@marleen83: sterkte morgen!! @lauwie: en? heeft ze haar prik gehad? @juud: ja moeilijk... echt iets wat je zelf moet beslissen. succes! liefs rebbel
wij zijn ook terug en ze heeft gewoon geen kik gegeven. ze leek het zelfs wel een leuk uitstapje te vinden. tv schermen met muis, overal schermen dus het leek niet massaal, snel geprikt en nog een manderijn en kleurplaat gekregen. lag 19.15 op bed. marleen83, was het condoleren dan gisteren en vandaag? sterkte met het afscheid nemen voor de kist dicht gaat. en ook voor de begrafenis zelf. knap dat je wat gaat zeggen. ik hoop dat het een mooie begrafenis wordt!
@jenny, das waar hoor, zou het zelf kunnen maken, of iets verven. Maar ben er niet zon ster in, haha!! Oja stuur je een pb!! @Puck, heb ik al gezocht, maar helaas nog niets gevonden. @Chantal, fijn dat je er nu uit bent. Ook weer die alom bekende zorgtoeslag, grrr @Marleen, de maat die ze bij de HEMA hebben voor kinderdekbedjes is goed zeg maar. Mag wel wat ruimer zijn enz. . @Marleen83, succes morgen. @juud, ja het blijft lastig. Vorige week dacht ik nog ik ga niet Maar we gaan nu toch echt morgen . Twijfelt chieffie ook nog? Zo vriendin komt zo met de fotos van de bruiloft, leuk leuk leuk. Misschien mag ik er gelijk wat kopiëren. Kan ik ze eindelijk laten zien!! Dan op tijd te bed, want morgen begint de werkweek weer!
Oja, vergeet ik te vertellen dat djim weer de hele middag aan zijn oor aan het trekken was. vorige week had hij alweer doorgebroken oorontsteking, hopelijk niet morgen weer. we moeten namelijk ´s middags ook voor de prik en meestal heeft hij de eerste dag wat verhoging,... we gaan het zien!
rebbel, ze had 37,1 toen we weggingen (vanochtend wel pcm gehad) dus we hebben ook niet meer overlegd. hoe gaat t met milan nu? chantal, wat schattig dat toetje, toetje sjudith, succes met kiezen. toetie, zijn jullie er al uit?
lique, beterschap voor djim? ff, hoe is t met britt gegaan vannacht/vandaag? tesske, hoe gaat t met tess?
@lauwie: fijn dat je meisie het zo goed heeft gedaan!!! Mijn man is geweest met Britt vanmorgen voor die prik. En toen ze thuis kwamen was er al helemaal niks meer van te merken. Ze had haar ogen uit gekeken en maar even gehuild. gaat beter met haar...... en dat blijft hopelijk ook zo! Morgen weer een dag, hopen dat ze goed slaapt!
@ Lique: Nou je maakt het lastig! Bij babydump heb ik van babiuche volgens mij een paarse gezien, maar daar zit ook lila en roze bij en het is denk ik de maat van een ledikantje. Als me nog wat te binnen schiet meld ik meer hahaa!
@ lique: nou hoop niet dat ie weer een ooronsteking krijgt... @ ff: fijn dat het bij britt ook zo goed verliep met de prik... @ lauwie: dankje, vond het ook wel grappig... en erg slim....
Wat goed zeg dat het met alle kindjes zo goed is gegaan tot nu toe met de prikken. Wij zijn morgen aan de beurt en vind het toch wel spannend hoor! Hadden jullie allemaal de kinderwagen mee? Of toch maar gewoon op de arm? Vind het zo'n gesleep met kinderwagen denk ik, want ze moet er op het moment van prikken toch uit. En dan er weer in, of aan de hand mee en kinderwagen los mee. Ik weet het gewoon nog niet. Juud, negatief getest van de week, wat balen, maar het is natuurlijk ook nog heel vroeg Rebbel, hoe is het met je buik? Gaat het goed? Niet onrustig? Marleen, heel veel sterkte morgen! Vind het knap dat je kunt spreken. Maak er een mooi en waardig afscheid van voor je oma.
@chantal, dat hoop ik ook niet. Dat zou betekenen dat ie weer 2x doorgebroken oorontsteking heeft gehad in 1 week. En dan wacht ik het nog 1x af en dan maar weer naar de KNO. Maar niet op de zaken vooruit lopen!! Vanmiddag ook geen problemen met Tygo? en hoelang had ie geslapen? @Marleen, heeeel graag, haha! heb er wel eentje gezien van KOEKA en COTTONBABY, maar om nou 50 eu voor een overtrek te betalen, gaat mij te ver! En lila en roze is niet zo leuk voor djim denk ik, haha!! @FF, hoop dat jullie lekker slapen allemaal!! @Lauwie, dankje!
@ lique: nee, geen problemen! Hij heeft niet heel lang geslapen van kwart over 2 tot half 5 ongeveer. Op de plaats waar hij geprikt is zij je alleen een klein puntje van het prikje, hij is vrolijk, kon um ook gewoon bij de arm pakken etc. Maar goed, we weten nog niet wat morgen brengt... En dekbedovertrekje, kan misschien kimm niet iets voor je maken voor een leuk prijsje? Lijkt me niet normaal nee 2 keer in 1 week...ook niet in 1 maand, daar niet van! @ alieke; heb tygo uiteindelijk meegenomen in de mini monkey...
@Chantal, ja kan wel even op de site van Kim kijken, maar die heeft wel even wat anders aan haar hoofd! Maar kan het altijd nog eens proberen. Wil het graag door de Sint laten geven. Hij heeft dat toch niet door en krijgt hij evengoed evenveel kado's!
Hihihi, vriendje... ik vertelde tygo vanochtend dat hij een nieuw vriendje had en dat hij mik jesse heette en toen herhaalde hij een paar keer, tientje, tientje... hihihi
ff, had je vannacht goed geslapen? fijn dat t prikken bij britt ook goed ging. lique, had djim niet al buisjes gekregen of ben ik nu in de war? dan is t wel raar dat hij weer oorontsteking heeft toch? alieke, ik zag op het journaal dat het met openbaar vervoer niet handig is. dan mochten er maar een paar per keer mee. wij waren met de fiets en ik heb m niet gemist. waar het kon mocht ze zelf lopen en af en toe op de arm. ging helemaal prima. juud, sorry had niet op je negatieve test gereageerd. was t niet per ongeluk een ovulatietest die positief was? is wel om gek van te worden die vals positieve testen van jou! voor deze maand de hoop nog niet opgeven!
@Chantal, dacht al zoiets. maar vroeg me af of het dialect was of iets, haha!! @Lauwie, eind augustus zijn Djim zijn neusamandelen geknipt en zijn oren doorgeprikt. Daarna ging het een hele tijd goed. KNO wilde nog geen buisjes ivm zijn leeftijd. Als het nu weer raak is, denk ik dat we weer moeten dus. Kan me namelijk niet voorstellen dat zijn neusamandelen nu alweer aangegroeid zijn.
@ Lauwie, hoe is het met je meisje? En het was geen ovulatietest Ik word er ook gek van @ Tess, hoe is het met de temp van je meisje?
@Judith, balen van die test. @All met zieke kindjes: beterschap. Yosyp moest aan het begin van de middag opgehaald worden van het kdv. Hij had koorts. Hij heeft vanmiddag wel veel gedronken, maar weinig gegeten. Ach dat haalt ie wel weer in. Hopelijk slaapt ie vannacht beter dan afgelopen nacht.