Goedemorgen dames, daar was ik ook weer even. Gisteren een dagje bij mijn ouders geweest met de kids. Een vriendin van mij die in Zutphen woont was een paar dagen bij haar ouders en gisteren werd haar dochter 1, dus ik ben even met de kindertjes op visite geweest en hebben we even kunnen bijkletsen. Bij mijn ouders thuis was ook weer gezellig! Vanmiddag gaan wij de prik halen........ Arme kindjes....
Goeimorgen dames en heren. @rebbel super de 31 weken @lique nu worden we helemaal benieuwt en je arme mannetje weer last van ze oren @tesske jeetje vindt het wel eng hoor dat ze niks eet en drinkt en dan ook nog eens lage koorst @jenny sterkte vandaag hoop da tje het red @marleen 82 heel veel sterkte vandaag. @petra werk ze @duster fijn dat het zo goed is gegaan hoop wel da tje snel achter de kassa mag want zo is het ook niet handig @settekee waar ben jeeeeeee (echoooo)
rebbel, super dat je alweer 31 weken zwanger bent..tis je niet makkelijk afgegaan maar je hebt de 31 maar mooi gehaald en ik duim dat er nog wat weken bij komen.
Heey! Even een *zwaai!zwaai!* vanaf m'n werk! Vanmiddag vanaf half 1 vrij, moet om 14u DE prikjes halen voor de kids.. brr.. @Rebbel, gefeli met je 31 weken! Joehoei! Nog fftjes meis, je gaat super! Nou, ga gauw weer verder hoor! Tot later! Xx
@ Rebbel, jeeeee, 31 weken! Gaat goed zo meid! @ Jennys, pfoeh lekker dan! Veel sterkte vandaag! Kun je niet wat eerder naar huis? Je bent tenslotte zwanger! @ Juud, twijfel je toch over die prik? Angelo is toch wel aardig stellig of niet? @ Marleen 83, sterkte vandaag! Ik hoop dat de mooie herinneringen het verdriet iets mogen verzachten. @ Lique, ach nou weer met zijn oortjes, die kleine man van je? Sil geeft hem een dikke knuffel! Ik heb haar nog niet getempt, ze is vrolijk en heeft lekker haar koekjes gegeten. Ik temp haar straks even voor ze naar bed gaat als ze nog warm aan voelt. @ Alieke, wij nemen de wagen wel mee. Anders denk ik dat ze er vandoor gaat! @ Sjorsje, arme Yosyp. Beterschap! @ Duster, fijn dat je het zo leuk vindt. Action zou ik ook nog wel willen werken. @ Belastingdienst is Hilbrand zijn feestje. Hij is er heel erg goed in dus de voorlopige teruggaaf klopt altijd met de definitieve. Wij hoeven gelukkig nooit bij te betalen! @ Carmen, oh jee, arm meisje toch! Hoe gaat het nu met haar? @ Binna, wat lief dat je me miste! Voel me nu wel heel belangrijk, hihi! Tymen heeft morgen sinterklaasfeest op school. Mag hij zijn pietenpak aan!
ladies ik kruip mn bed weer in, is toch geen weer om iets leuks te gaan doen! Dus hup mn bed in, de slaap inhalen die ik vannacht gemist heb! Tot vanmiddag doei
set, hoop niet dat ze sil koorts krijgt! Tess is nu n half uurtje wakker en ligt overal tegenaan te hangen (grond,tafel,bank) ze drukt mijn hand meteen weg als ik haar beker aan wil geven en heeft dus nog niets gedronken. Ook de fles gooit ze meteen weg. Ze heeft nu net 1 biscuitje op. Ga haar maar weer op bed leggen.
@setteke: hmm mijn vriend werkt op hetzelfde bedrijf en zijn dus met 1 auto, beetje lastig. heeft ze nou koorts of valt het mee?
@ Lique: He bah, daar gaan jullie weer... @ Rebbel: Gefeliciteerd meis, weer een weekje verder! Al denk ik dat je het nu niet lang meer gaat duren voordat je ukkie eruit wil... @ Tesske: Griep is een virus en ik heb pas ergens gelezen dat je ipv koorts ook weleens een ondertemp kan krijgen. Gelukkig kunnen jullie bij de HA terecht! @ Setteke: Thomas heeft morgen ook sinterklaasfeest, maar echt niet dat ik die in een pietenpak krijg haha! Ik heb net even wat boodschappen gedaan met Jasper. Meestal doe ik dat op don ochtend als Thomas op de psz is, maar we hebben dus feest morgen! Thomas is nu bij een vriendje spelen dus ik heb mooi mijn kans waargenomen!
@ jennys, acht, gaat manlief toch met de bus... Ze heeft nou geen koorts volgens mij. @ Carmen, oei, ze moet toch wel wat gaan drinken, maar dat weet je zelf ook wel. Misschien heeft ze zin in komkommer?
@ Setteke: Het lijkt mij ook zo leuk, maar nee hoor. Ik heb een pietenpet gekocht, maar ook die wil hij niet op. Jasper heeft steeds die diadeem van de hema op zijn hoofd, dus die vind het wel leuk, maar ja die gaat morgen niet mee.