Kijk even naar mijn Poll hyvers onder ons... Tygo naar de kapper ja of nee... Chantal Profiel - hyves.nl
Ik stem voor! Doe dan maar een park ergens midden in Flevoland.... lekker in the middle of nowhere! Iedereen keek me zo raar aan toen ik hardop liep te mopperen op al die mensen die voor hun lol in een kilometer lange rij gaan staan voor Nick en Simon..... Snap jij dat nou??
Hé meiden en mannen! Ben erg druk de laatste dagen en heb de pc weinig aan (ook wel eens lekker ). Met Ise gaat het weer een stuk beter: ze heeft geen last meer van haar oortjes, maar nog wel van lekkere-trek Ze eet goed pap 's ochtends, maar brood is Stom, groenten zijn Eng en aardappesl zijn Vies. Alleen vlees is LEKKER! Het is niet dat ze veel tussendoortjes krijgt en dus geen honger heeft ofzo (1x fruit en 1x een soepstengel ofzo + wat drinken). Ze lijkt wel minder honger te hebben dan de afgelopen tijd. Een aantal weken geleden begon ze opeens als een bootwerker brood te vreten, maar dat is over. Hebben meer kindjes dat hier: weer flink minder honger? Zou er een groeispurt achter de rug zijn? Ik heb een beetje door alle gemiste pagina's gescrolled. Zag dat Tess en Britt nog steeds erg veel zorg nodig hebben en de mama's er af en toe een beetje doorheen zitten. Hele dikke knuffel Carmen en FF! Van Vogeltje en Toby heb ik jammer genoeg niets gelezen (moet de laatste 10 pagina's nog...), maar hoop dat het daar weer goed mee gaat. Verder alle kindjes die ziek zijn of last van de vaccinatie hebben: beterschap! Oh, enne: Dit is toch echt wel zo'n uitspraak om op te schrijven! Jaja, het gaat nu ook bij onze augustuskindjes beginnen: de leuke uitspraken!
dankjewel set! @ chantico: ja leuk he... Ben erg benieuwd waar die van mij mee gaat komen... Kan ook zo wijsneuzerig zijn, alsof ie al hele verhalen meekrijgt en begrijpt...
Chantal, heb ook gestemd! Nieuwe foto's op mijn hyves! En ik spam er hier ook nog even wat Haren lekker in de war, en kijken wat er in mijn schoentje zit! JIPPIE nijntjesteek kralen Bekijk bijlage 32018
En vanmorgen op de foto met krokobill na het afzwemmen. Danique was helemaal niet bang, ze vond het geweldig en wilde ook wel even voelen Bekijk bijlage 32023
@ Alieke wat een koppie Lief hoor! Zo Petra en kids zijn de deur uit! Wat een lieverds (ja alle3 ) Giulia vond Suze maar vreemd, maar gaf toch kusjes en zei af en toe aai
@ Alieke, leuke foto's! @ Juud, klinkt erg gezellig! Ik had best mee willen doen, maar Rotterdam is zo'n eind fietsen! Ik reageerde net in een topic over hoe je er vroeger uitzag. Ik plaatste een babyfoto van mezelf en keek toen van die foto naar mijn banner... Spreeeeeekend! See for yourselves: Bekijk bijlage 32043
Sil is niet in haar beste doen vandaag zeg! Boos, boos, boos! Arme schat moet ook zo hoesten! @ Juud, ik kan niet zeggen dat Giulia spreeeekend op jou lijkt eigenlijk..... Maar wel lieve foto's hoor! Ik herken jou er in ieder geval wel in!