Ben druk bezig met een poging om te leren, heb vanavond een examen Zieke vrouw thuis, kids thuis... Concentratie is vandaag ver te zoeken. Ach we zien het wel! En met U?
Rebbel gefeliciteerd met je 30 weken meis! Je mag hartstikke trots zijn op jezelf dat je zo goed rust neemt dat je kleintje nog steeds goed blijft zitten en groeien. Dikke pluim! Hoe lang heb je nu ook al weer bedrust? Ik weet nog dat je banner zei 'nog 100 dagen' en het zijn er nu nog 70, maar volgens mij ben je al wel langer dan een maand aan het rommelen, toch?
mariel jeetje wta een nacht, hoe is het nu met lenn? knuffel voor hem!! juud en chieffie babydanszeee rebbel zo mag je officieel vandaag echt feliciteren nu de 3 een feit is!!! je kan ook extra slijm gaan verliezen hoeft niet perse slijmprop te zijn. mij is ook eens gemaakt dat als er te vroeg wat word verloren dat dat weer word aangemaakt. anders gewoon bellen, en het kan ook een schimmelinfectie zijn, dan kan je ook meer gaan slijmen zeg maar ga zo eens een tosti maken, en lekker een marokkaanse thee erbij
Oo dit moet ik even delen ligt er een in bed die net wakker is geworden en dit hoor ik papa boe gelach papaaa boeee harder gelach echt leukk
@chantal wat balen dat Tigo niet wou eten gelukkig vanmorgen op het kdv wel @noura lekker he die markanse thee of heb je ander ik die de miny maroko @alfamale leuk brood gevecht hoestmet je vrouw is ze weer fit @sjorsje wel fijn dat je maar 1 keer heen hoeft voor de prik @All ik twijfel zo. dat ik het echt niet meer weet. juud en chantico waarom doe jullie het niet @rebbel zou gewoon even bellen vragen hoe en wat. is wel belangrijk bij jou lijkt me @lauwie hoe is het nu met otje @toetie hoest met onze bart @Vogeltje hoest nu met je mannetje @marleen beterschap @alieke beterschap @chief en alfamale sorryyyyyyyy @jenny hoop dat je snel weer je oren kan gebreuken lijkt me helemaal niks zo heb me best weer even gedaan hoop dat ik niemand vergeet
alle zieken beterschap.... voor het geval ik er wat vergeten ben binna wat leukkkkk zeg, om te smelten ik maak zelf de thee met verse mintbladen, we halen dan zo`n bosje takjes bij de turks of iraakse winkel
@Noura, ahh dat klinkt lekker. Ik ben verslaafd aan Maroc van Lipton, maar dat zal wel een slap aftreksel zijn, haha!
@ binna; ahhh wat schattig... wat bedoelt ze met boe dan, weet je dat? boe als in een koe of boe als wegjouwen zeg maar? en tygo is bij mn mams en zus vandaag maar mijn zus moest op de cheche voor mijn neefje een surprise knutselen en toen moest tygo dus mee.
Hey, @ Rebbel: Gefeliciteerd met je 30 weken meis, super gedaan! En wat knap van Milan, go Milan!!! @ Mik: Donique is ook al zo knap bezig! Go Donique!!! @ Chantal: Fijn dat Tygo toch weer goed gegeten en gedronken heeft! @ Binna: Hoe was het gisteravond? Iedereen die ziek is of zieke kindjes heeft: beterschap!!! Voor de rest alweer kwijt sorry. Ik ben druk in huis, morgen gesprek met pleegzorg, ze zijn de boel nog aan het aftimmeren boven daardoor is kleine boef alweer wakker, etc. Kom vanavond nog wel weer spieken...
alfamale, kan zien wie de broek aan heeft lique, ja die lipton is een heel zwak aftreksel, komt niet eens in de buurt. maar drink het ook weleens op het werk hoor en wat juud zegt, losse chinese thee halen, (gunpowder), en bosje mint. dan heb je nog een bepaalde volgorde van zetten, maar is heel simpel, je moet het eens proberen