Heb je tegen me Maar goed, ik zou oude foto zoeken van Myrna maar ik heb gistern nieuwe foto binnen (schoolfoto en ga nu scannen)
@ linka: meid ik vind je dat lange haar wel heel mooi staan! Als je je ei kwijt wilt over thuis, mag je altijd pb-en he Knuff! @ sett/ juud en chieffie: hahaha, jullie zijn ook een stel hoor....
Het bloedprikken in het zh was echt een drama, ze konden geen ader vinden doordat Tess niet zo veel vocht meer in haar lijfje heeft. Ze hebben haar arm 2x geprobeerd en dat lukte dus voor geen meter :x Toen wilden ze de ka erbij halen om te prikken maar 1 van de prikzusters kwam op het idee om te vragen of 1 waarde weg kon worden gelaten zodat ze een prik in de duim konden doen en zo bloed afnemen. Gelukkig mocht dat! Nu zitten we thuis te wachten op de uitslagen. Ze testen op mex. griep en of ze nog voldoende ijzer, zink, natrium etc heeft. Aan de hand vd uitslagen word beslist wat ze gaan doen en of ze thuis blijft of niet. De dokter kan ieder moment bellen dus ik ben er weer vandoor.
Ey Chantal, ff iets anders hoor, mijn bericht op nujij.nl is zomaar verwijderd! Hoe vind je die? Heb ze al 2 keer gemaild met de vraag waarom, maar ze reageren er niet op helaas.. rare zaak sjaak! Iemand klaagde bij mij dat ik aan spam deed met mijn berichtje... heb jij nog geen 'klagen' gehad?
@ tess: oh nou ben heel erg benieuwd wat hier uit komt! @ QB: nee, die van mij staat er nog wel op... Maar misschien dat die van jou is verwijderd, juist doordat iemand heeft geklaagd? En dat ze die van mij dan niet verwijderen, omdat ze er niet van weten ofzo?? Beetje onzinnig.... Iedereen gooit er toch van alles op?!
Er waren 2 leden steeds tegen elkaar in aan het gaan, de ene kraakte mij af en de ander hemelde mij op... misschien dat het daar door gekomen is, maar dan was het toch niet meer dan redelijk geweest dat ze voordat ze mijn bericht gingen verwijderen mij dat even lieten weten per mail ofzo... Mijn profiel staat er nog wel op, maar geen berichten, clicks en reacties meer..
Bekijk bijlage 32103 Mijn 2 mooie meiden..... (heb besloten dat witte bovenkleding niet zo goed bij haar passen, ivm lichte uiterlijk, die Jeslyn en oude bril van Myrna, nu heeft ze al nieuwe)
Op www.nujij.nl, waar ik laatst een bericht geplaatst had. Jij had daar ook nog een reactie achtergelaten. @Linka, mooie foto's van je net zo mooie meisjes!
Wat een dotjes linka! Mooie ogen allebei! Giulia staat mee te zingen met Elly en de Wiebelwagen (nu op nl 3)
linka: myrna kan het wel hebben, bij jeslyn staat een kleurtje inderdaad misschien leuker. ik moet met mylan ook opletten hij is ook vrij licht, maar vind gelukkig donkere kleding wel leuker leuk weer een langhare muts erbij straks
Ik wil liever mn haar ook korter, staat verzorgder, kan ik meer mee... maar mn vriend vind lang krullend haar mooi...
Pcies Jenny, bij Myrna is geen probleem, ze is donker en Jeslyn moet iets donkere kleuren zoals donkerblauw, bruin, grijs
Dat heeft mij destijds niet tegengehouden om mijn haar af te knippen... Hij is wel heel blij dat ik het nu weer laat groeien....