Blergh... zit met m'n koppie bij de griepprik.. en al die reclame op de radio maakt het er niet beter op...
Tymen wil ook geen schmink hoor, maar wel een pietenpakje. Zal zo even een foto laten zien. @ QB, twijfel je nog steeds?
@Setteke, ja eigenlijk nog wel. Ik ga het wel doen hoor, maar ben nog steeds onzeker omdat het nog niet duidelijk is wat voor een gevolgen heeft voor de kids in de toekomst.. Aan de andere kant laat ik ze ook prikken voor DKTP en BMR, terwijl daar ook heel veel omstreden berichten over zijn (geweest).. Vind het nog steeds kiezen tussen 2 kwaden, maargoed. Ik wil ze ook niet erg ziek thuis of in het ergste geval in het zkh hebben, zou ik mezelf nooit vergeven. Maar als aan de andere kant over ik weet niet hoeveel jaar blijkt dat ze er bijv. onvruchtbaar van zijn geworden (zeg maar iets hoor..) zou ik dat mezelf ook nooit kunnen vergeven.. *zucht nog eens heel erg diep...*
dat stomme biscuitje was genoeg reden om haar maagje weer leeg te spugen..bah! Ze zit dus weer in bad, ze moet trouwens ook belachelijk veel niezen?
@Setteke, wat een mooi pietje, haha!! Djim is blij met de knuffel van Silke, ja het is een echte knuffelkont! @Qb, tja zover ga ik maar niet. Ga het gewoon doen en we zien wel.. @TEsske, aj, weer overgeven...
@Tess, ah sneu! @Lique, ga ook gewoon heen hoor. Verstand op nul denk ik maar! Ze gaan natuurlijk niet zomaar iedereen inenten als het erg kwaad kan.
@ Setteke: Wat een leuk pietje! @ Tesske: Mex. griep of een (allergische) reactie op de prik denk ik als ik het allemaal zo lees. Gatsie! Zijn er kindjes die last hebben van de prik??? Aan Thomas & Jasper merk ik niks! Je ziet ook niet eens waar ze geprikt zijn, maar een klasgenootje van Thomas, die zo moest huilen en tegen zat te stribbelen, die heeft tot aan zijn polsje een dikke arm, hij is vannacht ook steeds wakker geworden van de pijn in zijn arm!
Voor de Xbox 360-bezitters (lees: De pappa's) Marktplaats.nl > RUILEN: Guitar Hero 3 + wrls gitaar, MK vs DC Universe, Prey - Spelcomputers en Games - Games | Xbox 360
marleen: nee mylan heeft geen last, maar het zou kunnen dat dat jochie toch ergens allergies voor was. kippeneiwit bv
Goedmeorgen, @ Tesske: Agossie het zit ook niet mee! Beterschap en sterkte bij de dokter. @ Duster: Fijn dat je werk leuk is! @ Setteke: Wat een lief pietje! @ Marleen: Olivier heeft ook weinig last, het is iets rood rondom de plek, verder niets... Verder weet ik het niet meer sorry. Ga een boterham smeren en opruimen hier, straks weer schilderen en vanavond krijgen we eters. Druk dagje dus...
marleen op iets verhoging na was er hier vorige week geen reactie op de prik. Bah waarom moet mijn meisje nou zo vaak ziek zijn en kan ze niet gewoon eens n half jaar gezond zijn..of 3 maand voor mijn part,daar zou k al blij mee zijn! Ik baal ervan. Ze heeft gewoon al 6 x een ab kuur gehad in die bijna 15 maand dat ze op de wereld is.
Oh, wat is je GT? Mijne is Chieffie Enne: MK vs DC kun je je agressie op kwijt als je liefste kindje een keer niet wil luisteren
Kan me goed voorstellen dat je daar van baalt.. je zou het zo van haar overnemen he.. knuff voor jullie.