Hij is op woensdag om de week de hele dag vrij en om de week de middag vrij. Nu was hij vanmiddag vrij. Het moest hier tot twee jaar dus in het beentje en dan idd wel de linker.
@ Sjorsje, is natuurlijk een doemscenario, maar misschien hebben ze een zenuw geraakt in Yosyp zijn armpje. Komt heeeeeel soms voor. Ik zou het even aan de huisarts voorleggen.
@Setteke, dan zal ik morgenvroeg toch maar even bellen. Of is het dan beter dat ik nu de huisartsenpost bel? Hier was het prikken trouwens rechts.
@setteke hier ook in het beetje @lauwie ik herken dat niet van het douchen @linka meis hoe gaat het nu thuis @marleen pasta moet 1 keer kunnen toch
@Lauwie, ik herken dat alleen douchen of badderen ook niet. Lianna en Yosyp gaan bijna altijd samen, maar ik doe ze ook weleens apart in bad en dat gaat altijd goed. Heb ook geen tips voor je.
@Sjorsje heel raar dat het prikken rechts was. het moest landelijk links zo dat elke arts weet dat het daar om gaat tja ik vindt het wel moeilijk denk dat ik vanmidag al had gebeld en zou dus nu bellen of zekker weten at ik morgen naar me eigen arts kan
sjorsje, je kunt ook bellen naar de hap om te overleggen of het tot morgen kan wachten. vervelend zeg van zijn arm!
Ik zou idd de dokterswacht bellen en even overleggen over zijn armpje. (Moet je dat wel letterlijk zeggen, anders brengen ze een volledig consult in rekening..)
hey meiden, vandaag een hele vermoeiende, emotionele maar prachtige dag gehad. samen met Kevin (mijn vriend) vanmorgen eerst Shane naar het kdv gebracht (die kon gelukkig een dagje extra komen) daarna even naar de huisarts voor Kevin en op naar het huis van mijn oma. De kist werd gesloten in het bijzijn van alleen haar kinderen (13!) met hun evt. partner. Alle kleinkinderen (27!) met evt. aanhang hadden een prachtige erehaar gemaakt voor oma. Vanuit het huisje waar ze 63 jaar heeft gewoond, over haar gebruikelijke paadje, naar de kerk toe. Tijdens het lopen was het al erg emotioneel, oma werd begeleid door haar 6 zoons (o.a. mijn vader). De stoet was ook enorm lang, maar het was ook erg indrukwekkend, zoveel mensen. In de kerk is het een prachtige dienst geweest. Erg emotioneel. Het zeggen van mijn stukje was heel erg moeilijk, ik wilde het graag droog houden, maar dit is niet gelukt. Hetgeen wat we gezegd hebben had ook wat humor, zoals oma ook was, waardoor er door iedereen in de kerk ook gelachen werd. Na de dienst werd oma door haar 6 zoons op de schouders gedragen naar de begraafplaats, weer tranen.... En toen kwam het definitief tot een eind, wat vond ik dat moeilijk. Daarna hebben we nog met de hele familie nog koffie gedronken en broodjes gegeten. Iedereen die ik daar sprak zei dat ze het heel mooi vonden wat ik samen met mijn zusje, neef en nichtjes had gezegd. Heel dapper dat we dat gedaan hebben. Dit geeft je dan een heel goed gevoel. Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Nadat de grootste massa weg was zijn we nog met een 'klein' ploegje (25 man) naar het huis van oma gegaan om met elkaar nog een borrel te drinken. Het was een goede afsluiting. De rest van de middag zijn we bij mijn ouders gebleven, we hadden de behoefte om de dag samen goed af te sluiten. Even lekker met elkaar gegeten en gepraat. Tussendoor nog even met Shane te prikken geweest. In eerste instantie huilde hij niet, maar tegen het eind huilde hij wel. Gelukkig was hij snel te troosten. Nu zitten we even lekker te hangen op de bank, tv aan, Kevin speelt op de ds en ik zit even op zp en kijk met een scheef oog naar de tv. Zo meteen lekker naar bed en morgen ga ik werken. Ik kijk wel hoe het gaat, de kinderen van mijn klas zullen me genoeg afleiding geven. De komende dagen zal ik er niet veel zijn, morgenavond generale repetitie met mijn koor voor de concerten van a.s. za en zo. Vrijdagavond/zaterdag overdag decor bouwen. Zaterdagavond concert en zondagmiddag weer. Gelukkig kunnen we Shane bij vrienden brengen, blijft hij lekker slapen. KUnnen we zaterdag na het concert lekker met iedereen een borreltje doen. Tot snel!
