@Marleen83, gut arm manneke. Ben je inmiddels al weer wat bijgekomen van de schrik? @Chantal, gezellig dan, zo'n 'opoe'... moet het ook 1 dezer dagen worden, jeej... heb al een paar dagen voorpijn, heb ik altijd... niks aan... @Petra, aah Suze! Lief hoor! -- Zal ff verder gaan met werk... bis später!
@ marleen83: ach gut *snik* wat zielig.... blij dat ie weer lekker aan het spelen is!!! @ qb: nou die voorpijnen had ik de laatste paar keren ook idd en nu niet, dus vandaar dat ik helemaal blij was, dat het me dit keer bespaard bleef, helaas. Wat een schatteke die Suze....
Oooooooh *smelt* wat een lief popje die Suze. Zou er nog bijna babykriebels van krijgen..... Iemand nog wat gehoord van Sjorsje? Die moest weer werken deze week toch?
jip jip.... Wilde bij HM bestellen, voor Tygo kerstkleding en nog wat dingetjes en wilde ook kijken voor Isa en Sam voor iets leuks, maar al het sjieke voor de feestdagen gaat maar tot maat 128 zo'n beetje!!! Das stom zeg.... Isa zit op 146 en Sam volgens mij al op 134 denk ik, volgens mij wordt 128 hem nu te klein... *zucht*
stelletje kletskousen! Heb alles gelezen maar ben het al weer vergeten..sory meiden en wannabee meiden heb het huis n beetje in de sintsfeer gemaakt met wat sint prulletjes en leuke raamstickers!en dat is laatste wat deze modelmama doet vandaag want ik ga n weekendje weg zonder mark en tess,dus dat word flink de bloemetjes buiten zetten! Fijn weekend en tot zondagavond
hahahaha, zou niet goed komen nee als er ook nog 2 mannen meegingen, whahaha...!!!! ik hoop straks toch ook weer veel leuke dingen te mogen doen... Ik ga in jan. heel oubollilg beginnen met naailes... Ben ik er in ieder geval ook even uit, met een collegatje en dan daarvoor waarschijnlijk (omdat de tijd beetje raar is na me werk) ga ik dan eten bij een ander collegatje.... Dus is dan wel gezellige avond, 1 keer in de 2 wkn. Hey wie deed hier nu al aan zumba? Was jij dat Toetie?
marleen, wat ziet dat er heftig uit. naar voor hem en voor jou! schaafwonden zien er naar uit, hopelijk geneest het snel en heeft hij er niet veel last van. misschien als het dicht is insmeren met calendula zalf dat het niet zo trekt? petra, ze kan het wel dus . schatje hoor!
Sjorsje heeft volgens mij cursus voor haar nieuwe werk. FF wat anders: Ik ga ook afhaken meiden. Zo af en toe zal ik best nog weleens ff meelezen, want ik zal toch best nieuwsgierig blijven hoe het met jullie en de kids gaat, maar ik heb ff wat andere dingen aan mijn hoofd. Ik maak me o.a. zorgen om Thomas want die lijkt toch echt ziek te worden, maar dat hebben jullie al kunnen lezen als het goed is. Misschien tot snel! Liefs, Mar
@ Marleen83: Agossie, ziet er wel erg uit! Beterschap! @ Petra: Wat een schatje die kleine Suze! @ Chantico: Bedankt voor de link! Er interessant om te lezen. @ Noura: beterschap voor je meisje! Hopelijk is het niet de griep... Jeeejjj ben klaar met strijken! Nu cadeautjes voor mijn broertje inpakken. Ik maak een doosje met leuke dingetjes. Ik heb gezegd dat ze niet teveel speelgoed mee moeten nemen, dat kan hij wel van hier lenen. Vanmorgen bij Action nog een leuke bal en boekje gekocht, ben nu wel klaar. Over een paar weken is het ook alweer Sinterklaas