Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    [FONT=Sylfaen, serif]@Chantal, ik had altijd lang hoor.. droeg alleen voor het gemak ivm werk bijna altijd een staart.. nu heb ik mijn haar sinds 4 jaar helemaal kort en het bevalt me erg goed! Ik wilde het eerst weer lang laten groeien, maar heb toch begin deze maand mijn haar maar weer kort laten wieken.. ;)[/FONT]

[FONT=Sylfaen, serif]@Linka, Britt moet ook geen wit aan hoor, wordt ze ook een bleekje van, haha! Vind knalrose en grijs bij haar het mooist staan.[/FONT]

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    verzorgder???:x

ikke niet verzorgd?? HAHA mooi is dat

of kan je het zelf niet goed verzorgen

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ QB: He bah, hopelijk helpt de pcm snel! Wat een raar gedoe, waarom zouden ze dan jou verwijderen, hun zeuren tegen elkaar...;)

@ FF: Ik wilde ongeveer hetzelfde antwoord geven als Setteke!

@ Carmen: Dat zat er wel in... Hopelijk knapt kleine Tess snel op! Ben erg benieuwd wat er uit het bloed onderzoek komt.

@ Setteke: Dat klinkt als groot feest voor Tymen! Erg leuk!
    Lekker moment uitgezocht voor de Mediamarkt haha, je wist zeker dat ze kwamen en je hebt maar niks gezegd, anders ging Hilbrand niet mee ;)! Wow, Silke is een kopie van jezelf zeg!

@ Chantal: Toch maar een poll gestart dus je bent er toch nog niet helemaal zeker over...;)!

@ Alieke: Hihi, dat haar van Danique haha! Wat een bos!

@ Juud/ Petra: Ach wat een leuke foto van Suze! Erg lief!
    Leuke foto's van Roos & Giulia!

@ Linka: Jeetje, Myrna lijkt op jou, leuk! Mooie foto's!

Wat haar betreft;
    Ik probeer het weer te laten groeien, maar steeds als ik een heel eind ben, dan wil ik weer korter haar haha!

Het meeste van wat ik wilde doen heb ik gedaan, maar ik heb nu geen zin meer. Er staat een verschrikkelijk oververmoeide huilende peuter naast me die ik zometeen naar bed gooi als hij niet uitkijkt...:x

4. @ jenny; hahahaha!!!
    Ik vind gekleurd haar en dan stijl gemaakt in een model verzorgder staan (zo had ik hetook tijdens mijn zwangerschap) en vaak als ik het nu los heb, voel ik me net hetty de heks... :)

5. @ marleen: idd... twijfel heel erg, was er eigenlijk wel over uit, maar toen bedacht ik dat ik nog wel wat meningen kon gebruiken ;)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    [FONT=Sylfaen, serif]@ Marleen, Thomas op oorlogspad? ;) Had Jamie van de week ook, kon hem wel achter behang plakken.. woensdag en gister was hij weer poeslief..[/FONT]

[FONT=Sylfaen, serif]Uhm, pcm... wacht ff, heb het vanmorgen gelezen... paracetamol! Nou, heeft niet geholpen.. zit nog steeds met een stijve nek.. heb m'n sjaal inmiddels wel weer afgedaan, werd een beetje te warm...[/FONT]

[FONT=Sylfaen, serif]Ja, raar he. Die ene die mij beschuldigde van spammen heeft mijn bericht volgens mij aangekaart bij de redactie van nujij.nl denk ik.. Maar idd, ze kibbelen met elkaar, niet met mij..[/FONT]

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ QB: Thomas was juist hartstikke lief vandaag. Zelfs met boodschappen doen heel goed luisteren, maar onderweg naar huis ging de knop om en het is overal om janken. Jasper begon ook mee te doen en nu zijn ze allebei stront en strontvervelend. Overal aan zitten, lelijk tegen elkaar doen, bah!

@ Chantal: Ik heb geen zin om de link van de poll terug te zoeken, maar ik zeh hanekam! Maakt Tygo net ff wat stoerder en daar heeft hij echt het bekkie voor!

...zucht... Ik ga proberen de jongens nog ff te vermaken totdat Jeroen thuis komt...dan mag hij!!!

Waar zijn de mannen overigens???

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dit ben ik als klein meisje

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    [FONT=Sylfaen, serif]@Marleen, bekend.. zo gaat het hier ook geregeld.. elkaar duwen, de een gilt nog harder dan de ander.. ben soms ook erg blij dat hubje weer thuis komt idd, mag hij ff, haha! ;)[/FONT]

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :$Precies Suze :$ Maar ook veel Roosje

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, precies Roos en ook Suze! Heb je dan ook oude foto van Andy? Volgens mij lijkt Roos meer op jou en Suze op Andy, klopt dat?

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen en Queenbee, hier geen ruzie, is ook logisch met grote leeftijdverschil, maar soms heeft Myrna periode dat ze even alleen wilt zijn....

13. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Aan het werk terwijl de vrouwen thuis zitten, waar anders? :p

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chieffie oooo hier reageer je wel! O o wat heb je het druk XD

xxx

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Alfamale is druk zei hij. Ook via de mail verneem ik hem niet....

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    [FONT=Sylfaen, serif]@Petra, ook een mooie foto zeg! Weet zo gauw niet eens waar ik foto's van mezelf al baby heb... heb wel boven in een doos foto's van mezelf van voor mijn 12e, zal van 't weekend ff neuzen.[/FONT]

[FONT=Sylfaen, serif]@Linka, heerlijk, geen geruzie tussen de kids! Jamie wil ook wel eens alleen spelen, maarja, leg dat maar uit aan Britt... ;)[/FONT]

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: je bedoeld dat gekleurde en gestreken haar van mij hihi. als ik dit niet doe ben ik ook een heks haha

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn kids slapen nog!:$

Tymen heeft eerst nog een poosje gespeeld, maar Sil slaapt al vanaf 13 uur! Is toch niet helemaal fit denk ik!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: ja hoor waar heb jij die luie kinderen vandaan, die van mij is op KDV en slaapt daar ook altijd zo lekker
    maar thuis echt heel anders

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Geen idee.... alhoewel, papa kan ook altijd en overal slapen.....

Deel Deze Pagina