Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ze ligt te slapen nu. Ze heeft tegen 17.00 uur een klein bakje appelmoes gegeten waar ze een half uur over heeft gedaan maar het zit er in ieder geval in. Ze heeft het nog niet uitgespuugd of uitgepoept dus hoop dat dat zo blijft.

En mama heeft hoofdpijn ;)

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna wat een leuke foto! haha nu kan je nog wat tegen haar zeggen en knuffelen als piet, dat hoef je volgend jaar nie meer te doen he.

Jenny, weten ze ook waar je oorpijn vandaan komt? sterkte!

Lauwie, is Otje nu wel rustig gaan slapen? Of ligt ze er nog niet in?

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Carmen we moeten er nog elke avond uit om te laten puffen of stomen. Ik vind het voor hem erger dan voor ons.
    Met ons gaat het wel, zit voorlopig thuis want mijn contract is ontbonden:( ( was er te weinig)

@ Chieffie nee maar probeer er morgen een filmpje van te maken

@ Binna leuke foto's.

@ Jenny balen zeg van de oorpijn

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, fijn dat ze ligt te slapen met appelmoes in haar maagje!
    ottilie ligt al 45 min in bed en het is nog steeds stil. (ff afkloppen :D)

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    nee he, het huilen is weer begonnen ;)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    We hebben trouwens besloten om Tess de 2e mex. vaccinatie niet te doen. Ik blijf erbij dat ze van de prik ziek is geworden, of geleerden het nou met me eens zijn of niet. Ze heeft de symptomen en in het bloed is maar een kleine infectiewaarde aangetroffen. Naar mijn mening heeft ze de griep dus in haar lichaam zitten maar heeft ze niet genoeg infectie waarden in het bloed om te zeggen dat het de griep is.
    Een afgezwakte mex. griep dus..lijkt mij? Al zou dat dus niet kunnen volgens anderen omdat het een 'dood' vaccin is. Maargoed dat is de kinkhoest vaccinatie ook en toen ze kort na de vaccinatie ziek werd wees een speekseltest toch uit dat ze kinkhoest had.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Je moet ook afkloppen op hout he :D

Vogeltje, jeetje wat balen dat je contract ook nog eens is ontbonden...kunnen jullie het nu financieel wel redden dan meis?
    Wanneer moet Toby weer terug komen voor controle? Heeft hij nu gewone puf of moet hij (nog) vernevelen?

8. aaaahhh.... wat een klein scheetje toch... Mijn hart breekt gewoon van deze foto en je berichtjes... Kan wel brullen en ik ben niet eens haar mama... Wat zullen jullie een zware week hebben met zn drietjes...
    Tess ziek, jullie maken je zorgen en zijn ook machteloos...
    Vreselijk...

Ik hoop dat Tess morgen toch wat beter wakker word...

Dikke kus en knuffel van ons!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, hier liggen de twee draakjes ook weer in bed. My god, wat een geruzie, gejank en wat waren ze stout! Ben kapot en dan mag ik nou nog leren.....:(

Gezellig met eredivisie voetbal, als die meneer nou de regeltjes van goede communicatie opdreunde.....;)

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Weet je wat het is Juud, mijn kind staat ook zeker wel op nummer 1 maar als ik vandaag af bel voor morgenochtend kunnen ze met geen mogelijkheid nog iemand anders regelen. En noem me gek maar ik vind dat voor een dienstje van 4 uur niet kunnen. Als ik een dagdienst had gehad had ik zeker vrij genomen.
    Mocht ze bij de dokter nou morgen alleen onder mijn werktijd terecht kunnen laat ik de boel de boel op het werk en ga met mn meisje naar de dokter uiteraard.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ruzieen ze met elkaar? Lijkt me wel leuk om te zien.. zo'n wurm wat nog niet echt uit d'r woordjes komt tegen een knul die toch al een hele woordenschat heeft :D

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, als je denkt dat het van de vaccinatie komt, kan ik me goed voorstellen dat je er niet nog 1 geeft. ze heeft ook focetria gehad toch? dat is volgens mij ook de dubbele dosis tov pandemrix. hoe denkt haar arts er over?
    fijn dat je op je moeder kunt rekenen. hoop dat ze morgenochtend al een heel stuk verder opgeknapt is.
    ik had helemaal nog niet afgeklopt.. maar ze nam genoegen met een speen.

vogeltje, wat vervelend van je baan! wat deed je voor werk? ben je iets anders aan het zoeken of eerst ff wat tijd om bij te komen van alles?

