Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    grappig hè dat je zo kan genieten van je kleine, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik het soms ook wel heel zwaar vind. vooral als hij zijn zin niet krijgt of sjaggie is en je alles al hebt geprobeerd. of als je zelf niet in orde ben, zoals ik de afgelopen weken nou heb wel eens af en toe gehuild hoor. maar ja als hij dan ineens midden in de woonkamer aan het dansen is op een stom muziekje dan smelt ik weer haha

vanochtend moest hij om kwart voor 6 al spelen, zucht haha

2. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ik vind het ook echt knap hoe diegene het volhoud die niet werkt en de hele dag thuis is met de kidz. BBBRR moet er eerlijk gezegd niet aan denken. hoop niet dat ik daarom een slechte moeder ben. maar ik kan mezelf en een kind echt geen 7 dagen in de week vermaken, ik zou knetter worden.

3. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    haha, had wel een vermoeden maar wat een omslachtige manier om sexen te omschrijven. eerst zo'n woord kiezen en het dan nog weer afkorten.
    chieffie, dat filmpje was van jullie gisteravond? :D

duster, wat schrikken! lijkt me heel frustrerend die riempjes dan! fijn dat dirk ook thuis was en dat t hem gelukt was!

met otje gaat t wel. nog wel erg benauwd. gister was de eerste keer dat ze het had. heeft een van jullie het wel eens gehad? ik herkende het van een verhaal van de buurvrouw, dus ik was niet zo geschrokken gelukkig. heb 2keer met haar buiten gelopen en dan gingg t goed, maar binnen begon het weer. na 1,5u zeiden ze bij de hap dus kom maar langs. ik durfde haar niet op haar eigen kamer te leggen dus hebben we haar bed aan het voeteneind gezet en daar heeft ze tot 7u geslapen. haar ademen werd steeds rustiger, behalve als ze bv huit, dan begint t weer.

nu naar mijn werk. had vannacht gemaild dat ik later zou komen.

4. @ otje, weet het niet zeker, maar dat dat tess het ook heeft gehad...

@ jenny; meid, geen slechte moeder, hier helemaal hetzelfde...
    Ik ben helemaal niet iemand die uberhaupt alleen thuis kan zitten... Verveel me dood en een poetsvrouw ben ik niet, dus ja waar ga je je tijd dan mee doden. Vandaar dat ik er o.a. voor heb gekozen om ook 8 uur thuis te werken.
    Ik zou gillend gek worden als ik elke dag thuis was en alleen maar moeder was (niets ten nadel van de thuismama's!!!)
    Hoewel ik dit ook erg zwaar vind, omdat je druk bent, dingen moet plannen en altijd maar moet, moet, moet, lijkt thuismoeder zijn mij nog zwaarder!!!

En ik vind het moederschap uberhaupt ook zwaar, net wat je zegt, als ie al een paar dagen aan het jengelen is en niets is goed, ben je zelf ook uit je hum, of als je je slecht voelt en amper van de bank wilt komen, dan is het al zwaar om hem aan te kleden of een luier te verschonen.

Ik heb wel periodes dat het voor mn gevoel makkelijker gaat, maar denk dat het verder nooit zal veranderen.

Ik heb een excollega, die heeft 2 kids, een hond die ze voor het werk nog uitlaat, hobbies die ze uitoefent, een vereniging waar ze bij zit, ze past op haar vrije dagen op de kids van haar zus (als zij werkt, zijn haar kids daar) en ze doet alles met energie en een lach op het gezicht... Een andere excollega en ik zitten wel is met open mond naar haar te staren alsof ze van een andere planeet komt (we spreken nog wel is af)....

5. god die eerste zin is wel heel erg spraakgebrekkig zeg...

6. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!

geen tijd gehad bij te lezen :(
    Ben aan het opruimen omdat mijn o zo gezellige moeder op bezoek komt.......
    Dus ik zal af en toe meelezen maar meer niet!

Enne Giulia sliep tot 9.30 uur uit!!! HOERA!

7. Zo juud, en jij ook lekker uitgeslapen of was je zelf vroeg wakker?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Alles goed met iedereen?
    Hier wel hoor, Britt net weer ff op bed gelegd, wasmachine is al bijna klaar, vissen hebben weer schoon water en ben vanmorgen nog ff aan de freubel geweest. Tadaah!

9. @ qb: mooi gedaan! heb het kitje gisteravond ook nog gedownload maar ben nog niet begonnen, erg mooi geworden...

en je bent erg actief al zo op de vroege ochtend...

10. Chieffie

Chieffie Bekend lid

May 28, 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Haha ik zei het toch :p Doe je moeder de hartelijke groeten en geef d'r maar een dikke zoen van me :p :p :p

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje! Ja, dat actieve zit er al vroeg in idd... heb nu alleen geen zin om verder te gaan, maar zal wel ff moeten! ;)

12. ja, ik heb ook de nodige uurtjes nu inmiddels gewerkt en ik moet eigenlijk nog wat doen, maar ik vermoed ook dat mijn zoon nu niet meer zo heel lang slaapt, dus ik wil aangekleed en gewassen zijn als hij wakker word. Vanmiddag richting enschede om hem naar mijn moeder te brengen, maar ik moet ook nog boodschappen doen....

hmm.. Ik hoop dat het droog blijft want heb echt geen zin in zeikweer...!

13. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Lauwie, wij hebben het van de zomer een nacht met Lenn gehad. Je schrikt je kapot, want het was net of hij geen lucht kreeg. Wij zijn ook bij de HAP geweest. Echt niet leuk!
    Lenn heeft daarna nog wel een tijdje een blaffend hoestje gehad.
    Sterkte!

14. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @chantal: oh gelukkig ben dus niet de enige haha, maar ja misschien lijkt het bij je collega's of alles op rolletjes loopt maar is het in werkelijkheid wel anders. weet jij veel. kan me niet voorstellen dat ze geen baaldagen hebben, maar goed inderdaad misschien van een andere planeet haha

15. uitnodiging voor de vacc. is hier op de deurmat gevallen....

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gatverdarrie! ik wil nog niet beslissen!

17. dat gevoel heb ik dus ook, maar heb niet veel keus want hij moet volgende week dinsdag....

Dus de beslissing moet gaan vallen en ik denk wel dat ik weet wat die is, want mijn vriend wil ook eigenlijk niet vaccineren....

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohjee... ben benieuwd wanneer wij de oproep krijgen....

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Wij hebben net ook de oproep ontvangen. Het gaat hier op postcode, dus ze kunnen tegelijk inge-ent worden. De 24e zijn we aan de beurt en daarna 15 dec weer. Ik mag donderdag of vrijdag mijn 1e mex. griep vaccinatie gaan halen en ik ben al zo lekker fit!

Bij mijn nichtje van 6 is overigens definitief mexicaanse griep vastgesteld. Ze heeft waarschijnlijk de ergste piek achter de rug nu.

20. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    had het gezien! dank je! :) en fijn dat de bruiloft zo gezellig was! wel gelezen, maar niet gereageerd! sorry! :)

@setteke: beterschap! mooie punten hoor! :)

Share This Page