chantal: ik word ook gek van de belastingdienst, wij hebben meerdere banen en komen dan ook in een hogere belastingtarief dus wij betalen ons scheel terwijl we hard werken. zorgtoeslag bleven ze maar storten en daar lette ik nooit op dus kreeg ook tussendoor aanslagen dat ik terug moest betalen. word er zo sjaggie van. als ik er geen recht op heb, flikker dan op met dat geld.
belastingdienst grrr!!!! Ik mopper mee. Kindetoeslag, krijg ik al een jaar niet meer, aangezien ze alleen mijn loon hadden genomen bij de berekening. Kwamen ze achter in december, dus een half jaar teveel gehad. Nu wordt het ingehouden. kinderopvangtoeslag; gaat gelukkig nog goed, nu jaaropgave 2008 opgestuurd, ben benieuwd wat daar nog fout kon gaan. zorgtoeslag; vanaf 2006 getrouwd, direct doorgegeven en nu met onze laatste verhuizing kwamen ze tot de ontdekking dat hetal die tijd niet geklopt heeft dus terugbetalen of verrekenen. Terugbetalen in termijnen had ik maar gedaan aangezien het 600 euro was, 1x 1 dag telaat betaald en ja hoor weg betalingsregeling, boete van 54 euro erover heen en direct hele bedrag betalen, termijnen mag dan niet meer aangezien je niet netjes betaald. NOU JA ZEG! GRRRR
Hmmm belasting dienst vanmidag nog aan de telefoon gehad. grrrrr ga nu voor taan alles op een rekening laten storten en als ik dan einde van het jaar niet hoef terug te betalen dan is het goed. dan heb ik het alleen over zorg toeslag en kinderbudged. want van ons huis en kdv heb ik gewoon nodig anders reden we het niet
@ Marleen: Sterkte morgen @ Lique: Hopen dat hij geen oorontsteking heeft dan... En zijn de foto's leuk? @ Lauwie: Fijn dat ze toch de prik heeft kunnen krijgen vanavond. Hihi ze zijn allemaal meer onder de indruk van het hele gebeuren dan van de prik... @ Sjorsje: Beterschap voor Yosyp! @ Judith: Ik had ook niet begrepen dat je ook al een negatieve test had. Bah wat irritant, zo word je wel heen en weer geschud door emoties... Mijn man komt thuis, ga nog even bij hem zitten. Slaap lekker allemaal!
belasting dat regelt mijn vriend gelukkig allemaal. lique, zou niet fijn zijn als djim alweer geopereerd zou moeten worden! hoe lang geleden was het van zijn neusamandelen? gelukkig heeft hij de bruiloft nog afgewacht voor hij weer last kreeg. juud, jammer dat t geen ovulatietest was. klinkt alsof je hormoonhuishouding een beetje in de war is. heb je wel eens aan je gyn voorgelegd dat je al meerdere keren een positieve test hebt gehad terwijl je niet zwanger bleek? 1x was je wel zwanger maar ging t mis en 2x al een positieve test terwijl je niet zwanger was toch (als ik deze meetel ondanks dat je nog wel zwanger kunt blijken straks)? het hormoon dat voor je eisprong zorgt, lijkt op het zwangerschapshormoon. alleen heeft t zwangerschapshormoon iets 'extra's'. je kunt daardoor een positieve ovulatietest hebben als je zwanger bent, maar andersom dus niet. beetje lang verhaal, maar wat ik wil zeggen: ik zou het volgende afspraak met je gyn eens voorleggen. misschien tijdens je cyclus een paar keer bloedprikken om hormoonwaardes te bepalen. puck, ja idd fijn! ze leek ineens weer helemaal fit. nu de hele avond al stil.. sjorsje, arme yosyp! beterschap voor hem. denk je dat het door de inenting komt?
