Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. *proest* wat vervelend was dat zeg *proest*

:D

2. Hey, das super!!!

ahum ik ben al een week of 5 gigantisch aan het vreten en inmiddels ook weer een kilo aangekomen... mij zitten de broekjes weer wat strakker.... ;)

3. @ lique; nou ik heb het gelezen en dat klinkt erg geslaagd!
    Je was zeker erg trots op Sam?
    Heb je fotos op je hyves ervan?
    En ook een leuke afsluiting! Blij dat je hebt genoten meid!!!

4. @ rebbel; ik heb je fotos bekeken, heel erg leuk en wat schattig dat ie je buik kusje geeft *smelt*

@ miepie: las ook jouw verhaal over je mams.... zoooooo, ik weet niet wat ik moet zeggen.... en ik zal ook maar niet teveel zeggen, want het is toch je mams, maar mijn god,inderdaad, kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent!!!
    Dat is toch niet leuk dat je op zo'n manier wordt opgebeld en meteen nog wat naar je hoofd geslingerd krijgt ook...
    Heel frustrerend!

Tygo ligt weer in bed... Nou over de hele dag verdeeld heeft ie wel in tuitbeker met drinken op, anderhalve boterham en waarschijnlijk 4 plakjes banaan..... Oh en een danoontje toetje.....
    Vanavond ook weer goede verhoging, heb niet getempt, maar twijfel niet aan verhoging, maar ook weer niet zo heet dat ik me zorgen maakte. Heb hem maar lekker weer even wat Sinaspril gedaan, kan ie lekker slapen.

5. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    ja, ik! en ik had ook nog gereageerd ;)

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    mooie cijfertjes setteke, en goed leren voor het examen dan maar. wanneer mag je dat inhalen?
    en beterschap!!!

las van het weekend in de krant dat de kleintjes dinsdag 24e worden ingeent. het gaat op leeftijd, dus vrees dat ik er dan waarschijnlijk 2x heen zal moeten. het staat in de brief die deze week komt.

straks goedgevulde salade met tonijn gegeten en couscous van schoonmama. dus buikje is weer gevuld.

7. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Hoi hoi, wat hebben jullie veel gekletst zeg! Heb niet alles gelezen, sorry :)

Chantal/miepie : Wat is jullie bedoeling de 23e?

Meiden Tess krijgt morgen de mex. griep vaccinatie en ik vind het maar niks. Ik ben er van overtuigd dat ze de prik moet hebben omdat zij de griep niet zal overleven ivm haar slechte longetjes maar ik ben zo bang dat ze van de vaccinatie net zo ziek/benauwd of zelfs zieker/benauwder word als van de DKTP :(

8. Hé Tess: we hadden eigenlijk nog geen tijd afgesproken, maar aangezien het maandags is, zal het rond een uur of 2 worden neem ik aan. 's Ochtends zijn de winkels dicht natuurlijk. En weet niet of Miepie het had gezegd, maar het was de bedoeling om in Hengelo te gaan shoppen.

9. shanai

shanai Bekend lid

Feb 8, 2008
    816
    0
    0
    limburg
    graag gedaan! en ook nog een hele bezorgde man lees ik zo ;)

10. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Chantal, laat me de tijd anders nog maar even weten. Als het uit komt komen Tess en ik wel even een bakkie doen in de stad.

11. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Er staan nog geen foto´s ergens. zodra ik die heb zal ik ze showen natuurlijk!!

12. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Lique kan je verslag zo snel niet terug vinden maar ik begrijp dat jullie het erg leuk hebben gehad? Fijn hoor en ben benieuwd naar de foto's!

Ik was gister de foto's van mijn weekendje weg kwijt door een of andere fout in de software maar Mark heeft ze net terug gehaald en dat had ie beter niet kunnen doen haha echt vreselijk! :)

13. shanai

shanai Bekend lid

Feb 8, 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Over naar bed gaan: wij zingen altijd een zelfverzonnen liedje en het eerste zinnetje kan ze al zeggen. Dus al ik zeg kom we gaan liedje zingen want het is bedtijd dan begint ze alvast met het liedje en als het liedje bijna afgelopen is dan hangt ze helemaal vanuit mijn armen over de bedrand heen omdat ze erin wil. Helemaal geen probleem dus en ze slaapt vrijwel meteen. Heerlijk!