ow ja, heb al een aantal van jullie op hyves, maar nog niet iedereen. degene die het leuk vinden... dit is die van mij" Marleen Vredevoort Profiel - hyves.nl nu ga ik echt.....
marleen, fijn dat het zo mooi was. sterkte de komende tijd want het voelt vast nog heel verdrietig. liefs, lauwie
Heb gebeld naar de hap en ze vonden het toch beter om even langs te komen. De huisarts zei dat ze sinds maandag plat gebeld worden door mensen waarvan de kindjes koorts, diarree en misselijkheid hebben. Zijn dus toch echt bijwerkingen van die prik. Hij zei ook dat het niet niks is wat die kindjes allemaal ingespoten krijgen (inclusief de vaccinaties die ze normaal al krijgen). De diarree moet ik goed in de gaten houden (die moet vrijdag eigenlijk weg zijn), het is wel goed dat ie veel drinkt. Z'n arm voelde van binnen wel wat verdikt en het is daarom normaal dat ie die minder gebruikt. Verder klonken z'n longen schoon en z'n darmen waren onrustig, maar dat was ook door de diarree. Ik blijf voor de zekerheid morgen toch maar thuis.
Goed dat je gebeld hebt. En gelukkig lijkt het gewoon "onschuldig" te zijn. Ik denk ook dat hij morgen wel graag mama wil.
ik heb even bijgelezen, maar ga nu lekker slapen we hadden weeeeeer kraamvisite, ik ben die visite zo spuugzat blergh, vooral ook omdat er nu mensen komen waar ik echt helemaal niks mee heb (collega van Andy) en vrijdag zijn oom en tante en dan mag er nooit meer iemand komen hihi ja alleen als ze niet "op kraamvisite" komen. @ Marleen, fijn dat het allemaal goed is gegaan vandaag @ Sjorsje, beterschap voor yosyp, ik hoop dat hij zich gauw beter voelt. Ik heb vanuit mijn werk vandaag ook de prik gehad, vond het nog best wel zeer doen
Zal het zo ff aan hem voorlezen, hij ligt nu te smelten in bad.. Was dat spel niet 'verboden'? Was toch een spel wat laatst zo in the picture was..?
Nou, heb de prikjes toch maar aan de kids gegeven. Ja, niet zelf natuurlijk.. Ik vond het erger dan zij. Jamie zei doodleuk toen de naald eruit was; 'nou, dat deed nieteens zeer!' en Britt huilde 3 tellen en toen lachte ze alweer.. ik daarentegen had aardig rode oogjes.. kan er zo slecht tegen he. Ze hebben tot nu toe nog geen bijwerkingen ofzo gehad, dus ik zie wel hoe ze het morgen doen. Britt kennende is ze morgen erg moe en slaapt ze veel, doet ze eigenlijk altijd na vaccinaties van het CB ook. En Jamie? Tja, die moet wel naar de PSZ, maar ik zie het ff aan hoe hij is morgen.. Heb ze na de prikjes allebei een kadootje gegeven omdat ze zo flink waren en we zijn nog naar een soort van Ballorig geweest (maar dan waarschijnlijk veel en veel kleiner als waar jullie heen zijn geweest.. ), is in een boerderij, die is verbouwd tot kinderspeelhal, met een luchtkussen, apekooi, glijbanen enzovoort. De kids vonden het super! Was erg blij dat mijn moeder mee was, had ik mijn uppie niet 2 van die baliekluivers in de gaten kunnen houden, haha! --- @Marleen83, voor jou een hele dikke knuff! Sterkte met het verwerken!
Goeiemorgen! Ben ik eens een keer de eerste! Was ik liever niet geweest, ben nog zo moehoe... Britt slaapt nog lekker en Jamie ligt nu in ons bed tv te kijken, ga er zo weer eventjes naast liggen, eerst goed wakker worden voor ik opstart, hihi! Xx
marleen83, dat klinkt als een hele fijne uitvaart..dikke knuffel de dokter vermoed geen mex. Griep omdat ze dan koorts moet hebben. Wel is het (buik)griep, ze heeft totaal geen zin aan eten en drinken dus ze leeft op waterijsjes voor het vocht.(en ors ) Ze hoest zich helemaal suf en begint daardoor ook over te geven dus het is lekker dubbelop. Vanacht had ze weer 34.8 dus ze heeft de halve nacht bij mama op schoot gelegen met 2 dekens om. Ze ligt nu ff in haar eigen bedje dus ik ga proberen wat te slapen.
Wat zijn jullie rustig geweest gister Ik lag om kwart over negen al te ronken in bed, maar goed ook want het was kwart voor 5 dat meneer weer klaar wakker was. Sjorsje: beterschap