Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Giulia doet op die manier het hele huishouden :D

Pfff zijn jullie kleine dames of heren ook van die vreselijke katjes?
    Giulia zo kattig :)

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    volgnes mij had anissa safouane in zijn teen gebeten daarstraks omdat ze geen stuk komkommer af kon pakken van hem... hij zei ineens au... teen

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: hier 3 wilde katten!!!!! (katjes is niet de juiste benaming haha)

@ Petra: ik geef Laureen ook dat soort opdrachtjes.
    Vindt ze tot nu toe nog helemaal geweldig.
    Ze vindt het ook leuk om de afwasmachine/wasmachine leeg te halen.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Sjudith/chieffie: wat zijn jullie schattig voor elkaar haha

Petra: ja kindje zijn niet dom hoor, ze begrijpen echt heel veel

chantal: ook al zo'n stoere jongen

disneyboeken: heb ik ook, maar tot nu toe allees als accessoire op de plank

5. Oprachten ;)
    Ik ben bang dat die hier niet opgevolgd worden... :p

Als ik zeg kom schone luier of kom we gaan naar bed, dat snapt ie en dan gaat ie naar de trap.
    Maar verder....

Meneer hier vind het juist leuk om de was die mama net heeft opgevouwen op de grond te gooien of de was uit de wasmand te trekken en op de grond te gooien....
    Of het speelgoed wat net is opgeruimd, weer uit de speelgoedkist te trekken....

6. Hier ook disneyboeken op de plank hoor, alleen voor mama om voor te lezen!

@ juud: katjes.... Hoewel Tygo een jongen is.... JA! :D
    Gister kwam ie aan tong doet ie dan uit de mond en dan gilt ie een beetje, boos dus... Gaat een meter van me af zitten, met de rug naar me toe, heel demonstratief :D
    Dus ik kietel um in zn nek en zeg: wat is er man
    Hij: weer een gil en een krijs van ik ben boos :x
    Ik in zijn zij kietelen: wat is er dan man?
    Hij weer een gil en krijs, ik ben boos... met zn lichaam zo schudden van blijf van me af :D
    Ik in zijn andere zij kietelen: hey man, ik ken jou
    Nou en zo zijn we wel even doorgegaan, hahahahaha!!!

Hij heeft nou sinds een goede week weer echt van die boze buien, op de buik laten vallen, tong uit de mond, trappelen, slaan... :$

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: oh mylan doet dat ook sinds een week, maar wij negeren hem allemaal en lopen weg dus 2 tellen laten staat hij weer. wat een doerakken zijn het zeg

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi

@chantal: fijn dat het goed ging, toch laten enten dus! ;)

milan heeft de enting ook gehad, hij had daar 36,5.. vaag!
    hij gaf geen kik zei mannetje en had amper in de gaten wat er gebeurde. :)

liefs rebbel

9. Ja, ik negeer het ook, is ook niet te doen hoor, als hem iets niet lukt, dan wordt ie al boos nu.... Ja moet ie ook niet bedenken dat hij met 2 ballen en een beker de trap op wil kruipen!
    Daaggggg....

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier geen katje. wel tegenwoordig wat prinsessengedrag (hoog gilletje als iets niet lukt of ze haar zin niet krijgt). verder is ze heel braaf en knuffelig (zeiden de leidsters ook). als ze met andere kindjes speelt zie ik haar nooit duwen of slaan. wel heeft ze dan soms strijd over speelgoed. ik hoop dat ze straks wel weerbaar is en misschien wel een beetje kattiger wordt. zich in ieder geval niet laat slaan/duwen.

puck, klinkt mooi hoe jullie het kamertje willen maken! ben tzt benieuwd naar de foto's! over een pleegkindje mag je hier straks denk ik heel weinig vertellen of niet?

rebbel, meten ze bij het prikken standaard de temperatuur of had je (man) er om gevraagd?

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: haha knuppeltje

@rebbel: nou mooi dat hij er weing last van heeft gehad

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @All, wat een bikkels hoor ik allemaal. Weinig tot geen kik geven bij de prik. Zal eens zien morgen, hoe het bij ons gaat!

Ik ben opzoek naar een paars dekbedovertrekje. Het is voor om een klein dekbedje (70x140)!! Wie kan mij helpen!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o arri, bedankt voor het aanbod, maar ik heb geen idee wat jedoet met zwitsal zegels en zwitsal gaat hier heel langzaam dus ik denk niet dat ik er iets mee kan.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: zelf maken hihi rechtoerechtaan hè

hebben jullie gehoord over die belg waarvan ze dachten dat hij 24 jaar in coma lag, maar bleek al die tijd bij bewustzijn te zijn maar door verlamming dit niet duidelijk kon maken.
    dat zijn 24 lange jaren zeg PFFF

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    droog!!!!

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wij zijn ook weer terug, was keurig geregeld, konden zo doorlopen en ook hier een stoere bikkel! Was inderdaad meer geinteresseerd in de andere kindjes en kaartjes met dieren die ze voor zijn neus hadden gelegd, dan in de prik. Op het moment zelf even iets gehuild van de schrik maar dat was het dan ook...

Kreeg als tip om Arnica zalf (Vallen en stoten gel) op de prikplek te smeren, misschien ook een tip voor jullie?

@ all: Hier ook zo'n boefje hoor! Niet echt kattig nog maar wel snel op zijn teentjes getrapt als iets niet lukt en ook kattenkwaad uithalen;)

@ Lauwie: Zal eens kijken of het tzt lukt een foto van het kamertje te plaatsen... En over het pleegkindje mag ik idd niet al teveel vertellen ivm privacy van het kindje...

Ga even wat drinken met mijn boef...

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Fijn om te lezen dat er meer boefjes zijn.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Opdrachten, Britt snapt best veel vind ik. Als ik haar vraag om bijvoorbeeld Jamie een kus te geven, stapt ze meteen op hem af, en als ik haar vraag om wat aan mij te brengen, doet ze dat ook.

@Kattig zijn, ja, helaas is ze dat ook wel.. Sinds afgelopen weekend heeft ze het bijten ontdekt... tis tot nu toe maar 3x gebeurd, maar da's wel 3x te veel.. eens kijken hoe lang ze dit blijft doen en hoe het af te leren is..

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Lique: Geen idee waar je die kunt krijgen... Misschien via een webshop (misschien hebben ze zoiets bij Koeka), Ikea, MP?

@ Jenny: Nou lekker dan!:$

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Gelukkig ligt het niet aan Giulia :)

Deel Deze Pagina