ik ben dat ook helemaal vergeten te melden! milan staat de hele tijd los en dan klapt hij in zijn handen en gister deed hij ook per ongeluk wat stapjes los! tot hij het door had! haha!
Zag tijdens het scrollen ene lijstje over enten Bij ons lag ook de uitnodiging op de deurmat. Wij gaan WEL enten. Woensdag 25 november tussen 12.15 en 13.00 en 16 december tussen 12.15 en 13.00 Lekker handig tijdstip weer aangezien wij beiden de woensdagen werken en ik het dus niet zie zitten Danique na die tijd weer naar kdv te brengen. Worden weer 2 daagjes half werken
In enten lijstje: wel inenten: jennys rebbel Duster Puck Noura Setteke Lauwie Alieke Marleen niet inenten: juud en angelo Binna 80% van mijn gevoel zegt dat ik het niet ga/moet doen onzeker: mik25 Arri chantal (en dat zal het ook blijven tot 24 november tussen 14.00 - 14.30 uur.....) QueenBee ------------------------------------------------------------ @ Vogeltje: Jeetje meis, wat krijg je veel voor je kiezen! Hopelijk knappen beide mannen snel op en krijg jij een beetje rust meis. Het is wel ff genoeg spanning geweest hoor! En wat wij gegeten hebben... Chinees! Manlief was helemaal happy. Ik ben echt te beroerd om wat uit te voeren en hang op de bank. Mooi de gelegenheid om toch een klein beetje bij te houden wat jullie uitspoken !
mariel, dank voor je reactie over de pseudokroep. ik bleef gelukkig rustig, maar ik vind het nu vervelend worden. ze zeiden dat ik haar beter niet zo in bed kon leggen, maar het is hier structureel zo ademen. hoor haar door de babyfoon. hoe lang heeft het bij lenn geduurd? ik had verwacht dat het een aanval van een half uur ofzo zou zijn, maar hier dus al de hele dag met ups en downs. setteke, beterschap! lijkt me heel naar om je zo te voelen. jenny, hier het tegenovergestelde: een smurf die alleen in bed of een bewegende wandelwagen in slaap valt. een paar maanden geleden met veel moeite en nu gelukkig makkelijk. mocht je het zat zijn en willen weten hoe ik t aangepakt heb, dan hoor ik t wel. vogeltje, ik vind het heel erg dat de operatie van toby op zo'n nachtmerrie uitgedraaid is. ik hoop dat toby snel opgeknapt is en mee naar huis komt. mijn hart gaat naar je uit. hoop dat jij en je man elkaar door deze klote periode slepen. hele dikke knuffel! ff, hoe is het nu met britt? heeft ze de sonde nog?
ik weet niet waar ik onrustiger van word: als ik die piepende ademhaling doorde babyfoon of als het stil is
@ Lauwie, hier ervaring met (herhaaldelijk) pseudokroep aanvallen. Wij zorgen altijd voor veel stoom in de badkamer (we hebben een cabine en zetten die dmv heet water onder stoom) en gaan daar zo' n half uur zitten met Tess. We proberen haar ook veel te laten drinken ( sinds ze 1 is krijgt ze dan thee met een beetje honing) en zorgen dat het hoofdeind van haar bedje een stuk omhoog is ( hoe rechter op, des te minder benauwd) Ook hebben wij op haar kamertje de verwarming iets aan en staan er 2 bakjes met water op de verwarming. Het water verdampt en zorgt voor een goede luchtvochtigheid ( vocht en warmte onderdrukken de hoestprikkel) De aanvallen variëren hier van 1 keer op een avond/nacht tot ieder uur eentje de hele nacht door en soms een paar dagen achter elkaar elke avond/nacht. Overdag blijft ze kortademig in rust en heeft ze een piepende ademhaling bij inspanning. Als ze erg veel last heeft van vastzittend slijm krijgt ze een paar slokjes coca cola, dat lost op de een of andere manier slijm op @ Vogeltje, ach arme toby en arme jij.. hele dikke knuf! Sorry ben de rest alweer kwijt..