goedemorgen meiden, ik heb weer netjes bijgelezen en ga nu naar mn werk @ Marlee83 veel sterkte vandaag @ chantal, wat schattig dat hij vriendje zei
Goedemorgen meiden, Ik kom even vertellen hoe het gisteren was. Dirk brengt mij vandaag weg, dus ipv om 7uur hoef ik nu pas om 8u15 te vertrekken Het werk was leuk, ik heb erg gezellige collega's. Maar het was me toch vermoeiend. Het is momenteel zo druk in de winkel, ik moet de eerste dagen voornamelijk aanvullen en spiegelen (daarna is het de bedoeling dat ik kassa ga draaien) Maar nu loop ik dus de hele dag met dozen te sjouwen, heel de winkel rond want ik kan niks vinden , krukje op, krukje af, etc. etc. En het lijkt wel of ik zo'n I van informatiepunt boven mijn hoofd heb hangen, want alle klanten komen naar mij toe om te vragen waar iets staat Maar het is heerlijk om weer aan het werk te zijn Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat ik snel weer wat mee kan komen kletsen Liefs Silvia
goedemorgen meiden, tess heeft vanaf gistermiddag geen echte plasluier meer gehad en ze heeft gisteravond alles wat ze de hele dag had gegeten/gedronken er weer uitgespuugd( wat fruit en n biscuitje). Sinds vannacht hoest ze haar longetjes uit haar lijf en de temp blijft schommelen tussen 35. 1 en 36. 7. Ga zo ff dokter bellen
ze moet om half 2 komen en eerder als ze koorts krijgt of benauwd word. Het klinkt de ass. een beetje naar n beginnende mex. Griep al hoort daar dus koorts bij.
@Puck, de foto's zijn geweldig! Heb ze nu op mijn laptop staan, maar het was zo laat gisteren dat ik ze niet meer op een sticky hbe gezet. En ben nu aan het werk! @Lauwie, inderdaad. De bruiloft hebben we goed doorstaan, haha!! De operatie was eind augustus! @Duster, klinkt heel vermoeiend, maar wel leuk inderdaad. Fijn dat je collega's leuk zijn! Lekker dat Dirk je wegbrengt, kan dat altijd of is dat lastig? @Tesske, nou ben benieuwd wat de dokter er van vind. Dit duurt wel erg lang allemaal, toch? Ojee,mex griep??? Wanneer moest ze voor de prik? Djim had vanmorgen wel een heel rood oor, maar hij was zelf niet warm. Nu hoop ik gewoon heel erg dat ik het mis heb Foto's waren geweldig gisteren, het werd laat, dus kan ze niet laten zien vandaag. Morgen misschien!!
duster wat fijn dat je het zo heerlijk vind om weer aan het werk te zijn!was je niet vreselijk moe toen je dag erop zat? Kassa draaien lijkt me voor je zwangere lichaam wel fijner dan sjouwen met dozen. Chantal wat leuk n vriendje voor mr. T !en wat lief dat hij dat zei. Bah wou nog ff slapen maar lukt me niet meer dus ga er maar uit en iets nuttigs doen
lique ze heeft de prik 8 dagen geleden gehad..ik vermoed zelf dat dit n reactie is op de prik (wel ziek worden maar veel milder) maar geleerden zeggen dat het niet mogelijk is. Maar dat zeggen ze ook van dktp en daar is tess ook 3x doodziek van geweest.
goedemorgen, @alieke: het rommelt soms wel wat, maar is goed te doen! @lauwie: fijn dat ze de prik kon krijgen, met milan gaat het goed, nergens geen last van! @duster: fijn dat je werk zo leuk was! @carmen: jeetje!! sterkte, hopelijk valt het mee!
arme Tess, ik duim voor je dat ze zich snel beter zal gaan voelen. Wat vervelend toch zeg! duster, fijn dat het werken zo leuk was! zal wel even wennen zijn, maar lekkr dat je weer werkt rebbel gefli met je 31 weken!!!!!! hier redelijk geslapen, Britt was een paar keerw akker vannacht even huilen, maar sliep daarna weer netjes. Manlief kwam 5.3 thuis, dus toen ook weer wakker helaas. ben best ene beetje moe.
Tesske: beterschap met haar Rebbel: fijn hè 31 weken, zuper hoor Ik ben vreselijk sjaggie, Mylan was om half 5 wakker en wilde niet meer slapen Ben nu helemaal verrot en ben op werk, heel fijn NOT Ik wil slapen!!!!!!!!!!!!!