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Het is vooral Tymen die ruzie zoekt door speelgoed af te pakken, maar Sil laat het niet meer gebeuren, hihi! jammer alleen dat Tymen haar dan slaat of een kopstoot geeft ofzo....;)

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, studeer ze!

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    @ lauwie: we gaan woensdag naar de kinderarts...ben benieuwd wat hij ervan gaat zeggen. Maar ik zelf heb zo iets van, ik ga nog wel even door. Die sonde zit er nu toch in en we zijn er aardig aan gewend allemaal...
    Ik wil wel tot de bijna 9 kg gaan. En als ze zo door blijft groeien, zit dat er wel in namelijk. ben dan toch ook wat geruster denk ik....mag ze eens ziek worden zonder gelijk te stressen.

@vogeltje: meid toch, ook je baan nog kwijt, waren ze ookm niet echt flexibel. kan jij toch niks aan doen, dat jullie even allemaal in de lappenmand zaten??? heel vervelend, amar ook wel weer fijn om zo bij je gezin te kunnen zijn, zal wel dubbel aanvoelen.

@petra: leuke avond dus gehad??!!!!:D Ik kom meestals ook pas bij na het avondeten hoor, lust er dan gelijk ook weer 1.....hahahahah
    Nog steeds aan de borstvoeding of had je dat inmiddels afgebouwd, nee toch??

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooh dat is wel gemeen ja! En er zit zo'n braaf koppie op Tymen :D

Lauwie, volgens de arts kan het niet van de vaccinatie komen en ze heeft inderdaad de volwassenen dosering gehad.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen ik bedoelde zeker niet dat ik denk dat je meisje niet op nr 1 komt. Dat geloof ik zeker hoor. En wat ik zei ik snap je echt wel. Ik denk nl meestal ook zo. Ik vind het ook vervelend als ik zelf ziek ben. In de zorg mag je niet ziek zijn ;)

18. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ vogeltje: wat goed van toby! Balen van je contract zeg, heb je geen verlenging gekregen?

@ carmen:
    Kan me voorstellen dat je je helemaal machteloos voelt en er alles aan zou willen doen om je meisje weer snel beter te hebben. Morgenvroeg idd maar meteen bellen en er op staan dat ze je helpen. Hopelijk voelt de kleine meid zich weer snel wat beter. Arm poppetje

Thermaalbad in arcen: Dit is wel een leuk bad om naar toe te gaan. Lekker relaxen in een ontspannen sfeer.
    Kerstmarkt: zou ik kiezen voor duisburg, dusseldorf of oberhausen. Oberhausen is leuk omdat er een heel groot overdekt winkelcentrum bij is (centro)
    Kerstmarkt: als je in Nederland wil blijven en naar een kerstmarkt wil gaan zou ik naar de grotten in valkenburg gaan. Kerstmarkt onder de grond.
    Winkelen: roermond, hier heb je naast een gewoon winkelcentrum ook nog een woonboulevard, een designer outlet, en een retail park (toys r us/mediamarkt)
    Bioscoop: Luxor reuver, een erg luxe bioscoop waar tevens een restaurant bij is.
    Eten: moet je me even laten weten waar jullie van houden, dan laat ik je wat adresjes weten. Ik zou namelijk niet in het hotel zelf eten (wat een reclame dit heb ik niet gezegd haha)

@ setteke: wat een leuk jurkje heb je voor silke. Ik denk dat het voor fayenna ook wel zoiets wordt. Heb je nog een beetje kunnen leren? Veel succes morgen!

@ alieke: heerlijk dat jullie weer alles klaar hebben.

@ binna: hoe was het als pietje?

@ Petra: fijn dat alles goed is gegaan met de oppas. Hebben jullie een leuke avond gehad?

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Noooooit afgaan op uiterlijk! Van buiten een engeltje, van binnen een kleine duivel.....:D

Stomme toets!:x Zoooo geen zin in studeren....

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Denk maar aan dat heerlijke voldane gevoel als je een dikke voldoende terug krijgt :p

Deel Deze Pagina