@ alieke: je man alweer boven water? Knap dat je er zo mee om kan gaan, ik zou hem uit bed schoppen haha

@ carmen: heerlijk zo’n weekend en lekker allemaal leuke en gezellige meiden dingen gedaan zo te lezen.
    Ik heb hetzelfde gevoel over een 2e. tijdens mijn zwangerschap van fayenna ben ik 6/7 maanden doodziek geweest. De hele dag door overgeven, en telkens uitgedroogd. Geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
    Leuke combi honden heb je. Heb je ze binnen of buiten en hoe doe je dat met uitlaten als je moet werken? Leuk dat je vraagt naar mijn hond samen met fayenna. Onze hond zit van kleins af aan veel buiten, ze heeft een hok met binnenhok maar struint eigenlijk de hele dag door de tuin. We hebben dan ook een lange tuin van 30m waar ze zich goed kan uitleven. Overdag is ze meestal buiten en na het avondeten komt ze naar binnen. Het gaat over het algemeen goed samen met fayenna maar ik laat ze natuurlijk nooit alleen. Het gewicht van shanai is een beetje een probleem, ze weegt bijna 60 kg, waardoor ze fayenna zo omrent per ongeluk.

@ QB: super leuke foto van jamie

@ miepie: wat een vervelend voorval met je moeder zeg. kun je het normaal goed vinden met je moeder of botsen jullie vaker?

@ rebbel: wat heerlijk dat je meekon en dat jullie genoten hebben!

@ lauwie: welke telefoon heb je want je schrijft wel hele stukken tekst vanaf je telefoon, heb je een internet abbo erbij?
    Ben de dag goed doorgekomen ondanks de slechte nacht. Kan er voor een keertje wel goed tegen omdat ze eigenlijk altijd 12/13 uur achter elkaar slaapt.

@ toetie: ik heb geen idee ik ben bij fayenna al drie weken aan het wachten totdat de kies echt doorkomt. Ik voel alleen maar een puntje.

@ sjorsje: wat een organisatie allemaal! Knap hoor!

@ Jenny: bedankt voor de info. Vraag me nu af of de BMR wel zo lang kan wachten?
    Wel een fijn idee dat de urn bij je moeder is.
    Wat heerlijk een caravan in winterberg! Lijkt me echt helemaal super. Gaan jullie er vaak heen? Hebben jullie het op een park staan?

@ chantal: fayenna heeft regelmatig een rode wang als ze last heeft van een doorkomend tandje.
    Fayenna drinkt alleen goed uit een beker als ik die vast houdt, ander gaat alles ernaast. Meestal drinkt ze uit een beker met rietje.
    En fayenna kan er helemaal niks van met een vork. Ze eet alleen met haar handen zonder te knoeien.

@ setteke: wat een cijfer weer! Beterschap meid!

14. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    puck, was vast fijn om je broertje te zien! waar slapen ze nu? bij familie? ga je ze veel zien komende tijd?

duster, klinkt alsof je wel blij bent met je rooster. mooi! ben je al wezen werken daar? hoe is het? leuke collega's? is het vol te houden met zo'n buik?

rebbel, ik zou m geloof ik ook laten gaan. zeker als zn temperatuur wel meevalt.

vogeltje, hoe gaat t nu met toby? al uitslag van de mex griep test? knapt hij al op?

marleen83, hoe is t met shane?

toetie, had er niet op gereageerd, maar wat vervelend van je aften. jij bent ook aan het kwakkelen, he?

binna, nu snap ik het. :D. wat heerlijk dat jullie zo kunnen plannen! ben daar ook wel eenbeetje jaloers op. bij mij duurde het 14 maanden voor ik zwanger was. ik ben er nu niet aan toe om weer zwanger te worden, maar weet natuurlijk niet of het weer zo lang gaat duren en we er al eerder weer voor zouden moeten gaan. in jan word ik ook al weer 37. maar als we zo met zijn drietjes blijven omdat t te lang duuurt voor ik weer zwanger raak (en ik dan te oud ben) dan ben ik ook heel gelukkig! vind t al zo bijzonder dat we otje gekregen hebben.

juud, geen idee wat BD is. je aanstaande man had nog een goeie tip: Google . heb je dat al geprobeerd? al kom je daar misschien met zo'n afkorting ook niet zo ver. (ook cyclus/ zwanger invulllen?)

