Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    setteke wat leuk zeg,vind t vooral erg knap dat je het netjes doet! Ik ben daar niet zo stipt in

sjudith julie doen dus geen vrijgezellenfeest apart van elkaar?

Vanmiddag komt de glijbaan voor in de tuin!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Het is ook wel tanden op elkaar hoor, maar zo leuk om terug te lezen. En je wilt niet weten hoe snel je dingen vergeet, helemaal bij de tweede. En nou kan ik alles zo terugzoeken.

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hallo,

@ Lique: Ik had dat gokje toch ook genomen hoor, maar gelukkig hadden ze hier geen verhoging, daar was ik bij Jasper wel even bang voor namelijk.

@ Setteke: Jasper is in zijn arm geprikt, maar ze vond het wel lastig. Ze heeft een spiertje wat meer aan de achterkant van zijn armpje gepakt, want de vond het aan de zijkant wat te dun!

@ Sjorsje: Op de psz hoorde ik meer moeders vertellen dat de kids last hadden van hun armpjes. Arme Yosyp!
    Peuterpuberteit... dat kan heeeeeeeeel lang duren...;) , succes!

@ Marleen: Klinkt als een mooi en waardig afscheid meis! Sterkte de komende tijd! En ik heb je uitgenodigd op hyves.

@ QB: Oh meis, ik had ook de tranen in mijn ogen staan hoor...:)

@ Tesske: Gelukkig geen mex griep, maar buikgriep is ook niet alles. Zeker bij Tess want die is al niet zo dik...;)...Beterschap!!!

@ Jenny: Mylan heeft er zin in...pff, wij hebben ook zo'n periode met Thomas gehad. Ik struikelde bijna over m'n wallen...;)!

@ Chantal: Geen idee waar je zoiets kan vinden, maar mischien heeft iemand ander een idee... waar ik dan ook even naar kan kijken want ik vind het ook leuk :D!

@ Lauwie: Haha, die Otje, grappig! Jasper gaat zwaaien als je doei, dag of iets in die richting zegt, zo grappig!

@ FF en Carmen: Meiden, het is ook niet niks. We willen allemaal het liefst dat de kindje goed eten en drinken en niets is zo frustrerend als dat niet lukt. Daarnaast is dat gehang en geplak op een gegeven moment je even teveel. Is er niemand in julie omgeving die het voor een paar uurtje over kan nemen dat jullie ff de deur uit kunnen?

--------------------------------------------------------------

Vanmorgen Sinterklaasfeest op de psz! Thomas was nergens bang voor en deed erg leuk mee, totdat hij zijn cadeautje had, toen kwam hij vragen; mama mag ik nu spelen? ;) Hij zat op een gegeven moment samen met een meisje op het kleed voor sinterklaas (terwijl iedereen netjes op zijn/haar stoeltje zat of aan mama geplakt zat) en toen kreeg Thomas een kus op zijn wang van haar. Thomas zoende terug en daarna pakte ze elkaar helemaal vast en rolde zelf samen over de grond...;)! Niemand die meer aandacht had voor sinterklaas :)!

Jasper was bij mijn moeder en die vermaakte zich prima, maar heeft wel een paar keer bij de deur staan huilen en mama staan roepen. Hij was ook helemaal blij toen ik weer binnenstapte! Iets teveel mama's kindje aan het worden...!

4. hihihi marleen... zie het al voor me...!!!

5. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Nee, gewoon samen, en weet niet meer wie het vroeg: Geen programma! Wordt gewoon een weekend beesten :p

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat drink jij eigenlijk chieffie??

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Soooooow heeee. De bijwerking van diarree na de vaccinatie is heftig zeg! Echt chemisch gewoon....:p

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    lijkt me leuk!!!!
    kunnen die meiden met elkaar duimen en bankhangen....

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    dat zou wel schattig zijn :)

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, wat schattig van Thomas.

11. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Rotterdam
    Bijna alles dat vloeibaar is, en in een pak/fles/blikje/glas zit. :D

12. Marleen2109

Stankcode 3 werd hier gisteren 2x in werking gesteld haha! Wat een lucht... Een beerput is er niks bij!

13. Marleen2109

Wodka, jenever...:p

14. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Rotterdam
    Fase Rood, Sirene in werking, allemaal afstemmen op Radio Rijnmond :$

15. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ja, ok, jenever dan weer niet :p Vodka is prima :p Maar ook non-alcoholisch lust ik haast alles :p

16. Marleen2109

***proest*** :D:D:D:D

17. Alfamale

Alfamale Actief lid

12 nov 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een flesje beerenburg proberen?

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    marleen van wie heeft thomas dat gevrij?

19. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik zie ze al zitten namelijk, allebei voor pampes op de bank met hun duim in de mond. Onze 2 tutjes......
    ze zouden eens moeten weten!!!

20. Marleen2109

Van zijn vader uiteraard... Ook zo'n charmeur...;)!!!

Deel Deze Pagina