dank je wel meid! @all: lief dat jullie zo meeleven! (sorry mannen! )meiden, het leek er vanmorgen op dat ik wat van de slijmprop aan het verliezen ben.. schrok er wel even van. maar op internet staat dat er meestal wat bloed bij zit en dat was niet zo. maar bij milan had ik dat ook niet. het was niet heel veel, maar wel anders dan normale afscheiding dacht ik.. hopelijk is het nog niet de sijmprop! ik zag op internet dat je dan niet meteen gaat bevallen, maar dat wel het einde van de zwangerschap in zicht is en dat is toch ook nog niet helemaal de bedoeling!
@Rebbel, bij mij bevatte hij ook geen bloed hoor, hopelijk blijft het rustig. Misschien even bellen, wanneer moet je weer voor controle (donderdag pas)
Rebbel, Namens de moeder van Petrabr en de oma van Roos en Suze GEFELICIFLAPSTAART met je 30 WEKEN. Ik leef erg met je mee. Voorlopig heb je deze weken gehaald. Oma van Roos en Suze
@lique: helaas ik hoor bijna niks, maar hoop dat de antibiotica gaat aanslaan @rebbel: van harte meid
@ rebbel: ik heb de slijmprop niet bewust verloren, dus heb geen idee hoe dat eruit ziet... Heb idd ook gelezen dat dit al weken van te voren kan gebeuren. Maar morgen controle en dan kunnen ze het wel zien toch? Maar de 3 staat ervoor, helemaal super, gefeliciteerd!!! @ vogeltje: kreeg jouw verhaal van toby nog mee, wat een nachtmerrie!!! Veel beterschap voor Toby en een knuffel voor jou!!!
@ Chantico: Iris is echt heel erg ziek geweest. Ze hebben denk ik 3 of 4x bij de HA of HA-post gezeten. Heel erg hoge koorts, heel erg hoesten, benauwd en heel erg suf. Eten ging er niet in want dan moest ze overgeven, maar drinken wel redelijk. Iris is 6 en die kan precies vertellen waar ze last van heeft, dus dat is wel wat makkelijker. @ Rebbel: Ik verloor met het indalen heel veel slijm, ook in hele rare kleuren. Misschien is dat het wel. Gefeliciteerd met je 30 weken meisje, we waren allemaal bang dat je dat niet zou redden, maar dat heb je mooi gedaan! @ Lopende kindjes: JIPPIE!!! Goed gedaan. Ik heb het naast de hoofdpijn, hoesten & niezen nu ook steeds benauwd... Gatver!
@Lauwie, Lenn had de hele dag nergens last van. Toen wij naar bed gingen, hoorden we dat hij wat zwaarder ademde. En 's nachts ineens een aanval. We schrokken ons kapot en Lenn ook... Wat goed dat jij rustig bleef. Daarna bleef hij de hele nacht (we zaten een paar uur bij de HAP) zwaar ademen en 's morgens kreeg hij weer een aanval. Deze keer waren wij rustiger en dat scheelde echt veel. Lenn heeft in het ziekenhuis een puffer gekregen en verneveling, maar dat ging niet zo goed. Lenn heeft echt nog dagen het blaffende hoestje gehad. Duurde best lang, maar het ging vanzelf weer over. Sterkte!
Ik hang hier op school, voel hoofdpijn opkomen. Ben al heel druk geweest, dus gunde mezelf eventjes lezen op zp. Rebbel, gefeliciteerd met je 30 weken. Fijn hoor, eindelijk die 3. En wat knap van Milan zeg! Ook Donique en............. knap hoor los lopen (sorry weet niet meer wie, maar weet dat ik wat gelezen heb) Marleen, vervelend dat het niet zo lekker gaat! Tesske, hoe gaat het met Tess? Nog reactie op de spuit? Lauwie, hoe is het met je grote kleine meid? Al wat beter? Oh ja slijmprop, ik verloor hem pas echt toen ik al midden in de bevalling zat, wat vond ik dat goor zeg. Vieze dikke slijm wat overal bleef plakken, bah!
@chieffie: haha! dank je! @chantal: geen idee of ze het dan kunnen zien.. zal het eens vragen! @marleen: ja dat zou het ook goed kunnen zijn! verlies nu niks geks meer. ja wij waren ook echt bang dat we dit niet zouden halen, maar dat hebben we maar weer mooi geflikt! het rusten is niet leuk, maar zeker ergens goed voor! @alieke: dank je!
@ rebbel; congrats en volgens mij was er ook nog een grote meid die stapjes heeft gezet, donique als ik me niet vergis? ook gefeliciteerd, super!!!
@ alieke; hai meis! zie je zo nu en dan berichten posten, maar vergeet dan ook weer te reageren...! ff lekker rustig aan doen he... we willen geen hoofdpijn, relaxsssss Hoe is het met Danique?
Oh zit ik weer tegen mezelf te lullen... Ik heb net mn zus gesmst hoe het met Tygo is... Moet hem toch in de gaten houden, gister een schone luier om 4 uur en savonds om 7 uur wilde ik voor het naar bed gaan een nieuwe omdoen, was ie nog helemaal schoon en droog... Gister weer alleen boterham gegeten, sochtens en smiddags, mandarijntje grotendeels laten staan en wel een groot danoontje toetje gehad. Wilde dus ook geen avondeten... Pap krijg ik er ook niet echt in, heb al in de fles geprobeerd en in een bordje, maar hij speelt er alleen maar mee. Gister stond hij op de bank en ik pakte hem zo onder zn armen en ik voelde dat magere lichaampje... Mag wel wat meer vet op de botjes gaan komen nu hoor...
WIJZIGING! Heeft vanochtend een boterham, mandarijn en beker melk op, op de creche (van mijn neefje) een speculaasje, is nu met z'n 3de beker ranja bezig en zo nog een boterham en naar bed. Had vanochtend wel een plasluier... gelukkig!
kom ff zwaaien weer....pff moet bezig met de strijk maar heb geen zin maar ga me nu zelf een schop onder de kont geven en bezig!!!!! rebbel gefeliciteerd met je 30 weken!!! Super meid!!!