Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hey meiden,

Hoop dat het met jullie en de kindjes goed gaat.

Hier is mijn Ayoubje zo ziek al 2 dagen bijna 40 graden koorts:(:( ik weet echt niet wat het is!!! PC doet niet veel, ondrukt de koorts even en dan komt het weer.
    De Huisarts gebeld die zegt dat het heerst op dit moment, maar ja eet al 2 dagen niet,en matig drinken ook nog eens...zucht.
    Wij gaan maandag op vakantie, en dit moet ik er toch echt niet bij hebben.....:(:(

Hoop dat het snel over is, anders word het stressen.....
    Nou ligt hij eindelijk te slapen, maar voor hoelang? I dont know:(

Sorry voor de ego......zucht...

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, hoe is t met britt?

my angel, hoop dat ayoub snel opknapt! heb je een idee wat hij heeft?

chantal, zo te lezen ben je wel aan vakantie toe! hebben jullie ook plannen om te gaan (afgezien van winterberg uitchecken)? :D

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@lauwie tja ik weet natuurlijk niet zekker of het te plannen is want kan ook gebeuren dat het wel lang duurt. maar praat er ook niet graag over omdat ik het raar vindt en ook erg ten op zichten van de mensen die al heel lang bezig zijn

@marleen83 wat fijn dat het al weer beter met je mannetje gaat. wel minder dat je je niet zo fijn voelt sterkte met je oma

@my angel jeetje meis dat is hogen koorst hoop dat ie snel op kapt

@jenny jeetje ziet er gaaf uit. (alleen niet wat ik bij jou had verwacht. had je meer een luxe type verwacht Bloos)

@tesske snap wel da tje het eng vindt de prik. maar je weet wel wat eht is als er wat geberud

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, wat schattig dat dansen. otje doet t (zittend) bij een bumba filmpje. ik zie haar dan helemaal voor me als meisje met een tutu. en dansen kan voor jongens toch ook? niet per se verwijfd hoor!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Carmen, succes morgen met Tess.

Ben benieuwd hoe hier de uitnodiging voor de vaccinatie gaat uitvallen, heb weinig zin om 2 of 3 keer op en neer te moeten naar Breda.

Vanavond naar Derek geweest. Was wel leuk, helaas niet uitgekozen.

@Marleen, hoe vond jij het? Heb je trouwens niet gezien (tenzij je man een baard heeft).

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net terug van hap. pseudokroep maar duurde zo lang dat we langs geweest zijn. prednisolon. ligt nu in bed aan voeteneind te blaffen

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ojee, Lauwie dat is ook wat. Hoe is het nu met Otje?

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lianna is hier alvast aan d'r chocoladesint begonnen. Is natuurlijk ook veel lekkerder dan brood.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: we douchen op de camping, heb wel een Po maar die gebruik ik alleen voor snachts. je hebt namelijk geen watervoorziening, die hebben we zelf gemaakt met schoon en vies watervaten en stromend water via stroom. dus je kan wel gewoon handen wassen, tanden poetsen en water pakken waar je het dan ook voor nodig hebt zeg maar

@MY beterschap

@binna: haha dat zeggen er veel, maar weet je het blijft een camping en als hij affikt of door storm beschadigd word dan ben je niet verzekerd. maar zit wel een flatscreen in hoor en verwarmd bed haha mylan heeft een bedstede van 1.40 bij 2.00. dus aan luxe geen gebrek ;)
    en we zitten heerlijk aan het bos en er stroomt een beek langs onze tuin.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    babydancing daar bedoelen ze mee dat je dan moet klussen, oefenen , sexen etc etc etc. hahahahahahahahaha

de eisprong is dan dus!

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik kwam ff kijken wat Sjorsje te vertellen had over gisteren!
    Ik heb zitten kijken of ik je zag, maar ik wist niet meer precies waar jullie zaten! Wij zijn even heel erg hard geschrokken toen Derek over een horloge links op een kast begon en over die spiegel of lijst met iets rechtsonder in, maar het bleek toch niet mijn schoonmoeder te zijn. Ik heb vannacht wel heel erg onrustig geslapen en telkens over Derek gedroomd, haha! Oh enne... Jeroen is helemaal kaal haha!

Verder ben ik vannacht ook ziek geworden. Volgens Jeroen heb ik liggen kreunen en steunen, praten en was ik heel druk. Ik heb hoofdpijn, keelpijn en ben echt verschrikkelijk verkouden. En ik heb vanmiddag afgeproken met een ex-collega, dus maar ff kijken of ik dat wel door laat gaan. Straks zijn hun ook ziek...

12. goeiemorgen, ff snel inchecken...

@ lauwie: nee we hebben geen vakantieplannen.... Misschien nu inmiddels in februari een weekendje winterberg...!

@ jenny; ok, nou ja rené is de expert in campingleven, dus hij zoekt het maar uit en regelt het maar :) Hij had het al over een chemisch toilet installeren, geen idee wat het is, maar ik maak het niet schoon, whahahaha!!!