In enten lijstje: wel inenten: jennys rebbel Duster Puck Noura Setteke Lauwie Alieke Marleen niet inenten: juud en angelo Binna 80% van mijn gevoel zegt dat ik het niet ga/moet doen onzeker: mik25 Arri chantal (en dat zal het ook blijven tot 24 november tussen 14.00 - 14.30 uur.....) QueenBee Schatje1(neig meer naar nee )
Tess heeft vanmorgen de mex.griepprik gehad en ligt lekker thuis in haar bedje dus nog geen heftige reactie gelukkig. Ze is wel erg duf, heeft iets koorts en is benauwd maar dat zijn we van haar gewend en dit is niets vergeleken met haar reactie op andere vaccinaties. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat heftige reactie niet alsnog vannacht of morgen komt.Ze heeft vandaag wel extra ( en hoge dosering) puf gehad in de hoop dat we daarmee haar longetjes wat kunnen helpen Oh ja en ik heb 'm zelf vanmorgen ook gehad en heb spierpijn door mijn hele lijf maar verder ook geen reactie.
tesske, af en toe krijg ik een klein beetje zicht op hoe zwaar het voor jullie moet zijn. echt respect! hier lijkt frisse lucht trouwens beter te helpen dan warme vochtig lucht. ze ligt nu piepend/ snurkend te slapen, maar als ze straks wakker wordt dan ga ik wel wat van je tips proberen. hebben jullie voor de pseudokroep medicijnen voor tess?
het gaat beter hoor Ze krijgt nog steeds 4 maal daags sondevoeding, 2 overdag en 2 in de avond. Overdag gaat ze beter eten, gelukkig! Want even dacht ik dat ik helemaal opnieuw moest beginnen. Ze eet nog niet wat ze at voor haar ziek zijn, maar het gaat beter. Donderdag weer wegen, in de hoop dat ze weer goed is aangekomen! Jeetje meis, wat moet jij geschrokken zijn met Otje. Sneu zeg. Wat een ongerust gevoel geeft je dat hè als je kind zo benauwd/ziek is. Ik hoop voor jullie dat ze zich snel beter gaat voelen. Fijne avond
het eerste pakje wat ik wilde bestellen met naam gaat niet door.. Heb namelijk vanmiddag een super stoer pakje gekocht bij h&m is licht blauw velours en daar staat aan de voorkant een super man teken op! wil binnenkort 3d echo laten maken maar moet me mannetje overhalen.. iemand ideeën
goh tesske en lauwie wat heftig zeg dat pseudokroep, knuffel voor jullie, kan me heel goed indenken lauwie dat je onrustig bent of je nu wel of niet wat hoort die tip van de cola, toen ik laatst zo`n last van het hoesten had, en vastizttend slijm was cola zo lekker, nu snap ik mischien waarom... ik had totaal geen last van de prik, heb nog nooit gehad dat ik de inenting niet voelde en erna ook niet. alleen snachts, leek of ik een blauwe plek had betrefd gevoel, maar verder helemaal niets. is nu een week geleden. rebbel wat goed zeg van milan!!!!!!!
In enten lijstje: wel inenten: jennys rebbel Duster Puck Noura Setteke Lauwie Alieke Marleen Sjorsje niet inenten: juud en angelo Binna 80% van mijn gevoel zegt dat ik het niet ga/moet doen onzeker: mik25 Arri chantal (en dat zal het ook blijven tot 24 november tussen 14.00 - 14.30 uur.....) QueenBee Schatje1(neig meer naar nee )
De oproepen voor Lianna en Yosyp hebben we vandaag wel gekregen, maar voor Ard en mijzelf nog niet. We kunnen de 23e de prikken gaan halen. Gelukkig mag je als gezin zijnde allemaal in een keer langs komen.