@ Rebbel, ga maar lekker naar bed en laat je buik tot rust komen. Beeb moet nog wel even lekker bij mama blijven om goed te groeien. Meiden ik ga er ook vandoor, even met de honden lopen, douchen en dan naar bed. Bah mijn 3e vroege dienst op rij dus weer de wekker om kwart voor 6. Tess was vanmorgen trouwens al om 04.00 wakker
ook djayden wil sinds een¨paar dagen wel 5 of 6 stapjes los zetten en dan zit hij te glunderen super!
Ha meiden! Hier een rustig avondje Giulia heeft matig gegeten dus we zijn niet helemaal ontevreden! @ Petra, koffertjes klaarmaken? Gaan ze zolang weg @ Mik, hoera nu heb je ook een handenbinder @ Set, beterschap! @ Mar, luiaard @ Alieke, hoe gaat het? Zo na het ver;lies van opa? @ Chantico, idd een dame die weet wat ze wil toen al! Hoe is het met kleine Ise?
@lauwie: bedankt zal het onthouden en beterschap @chantico: ja hij gaat 1 middag en daar slaapt hij gewoon in een bedje en wel 2 uur haha erg hè dus betaal voor het slapen haha @mik: ah goed van der zeg
schatje slaap lekker, doe maar rustig aan! en djayden ook al stapjes, zie het al voor me, anissa kijkt er ook zo trots bij mooi he die kleintjes die steeds weer wat leren rebbel wat super morgen 30 weken
@mik super van je meisje @schatje super van je mannetje @lauwie beterschap @setteke beterschap meis doe maar rustig aan @marleen lekker chinees
Haha, er zijn soms weken dat Ise thuis weinig brood eet, of we de yoghurt steeds vergeten, en dan ben ik ook blij dat ze naar de opvang gaat en dat daar tenminste wél goed binnenkrijgt Schatje, rustig aan hè! Heb je veel last van harde buiken? Knap hoor van Djayden! Carmen, ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om je kindje met zulke symptomen te zien... Oh, het lijkt me zo naar!
@MY Angel, hoe is het met ayoub? Is de koorts weer een beetje gezakt? @Sjorsje, jammer dat je niet uitgekozen was met derek @Lauwie, het was een grapje van dat verwijfde. Ik vind het echt super schattig wat schrikken dat jullie gister naar de hap zijn geweest. Hoe is het nu met otje? @Marleen, vervelend datb jij nu ook ziek bent, beterschap! @Duster, jeetje meid dat is schrikken! Gelukkig dat dirk zo cool was 8) HIer ook een keer, kreeg de %^#$riempjes van de wipstoel toen ook niet los. Bart ging toen met wipstoel en al over de knie @Shanai, jammer dat het zwemmen niet door ging. Beterschap voor je schoonmoeder. @Petra, dat zeggen mijn man en ik nou ook heel erg vaak tegen elkaar @QB, mooie freubel! @Chantal, hihi je hebt sjans met Huub @Rebbel, fijn dat milan gewoon naar het kdv kon! Ik heb ook nog geen oproep voor de prik. Wat goed dat Milan zo goed las staat en stapjes zet! Die rent binnenkort het hele huis door @Binna, nu al klaar voor de sint- en kerst-cadeautjes Ik moet nog beginnen @Jenny, bart slaapt in bed. Ergens anders slaapt hij gewoon niet. Beter slapen op de bank dan niet slapen toch? Ik vind het niet fout. @Miranda, fijn dat alles goed gaat bij jullie! Laureen ook al ondeugend @Noura, wat een geld he die verzekeringen @Chieffie, he bah wat een ranzig filmpje @Vogeltje, jeetje meid, het zit niet mee voor toby! Heel veel beterschap, ik ga duimen dat hij snel opknapt en naar huis mag. @Carmen, ik ga duimen dat tess geen last krijgt van de prik! @Schatje, lekker buikie! Leuke foto's. GO DJAYDEN!!!!! @Chantico, hopelijk word ise niet ziek! @Mik, GO DONIQUE!@!!!!!! @Setteke, fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt! @Judith, heerlijk zo uitslapen tot 9:30! Hoe gaat het nu giulia? Alweer helemaal opgeknapt? Hier nog geen oproep voor de mex griep prik. Ik hoop stiekem dat ze bart 'vergeten' dan hoef ik deze moeilijke keuze niet te maken. Twijfel nog steeds wat nou goed voor hem is..........
