Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Ik was helemaal vergeten om op je kinderwagen vraag te reageren! Ik heb m wel meegenomen omdat er 2 geprikt moesten worden, maar anders had het makkelijk zonder gegaan, maar dat heb je nu al ervaren...

Tot nu vallen de reacties op de prikken heel erg mee, behalve mischien onze kleine Tess. Ben erg benieuwd of de HA iets kan doen. Ze heeft zo ongeveer in de 15mnd dat ze er is net zoveel ab-kuren gehad als ik in 29 jaar. Ik heb net al gezegd dat ik vind dat Carmen het er erg goed mee omgaat maar hier nog even een ***dikke knuffel***!!!!

Ik ga even de buienradar raadplegen om te kijken of ik ff naar buiten kan met die apen...pfffffffff. Oh als de vooruitzichten slecht zijn dan rij ik naar Krommenie! :D

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En Marleen, wat gaat het worden, de stad in of in de auto naar Krommenie? :D

Gelukkig valt het inderdaad allemaal mee tot nu toe met de vaccinaties. Alleen Tess lijkt het er toch minder goed af te brengen dan eerst werd gedacht. Hopelijk kan de huisarts helpen.
    Bij mij op school 1 kind geprikt tot nu toe en ja hoor die had vandaag al 39 graden koorts.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: ik denk dat iedereen wel een keertje hun zeurkous even af zouden willen geven haha ik vanochtend man man en zucht zucht

4. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Bij ons ook wel een beetje, maar af en toe moet je jezelf IETS gunnen anders wordt je gek. 2ehandsje al rond de 120,- en het is bijna kerst :p

Als je 2ehands koopt ALTIJD checken of hij nog op Live kan, in november 1000-en mensen gebanned van Live (waaronder ikzelf) en die ban gaat er NOOIT meer af. Ik heb die van mij dus moeten inruilen. De gebande boxen staan allemaal op marktplaats. Blijf er uit de buurt, klinkt leuk 'je kan nog wel spelen alleen niet online' maar ze vertellen er niet bij dat de harde schijf ook wordt gelocked en je dus ook nooit meer updates kunt downloaden die je NODIG hebt.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames (heer)ik ga naar huis!! Kids ophalen en op naar de prik!

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Heb alles gelezen maar niet gereageerd op alles wat met de vaccinatie te maken heeft want dan zit ik morgenvroeg nog op deze stoel. ;)
    Zelf ben ik vanmorgen ook geweest met fayenna voor de vaccinatie. We hebben er maar meteen een uitstapje naar het dorp van gemaakt. Heb voor fayenna bij de action 4 boksbalonnen voor 0.99 cent gekocht. Een beetje droge rijst erin opblazen en ze amuseert zich er prima mee, echt een aanrader!
    De prik ging prima! Alles was goed geregeld, we stonden binnen 5 minuten weer buiten, en ze heeft maar heel eventjes gehuild.
    Nu ben ik lekker stoofpeertjes aan het klaarmaken en dadelijk ga ik even met de hond na het bos.

@ juud: wat goed dat giulia op de wc heeft gepoept en geplast! Was het toeval of ben je er heel bewust mee bezig?
    Balen van die negatieve test, maar ik blijf duimen.

@ chantal: leuk he als ze het begrijpen en je willen meehelpen! Als ik naar de supermarkt moet en ik heb wat meer tijd neem ik fayenna altijd mee want ze vind het helemaal geweldig.
    Gefeliciteerd met mik Jesse! Is het van familie van jou kant of van je man?
    Wat een vervelende situatie zit je met de belastingdienst, erg onduidelijk ook allemaal. Hoop dat je er snel uitbent.

@ binna: hoe was jullie weekend weg? Kan me voorstellen dat je het vervelend bent dat je die gesprekjes bent vergeten, ouders moeten vaak een hoop regelen vooraf en kijken uit naar het gesprek.

@ noura: hoe gaat het nu met saf?

@ Petra: ik geef ook zulke korte en duidelijke opdrachtjes als jij. Ik ben ook telkens weer verbaasd. Als ik zeg kom we gaan loopt ze naar de gang en gaat haar jas en schoenen halen.
    Fayenna vind het ook leuk om te poetsen. Ik geef haar dan een billendoekje en vraag of ze bijv. de tafel schoonmaakt.

@ marleen: sterkte vandaag!

@ sjorsje: hoe gaat het met yosyp?

@ duster: fijn te horen dat het werken je bevalt. Hopelijk krijg je dadelijk achter de kassa wat meer rust.

@ carmen: beterschap voor tess en een dikke knuffel voor jou! Vind tess ijsjes niet lekker? Als fayenna ziek is en niet drinkt geef ik haar waterijsjes van zonnatura

@ rebbel: jaaaaaaaaaaaa, wat goed alweer 31 weken!!!