chantal, in zo'n tuit of antilekbeker zitten maar kleine gaatjes. als ik t vergelijk, denk ik dat ze net zo snel drinkt. ik geef drinken uit een bekertje eerder als extra, dan in plaats van een tuitbeker drinken.

noura, goed om te weten van de 24e. beterschap voor anissa!

tesske, na de slechte ervaring van de dktp, kan ik me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. denk dat je er goed aan doet het vaccin te halen en hoop dat het ontzettend mee gaat vallen. maar een paar rustige dagen plannen. succes!

sorry dat ik niet op alle zieken persoonlijk reageer. er zijn er zoveel ziek. ik kan het niet meer bijhouden..
    :x

ik weet nu waarom mn kleine grietje zoveel slaapt! ze heeft verhoging (37,8 ). weet alleen nog niet waardoor. ze is wel een beetje hees, maar verder gewoon gezellig en vrolijk.

15. shanai

shanai Bekend lid

Feb 8, 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Wij hebben een heerlijke middag gehad gisteren. eerst naar de maas omdat sinterklaas daar aankwam met de boot. daarna met optocht naar een zaal in het dorp. fayenna vond het helemaal prachtig en heeft de hele tijd rondjes door de zaal gelopen. en op een gegeven moment komt ze met lange vinger en mandarijn brengen. zaten midden in de zaal zwarte pieten op de grond en daar ging ze zich bij zitten. en als haar handen vol waren kwam ze het naar mij brengen haha.

16. shanai

shanai Bekend lid

Feb 8, 2008
    816
    0
    0
    limburg
    wat bijzonder dat je zo denkt over het eventueel krijgen van wel of geen tweede kindje.
    wij willen heel graag een tweede kindje.

17. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Jenny, verhuren jullie je caravan ook?

Shanai, de honden ( of de jongens zoals ik ze altijd noem ) zijn in principe binnen maar lopen ook graag buiten. De labrador was eerst alleen en liep toen de hele dag buiten en hij had een groot luik in de schuur zodat hij naar binnen kon. In de (geisolleerde)schuur stond een heerlijke luie stoel voor hem :D Hij was amper binnen te krijgen. Maar sinds we de jack erbij hebben (die is liever binnen, tenzij de zon schijnt) is de lab ook veel meer binnen dan buiten en daarom hebben we zijn afgetimmerde stuk schuur verbouwd in een heuse konijnenstal waar we altijd 4 konijnen hebben gehad ( nu hebben we er nog 3).
    Ik doe het korte poep en plas rondje ( ong. 20 minuten) altijd als Tess in bed ligt of als mark thuis is. De boswandelingen probeer ik zo te plannen dat ik het doe als Tess op het kdv is of als Mark thuis is. Ik vind het te veel van het goede om alleen met Tess te gaan omdat ik dan en de beide jongens in de gaten moet houden ( die beide flinke jachtdrift hebben) en Tess. Dan kom ik ogen te kort.

18. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    shanai, doordat het wat langer duurde voordat ik zwanger werd, heb ik me ook zorgen gemaakt of ik wel ooit mama zou worden. ik ben daarom heel bewust gelukkig met ottilie. een vriendin van mij probeert al 2 jaar zwanger te worden en is nu net met iui begonnen. ik gun haar zo een kindje dat ik mijn eigen pijn van toen het niet lukte weer voelde. zou het super vinden als ik nog een keer zwanger zou worden als het leven weer wat rustiger is (en helemaal als het weer zo'n geweldig kind zou zijn als ot). maar voor nu gun ik het mijn vriendin (en juud! en alle andere meiden bij wie het niet zo gemakkelijk gaat) dat ze heel snel zwanger raken en geniet ik volop van het geluk dat mij gegeven is!
    zou jij al snel weer zwanger willen worden?

ik heb een htc met internet idd.
    wat klinkt dat schattig van fayenna bij de pietjes!!

19. @ shanai; haha, die fayenna is een slimme, hihihihi..... gaan zitten waar wat te halen valt en als de buit binnen is, het veilig stellen bij mama. ;)

ok, ff nog mn werk mail checken en dan ga ik voor de buis...

20. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Lauwie beterschap met je kleine meisje!
    En ik hoop dat het jullie ook gegund is nog een 2e wondertje te krijgen

Meiden ik ga gezellig bankhangen met Mark en op tijd mn bed in, morgen weer vroege dienst.
    Fijne avond en trusten

Share This Page