@ oetie (Juud hier) Wij doen de prik bijna zo goed als zeker niet. Ik ben vandaag begonnen met kriebelhoest
Ik wil niet dat Bart ge-ent word, maar mijn man wil het wel. Dus een van ons moet toegeven. Balen dat je kriebelhoest hebt, is altijd op zijn ergst als je wil gaan slapen.
tesske, als ik je verhaal over de verschillendeaanvallen lees, dan durf ik bijna niet meer te klagen over deze paar dagen dat ottilie zo benauwd is. echt moeilijk voor jullie dat ze zelfs op dagelijkse dingen als bakluchtjes kan reageren. ik begrijp je verhaal van de verschillende ontstekingen, aanvallen en medicijnen. het hangt vast alemaal sammen, maar is wel veel zeg. klinkt bijna of je bij bent als t maar pseudokroep is. en daar ben ik echt al behoorlijk van onder de indruk. verbaas me nu wel over hoe snel we al prednisolon voorgeschreven kregen. vanavond had ze een nog ergere aanval dan gister. heb ruim een uur buiten met haar in de minimonkey rondgewandeld lig nu onder de dekens te typen, want haar bed staat weer bij ons in de kamer. hou t dus ff kort. chantico, pseudokroep is volgens mij laryngitus, onsteking van het strottehoofd. dat wordt daardooor dik en dan krijgen ze het benauwd. juud, moet jij niet babydansen? truste!
Lauwie wat eng he als ze benauwd zijn. En wij gaan morgen babydansen haha. Gisteren namelijk al gedanst.
Mogguh! Djayden en Donique, super hoor! --- Ben me aan het klaarmaken voor werken... heb er weer niet zo'n zin in... ben ongi dus mijn buik zeurt lekker... werkt niet echt mee natuurlijk.. Maar goed, voor ik het weet is het weer vijf uur en mag ik naar huis! Iedereen een hele fijne dag vandaag, en Rebbel, gefeliciteerd met je 30 weken! Super meis! Knuff! Xx
@Oproep, hier ook binnen 25 nov en 16 dec. Weet het nog niet 100% zeker hoor, we zien wel tegen die tijd. @Vogeltje, jemig wat een schrik. Ademstilstand, bah bah. Gaat het nu weer wat beter met hem? Arme jochie! @Juud, flink aan het babydancing? Of gaan jullie voor een jongen?? Want nu zou je een meisje krijgen, vreemde banner heb je hoor, haha!! @Jenny, hoe is het met je oren. Hoor je al wat beter. Hoort dat er gewoon bij? Ik vind het nog al eng, dat je steeds minder hoort. @FF, hoe is het met Britt? Oh, ik lees dat jullie op de goede weg zijn. @Rebbel, joehoe, 30 weken!! En Milan los staan en dan wat stapjes, wat goed!! @Alieke, ja zeker handige tijd, NOT. Wij moeten gelukkig om half 5. Das te overzien. Mijn zusje moet om 18.30 vind ik ook geen tijd.. @Lauwie, hoe is het met je moppie deze ochtend. @Schatje, ehh, gewoon boeken en van de sint kado geven? Of in zijn schoen? Beste buik al hoor!! Ziet er goed uit! En wat is Djayden toch een scheetje! En ik vind net als Petra dat ie wel wat van Tygo wegheeft. @Petra, hoe vaak moet je kolven om 7 voedingen te geven. Of valt het overdag wel mee?? En lekker karnemelk na het rijden?? @Mik, applaus voor Danique. Wat een geweldig gezicht is het toch, he!! @Chieffie, goedemorgen!! Ahh, gisteren weer gezellig avondje met mijn zusjes en mams gehad. Eten en daarna lekker rommelen met elkaar. Dit keer bij mijn zusje thuis, waar we de laatste klusjes voor de housewarming gingen doen. Dus even laminaat gelegd in de kast (ben er best trots op, maarja wie kijkt er nou nog in de kast, haha). Ook belde mijn vriendin nog, ze hadden 2 geweldige overnachtingen gehad in de bruidssuite die we voor ze hadden gereserveerd. Het kado is dus goed ontvangen! Ze heeft de foto's al van de bruiloft, dus zal binnenkort wat laten zien hier!