@ Jenny: balen zeg. hopelijk kom je de dag een beetje door.

@ setteke: wat een schatje die Tymen in zijn pietenpak

7. Marleen2109

Zo ff lekker naar buiten geweest, Krommenie is zo ver haha! Thomas was tot aan zijn knieen toe nat! En maar door de plassen stampen. Ik dacht dat hij nu wel afgemat zou zijn, maar nee hoor, hij is nog steeds druk... Strakjes lekker pasta maken, mmm, heb de hele dag al trek en dat terwijl ik weer een poging tot lijnen. Maar ik moet nu eerst even een tekening voor sinterklaas maken met Thomas!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, lijnen gaat nu moeilijker, maar drinkt wel weer meer water, soms heb je dagen dat je zin in hebt om te vreten!!!! Maar tsja zit toch niet echt lekker in me vel vandaar....

Maar pasta kan er ff geen kwaad hoor ;)

Trouwens, dikke knuff voor Carmen!

9. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  10. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  11. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  12. Marleen2109

@ Linka: Ik ben 4kg aan gekomen, dus ik heb wel wat te doen...maar op dag 3 gaat het dus al mis! :):):)

@ Alieke: Lieve foto's van je pietje!

@ Tesske: Ben erg benieuwd meis...!

@ Juudje: psst...heb jij nog stiekem getest???

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, ik 2 kilo, dat vind ik al verschrikkelijk en gaat nu moeilijker........ 9 dec moeten wij naar voedingscentrum....

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat een leuk pietje!

carmen, hoe gaat t met tess?

sjorsje, hoe is t met yosyp?

marleen83, hoe was t vandaag?

chantico, hoe is t bij julie?

rebbel, gefelici met de 31 weken! baby nog zo naar beneden aan het schoppen?

otje was vandaag op het kdv wel huilerig geweest. maar of dat nou van de prik komt.. kan ook van de tanden komen.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, leuke foto's!

Hier zijn de kids geprikt, prima gegaan. wel een beetje gesmokkeld. Op KDV had Djim dus inderdaad een doorgebroken oor en een kleine verhoging (38,2), hij was wel zeer goed te spreken. Dus maar even niets hierover gemeld bij het prikken. Hoop dat ik hier geen spijt van hoef te krijgen....
    ga nu zwemmen, pff, eigenlijk geen zin, maar wel goed voor het lijf. Hier sta ik ook een beetje stil met afvallen, maar er mag zeker niets aankomen! Fijne avond dames.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou de inentingen zijn weer achter de rug. Tymen hoefde maaqr heel eventjes te huilen en Silke ook. Gelukkig waren we direct aan de beurt. Daarna door naar de Action waar ze allebeide iets uit mochten zoeken omdat ze zo stoer waren. Tymen koos een graafmachine met lijnbesturing (3 euro!) en Silke een vormenhuisje van 3 euro. Daarna nog even nieuwe schoenen gekocht voor Tymen en papa. Tymen is uit zijn Nikes gegroeid en we hebben nu leuke schoentjes van Le coq sportif. Nog afgeprijsd ook, voor 15 euro was Tymen klaar. Maat 28!:$ Man, wat groeit die jongen hard!

Straks weer aan de studie....

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, in de brief stond dat ze hem vanaf 1 jaar in de arm geven, maar hier was het tot 2 jaar in het been. Nou ja, maakt ook niks uit voor de werking.... Maar hoe was dat bij jullie?

Zielig, Sil heeft een ontstoken oogje....

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, bij ons in de arm (links wat iemand al zei)
    sneu van silkes oogje!

otje wil sinds een paar weken niet meer alleen in bad. lijkt heel bang. las het al in oei ik groei. soms best lastig omdat ze dus altijd met ons in bad of onder de douche moet. herkent iemand het?

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Setteke, bij jullie tot 2 toch in het been? Ik had al op een site gelezen dat het was tot en met 1 en op een andere site stond tot 1. Bij Yosyp hebben ze 'm in z'n arm gezet.

Yosyp heeft nog steeds koorts. Hij huilt ook erg hard als hij opgepakt wordt en het lijkt net of hij z'n arm slap houdt als je 'm oppakt (waardoor je 'm dus eigenlijk niet goed kan pakken). Twijfel eigenlijk of ik 'm morgen gewoon thuis moet houden, maar ik zit natuurlijk ook nog in de opleiding van m'n werk. Ard is dinsdag al eerder naar huis gegaan voor Yosyp, dus eigenlijk is het wel mijn beurt.

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, als je het wel overlegd hadden ze misschien ook wel geadviseerd om het wel te doen als je weet dat t van zijn oren komt en vaak na een dag over is.

setteke, mocht alfamale vandaag wel weg van zijn collega of had hij sowieso vrij?

Deel Deze Pagina