goeiemorgen! Moet zo naar therapie en djayden ligt met papa te slapen dus dacht ga nog even hier spieken Wij hebben nog geen oproep gehad.. kusjes
hebben we al een lijstej wie ere gaat inenten en wie niet? jullie zijn altijd zo gek op lijstjes hihih!
(Juud? en) ik neigen naar NIET inenten. We doen het zelf ook niet, en ze krijgen de 1e eind november, en dan 2 weken later de 2e, dat is dus half december, en ze verwachten dat de piek na december al weg is, dus je doet het voor 2, 3 weekjes... En we weten nog steeds niet wat de lange termijn-effecten zijn.
@jenny: leuk huisje!! @toetie: ja die is nog goed! haha, hadden we zelf ook al uitgeprobeerd! wat grappig dat dansen van bart! @carmen: succes vandaag meid, snap dat je het en beetje eng vind! @lauwie: oeh schrikken! hoe gaat het nu? @duster: tjeezus!! oh ik zou ook helemaal in paniek raken denk ik! gelukkig is alles goed! @petra: heerlijk dat gevoel he? herkenbaar hoor! @marleen: ah nu jij ook ziek! beterschap meid! @juud: succes! @qb: mooi hoor! zo milan is lekker naar het kdv vandaag! mooie temp vanmorgen en goed geslapen vannacht. lekker een dagje rust dus! heel fijn iedereen die komt helpen, maar een keer niemand over de vloer is ook wel prettig! hier de oproep nog niet binnen, zal straks wel met de post meekomen. liefs rebbel
Hoi, @ Marleen/Sjorsje: Leuk dat het leuk was bij Derek, jammer dat jullie niet gekozen zijn. Wanneer komt het op tv of gebeurt dat niet? @ Lauwie: Getsie 's nachts naar hap... Ik ken dat niet pseudokroep, krijgen ze het dan heel benauwd ofzo? Hopelijk is ze snel weer opgeknapt, beterschap! @ Duster: Dat is schrikken idd Ik heb ook eens zoiets gehad en was alleen met Olivier... @ Judith: En hoe was het bezoek van je moeder? @ Petra: Genieten he die kleine schatjes van ons?! Ik kan ook intens gelukkig naar mijn mannetje zitten staren, heerlijk! @ Chantal: Hier nog geen oproep binnen. Ik heb zelf donderdag de prik gehad en Olivier krijgt hem ook... @ Rebbel: Fijn dat Milan naar het kdv kon vandaag! Lekekr genieten van e dagje rust! Had ik vorig jaar ook... steeds mijn schoonmoeder die aan het poetsen was, heel fijn, maar was het af en toe ook flink zat Ik ga ook maar wat eten. Vanavond bij mijn vader, zijn vrouw en mijn broertje eten...
Zo heb even heerlijk geshopt voor me zeft een vest een vestjas en een broek de 2 sint cadeutjes vna de suprise van steve en mijn de kerst voor me meoder klaar schoonzus klaar heerlijkk
weet even niet meer wie het vroeg maar wij zijn niet gestopt met pleegzorg hebben vanaf weer een gesprek en dan hooren we daarna per brief of zo of we door zijn
@ binna; nou was er niet aan toegekomen, maar de aflevering was gister al op tv... Ik zat in shock.... bewoog helemaal niets, mond op de grond.... --------------------------------- mannetje is hardstikke moe maar weigert te slapen oftewel, hij is wel heel erg moe merk ik, maar huilt heel erg... Net al weer iets voor de tandjes gegeven, maar ja... Ik laat um maar even huilen denk ik... zo sneu.... lijstje: wel inenten: jennys rebbel Duster niet inenten: juud en angelo onzeker: mik25 Arri chantal (en dat zal het ook blijven tot 24 november tussen 14.00 - 14.30 uur.....)
uhm... kent hier iemand facebook??? (net zoiets als hyves maar dan internationaal) ik word zojuist uitgenodigd door Huub, die voorheen meegedaan heeft in de Gouden kooi Ik ken hem niet en weet ook zeker dat we geen gemeenschappelijke vrienden hebben....
Ajjj... was er al bang voor... heb net ook 2 oproepen in de bus gekregen voor Jamie en Britt... *zucht, hele diepe zucht*