tjeezus vogeltje! wat moet dat ontzettend angstig zijn meid!! gelukkig geen mex. griep, maar hopelijk is hij er snel weer boven op! sterkte! liefs rebbel
@juud: het gaat nu wel redelijk, maar zondagavond wel last gekregen van flinke harde buiken! nadat ik smiddags naar de sint ben geweest met milan. maandag ook nog veel last en vandaag gaat het redelijk. dus hopelijk blijft het hierbij! beepje is lekker druk, dus dat zit iig goed! dank je voor het vragen! hoe gaat het met jou? binnekort goed aan het babydancen he?! chieffie weet iig goed hoe het werkt aan zijn plaatje te zien!
@ rebbel, fijn dat het goed voelt Kijk leuk topic http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/175155-oud-topic-herhaling.html
Jeetje Vogeltje, arme Toby... hopelijk is hij er gauw weer bovenop! Knuff voor jullie! Enne, eten? We eten hier een griekse stamppot met prei en fetakaas... en blokjes ham, knoflook, aardappels, parmezaanse kaas... klinkt lekker, ik hoop dat ik het in elkaar kan flansen, hihi!
oh fijn rebbel! is toch altijd weer een stukje verder. en hoop ook dat ukje lekker zitten blijft bij je vogeltje, he wat zwaar zeg allemaal, dikke knuf voor jullie allemaal!!! hier nog geen oproep maar het stond hier dus in de krant. we zien het wel verschijnen haha juud, hou je daar rekening mee? ik maak hier waar ik zin in heb. en helaas als iemand dat die niet lekker vind. echt niet lusten is wat anders, maar anders moeten ze er toch wat van eten. de kinderen dan trouwens als ik hassan vraag wat we zullen eten, zegt die kijk maar, dus daar heb ik helemaaaaal niets aan
Juud weet dat ik meestal de boodschappen doe, dus als ze me bloemkool opdringt dan eten we de volgende keer gewoon lekker pasta met olijvensaus en daar gruwt zij weer van Dus ja, we houden wel rekening met elkaar
ooooh olijvensaus, lekker zeg! tenminste dat lijkt mij ben helemaal gek op olijven, en helemaal die hele sterke die schoonpapa mee neemt uit marokko, en de olijfolie van daar, helemaal puur, die kan je hier in de winkels niet vinden.
hey wat hebben jullie veel gekletst! Volgens mij kunnen wij wel de 29ste judith! vogeltje: Wat lijkt me dat moeilijk voor jullie zeg! heel veel sterkte!!! Dikke knuffel! voor de rest geen tijd om bij te kletsen...tis druk vandaag op het werk!
@chantal: ja een debiele kangeroe die zich in de maling laat nemen door een onderkruipsel haha @rebbel: ik heb de brief voor vaccinatie wel vandaag binnen gekregen net van de dokter vandaan, heb antibiotica voor mijn oren, want hoor nog slechter dan gister zometeen weer terug naar de dokter want kan vaccinatie halen
@vogeltje heel veel sterkte meis, ik weet hoe je je voelt daar in dat ziekenhuis. je kind ziek en jijzelf niet veel beter waarschijnlijk ik hoop dat hij snel opknap en wat sterker wordt van de sondevoeding succes
@miepie: wat ga jij ook snel! alweer bijna op de helft! @jenny: ja wij hebben hem hier nu ook binnen! succes met je oren en de prik!