@ toetie: hihihi, die bart... Nou maar hopen dat het even leuk is en hij niet over 2 jaar vraagt of hij op balletles mag ;)
    Ja dat bestek gaat volgens mij voor tygo ook niet werken als ik dat zo bekijk, hij pakt meestal zijn bestek op met links... Maar ik kan het altijd proberen, dus zal is kijken of ik het kan vinden!

@ lauwie; poeh, ik zie dat jij vannacht bij de hap bent geweest.... hoe is het nu?

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @My Angel; Beterschap voor Ayoub

@Marleen; Sterkte met je oma

@Setteke; Mooie cijfers. Beterschap, ben jue al een beetje opgeknapt?

@Lauwie; Pfff, dat moet schrikken zijn geweest. Is echt een akelig gezicht hè. Heeft ze het al vaker gehad of was dit de eerste keer? Hoe gaat het vandaag? Over mijn werk: Het zijn wel lange dagen (9uur werken), maar door de ongunstige bustijden ben ik net zo lang van huis als wanneer ik 8uur moet werken. Dus ik vind het wel lekker. Ik moet volgende week dinsdag pas beginnen. We moeten deze week nog druk klussen om alle kamers hier op orde te krijgen, zodat Matthijs straks ook gewoon een eigen kamer heeft :D.

@Jenny; Ziet er mooi uit!

Gisteren ben ik me echt kapotgeschrokken. Tijdens het eten begon Matthijs te huilen. Nou ja, 1 piepje en daarna was hij stil. Er bleek 'n stukje vlees dwars te zitten en hij kreeg geen adem meer. Wat heb ik de riempjes vd kinderstoel vervloekt, ik kreeg ze maar niet open :x. Gelukkig was Dirk ook thuis, want ik was zo in paniek. Toen we hem er eindelijk uit hadden heeft Dirk Matthijs echt voorover moeten hangen en hij heeft hem heel hard op zijn rug geklopt. Eindelijk was het stukje er uit :)

14. nou duster, da's idd schrikken... Gelukkig is alles goed!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@sjorsje en marleen wat fijn dat het leuk wwas. wel jamer dat jullie me kaar niet gezien hebben of zijn uitgekozen

@lauwie jeetje datis schrikken hoe is hetnu

@duster pfff wat en dan zijn het echt ieritante dingen he die riempjes.

@jenny wij hadden wel een wc en ook stromend water in de carvin maar geen douch was zo'n oude carvin dat dat niet ging maa we douchte gewoon bij de camping douche. mijn schoonouders hebben een tuin huisje at is ook wel leuk maar erg klein. tja en met zo'n vaste carvin kan het erg luxe zijn

16. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Dit:

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    whahaahaha

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    ik ben weer aan het werk, mijn collega is iek dus moet 3 dagen achter elkaar werken, ik zal dus wel lekker slapen vanavond.

Ik heb wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren.

Roos, Suze en ik zijn snipverkouden maar verder gaat het super. Bij alles wat Roos doet zeggen Andy en ik tegen elkaar: "wat is ze toch leuk". Ik had nooit gedacht dat ik zoveel van iemand kan houden

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @alieke, jemig, ik hoop dat het meevalt met je zus en dat ze nog even lekker bij kan slapen

@Marleen83, jemig wat een drukte! Veel sterkte met je oma! Fijn dat het goed gaat met Shane

@Toetie, haha ballet!! Leuk hoor, haha!!

@My Angel, beterschap en ik hoop dat jullie rustig op vakantie kunnen gaan maandag!

@Sjorsje, was het wel leuk bij derek, of viel het je tegen. ahh, hadden ze hun schoenen gezet ofzo?

@marleen, zelfde vraag. hoe was Derek? Oh, ik lees het al! Niet ziek worden!!

@Duster, pff das schrikken.. Jemig!

@Petra, werkse en snotterse.

@Puck, hebben jullie de laatste cursus dag gehad?

@binna, zijn jullie helemaal gestopt met de pleeg cursus? Of wel eerst af gemaakt?

Zo wij zouden gaan zwemmen, maar schoonmoeders is ziek en alleen red ik het niet met 2 kids. Misschien even naar Karwei in de ballenbak of ballorig, we zien wel.

20. Nou ik zie dat de manneninput van vandaag weer is geplaatst ;)

@ lique; jammer van het zwemmen, ballenbak is ook natuurlijk leuk!
    ik vind het echt zo super dat jullie zoveel zwemmen, soms denk ik bij mezelf, moet ook echt vaker gaan zwemmen, maar ik vind het helemaal niets...

@ petra; hahaha, ja ik ken het gevoel....
    Hier ook hoor...
    Kan er de hele dag wel naar kijken, wat ie allemaal doet...
    's ochtends op de bank ook als ie zn melk en zn broodje aan het eten is... Zit dan naast um en aai zeg maar wel vaak even van het voorhoofd zijn haren uit zijn gezicht naar achteren... Alleen dat doe ik wel een paar keer dan en soms heeft ie dan echt zoiets van, ja nu is het wel goed hoor en dan duwt ie me hand weg, hahaha, donder nou is op met je plakkerige gedoe, hahaha!

Deel Deze Pagina