Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Deze puma's zijn in besteling maar dan in het zwart

en nog voor toetie ze mocht nu de minder felxi zool. dus niet helemaal hard nog wel zo dat je de schoen naar me kaar kon duwen maar niet meer zo heel slap.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    En deze wou ik :( maar ja ze heeft een te hogen vreef

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Leuke schoentjes hoor, zijn toch wel 2 heel verschillende schoentjes :D

Ik heb even een paar nieuwe knipjes besteld voor Tess

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    2 van deze

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske nee ken eigelijk geen webstite's daar voor. ik koop ze altijd bij de zeeman en wibra maar ben ook niet zo van de groter dingen op speltjes

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja wou ook eigelijk niet echt en sport schoen omdat ze al een paar niks' heeft de nog te groot zijn. maar ja wou echt een laarsje en dat zijn die puma;s ook wel. Leuk voor met haar skiny jeans

leuke speltjes die vindt ik nog wel leuk

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zijn inderdaad wel erg leuk met een skinny jeans, lijkt me erg stoer staan.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ach en onder een rokje en jurkje staan ze ook wel. maar denk dat ik er ook gewoon laarsje bij wil

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ All , zijn jullie al op zoek naar leuke kerstkleding? of hebben jullie al iets en zo ja wat dan?

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: vorig jaar wel gedaan, maar denk dit jaar niet. kleed hem wel leuk aan hoor ;)

13. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Petra, heerlijk dat je meisjes hebben doorgeslapen :)

@Judith, balen dat je voor 2 uurtjes naar je werk moest :(

@Jenny, hoe is het je oor?

@Binna, dat is zeker vroeg. Fijn dat ze nog even doorsliep. Balen dat je nog geen droger hebt. Wat heeft de tante van steve? Leuke haartjes :D En mooie schoenen, bedankt voor je antwoord op mijn vraag.

@QB, wat een lief gedichtje :)

@Marleen, hihi je kleur gekast :D Wat heerlijk dat jeroen goed kan koken :) Klinkt allemaal erg lekker

@Miranda, wat fijn dat er een collega bij komt op je werk. Hopelijk word het dan weer wat rustiger.

@Schatje, ik zou lekker 5 dec bij oma vieren. Misschien is het wel haar laatste 5 dec. Bij je schoonouders kan je altijd nog sinterklaas op 5 dec vieren, toch?

@Chieffie, ik zou geen extra fluor geven. Een jaar geleden is het flour gehalte in (peutertand)pasta verhoogd dus het geven van extra fluor is niet nodig. (tenzij de tandarts het adviseerd) Bij teveel fluor kan je ook streepjes/vlekjes op de tanden krijgen (flourose) Is heeeel erg lelijk :(

@Carmen, beterschap voor tess! Leuke speltjes. Ik heb voor bart een wit overhempje met vlinderstrikje een krijtstreep pantalon met een bijpassend giletje. Zo schattig :D

@Vogeltje, hopelijk word toby niet ziek. Ben benieuwd hoe het slapen met het drankje gaat.

Vandaag gewerkt omdat het heel erg druk zou zijn (zaterdag voor sinterklaas) Nou heb daar echt voor jl gestaan, zo rustig was het :(
    Wat een klote dag. Maar nu heb ik lekker weekend :D

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Toetie wat balen dat je voor piet snot bent gaan werken :(

Jenny, hij heeft ook vast wel genoeg leuk spul in de kast hangen toch?
    Ik had me voorgenomen niet speciaal iets te kopen want ze heeft de kast vol hangen met nette kleding maar kan het toch niet laten.
    Had afgelopen week een leuk grijs ballonrokje gekocht en wil daar graag iets netjes en zwart op maar nu heb ik ook een onwijs leuk jurkje gezien van Jottum dus daar is de twijfel :p

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske ik heb toen we bij cp waren een paars rokje met witte stipjes een een roezel randje en die bewaar ik voor kerst. en wil mischien nog wat maar zorg altijd wel voor iets wat ze daar na ook aan kan

@toetie dat is het probleem ze weten niet wat ze heeft. ze heeft al een hele tijd dat ze steeds weg valt. en een paar maanden terug zaten beiden benen in het gips omdat het niet goed ging met vocht en de wardes en bloed. en nu zijn ook alle waardes niet goed. ze moest maandag meteen komen is aan het infuus geweest en alle waardes waren weer goed en donderdag waren allen wardes goed dus infus er af en nu zijn ze al niet meer goed. dus ze zoeken het nu allemaal uit. alleen zouden ze 6 dec naar canda gaan waar hun zoon en klein dochters woon. en dat gat dus niet

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik ben al zeker 1,5u met een hysterisch kind bezig. zich helemaal over haar toeren aan het janken. en tussendoor uit aan het roepen. denk last van tanden. maar lijkt ook een machtstrijd geworden. ik was niet van plan die te verliezen en was vastberaden, maar nu 1,5 u later...

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohh Lauwie had ik ook met Jeslyn, paar weekjes terug, pff! Werd helemaal kapot van. Idd tandjes.....

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Jeslyn heeft die puma's toch ook

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ach Lauwie wat vervelend dat ze zo moet huilen.. misschien toch tandjes/kiesjes?

Deel Deze Pagina