is overigens gewoon naar het kdv, toen ik hem bracht en zei dat anissa ziek was en wij dat ook waren geweest, vroegen ze gelijk buikgriep, ze hadden allemaal brakke ouders voorbij zien komen deze week. weten we gelijk waar het vandaan gekomen is
ja chieffie precies wat je zegt, als je al geen griep of de mexico te pakken hebt krijg je die daar wel. ik had er liever ook niet heen gegaan. scheelde wel dat wij echt midden in de nacht er waren en er ook helemaal niemand was, de dokter gelukkig wel (met bloeddoorlopen ogen) jullie ook beterschap
Hey, @ Alfamale: Welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen! Mijn man zal je ook niet zien hier, die vindt het teveel kippenhok @ Chantal: Jeeejjj voor Tygo! @Marleen83: Oei dat is schrikken! Niet schuldig voelen hoor! De rest ben ik alweer kwijt, sorry... Gisteravond de prik gehad. Getsie dat voel je daarna best wel even, gelukkig is dat nu over en is het alleen nog gevoelig rond de plek waar ze geprikt hebben. Vanmorgen nog verlate verjaardagsvisite gehad, een tijdschriftenbon gehad, kan ik heerlijk een abonnement gaan uitzoeken! Verder druk met voorbereiden want mijn vader, zijn vrouw en mijn broertje komen dit weekend aan vanuit Italie. Ze blijven 4 maanden hier! Gezellig! Maar eerst ligt er nog een grote berg strijkwas op me te wachten dus daar ga ik eerst maar eens mee aan de slag... Fijn weekend allemaal!
Jeetje meiden en heren probeer ik bij te lezen komt de ene nieuwe pagina na de andere binnen Over de mg prik. Die ga ik niet nemen en weet voor 80% zekker dat ik hem silver ook niet ga geven ik vindt het onzinig om een gezond meisje de griep prik te geven dus dan ook de Mexicaanse niet. En la je hem wel geeft dan duurt ht toch van af nu tot dat ie werk 6a8 weken wilje nog meer weten waarom pb me maar want dat komt door ne werk. @chief en alfa. Moet ik het steve toch maar nog eens vragen
Marleen83 is gevallen met haar zoontje Shane en nog best hard ook. Zijn hele koppie open en onder het bloed en zijn ook geschaafd en onder de blauwe plekken.
Pfff wat kunnen die peuters soms onmogelijk zijn! Giulia wil echt alleen maar aan afstandsbedieningen, telefoons, drinken uit bekers, theepotjes van de vensterbank pakken. Terwijl ze weet dat dat niet mag. En d'r eigen speelgoed laat ze links liggen pffffffffff
geloof me juud het word nog veel erger komende jaren anissa heeft er weer wat uitgegooid. en draait haar hoofd weer weg voor drinken. ze is wel weer fitter lijkt....mischien is er toch een bodempje ingebleven.