ik vind het jurkje superleuk. zoiets zou ik ook voor otje willen. die prijs is ook prima! maar volgens mij is het vanaf 92 (als ze niet al overal uitverkocht zijn) en deze smurf heeft net 80
Ik zit er over te denken deze voor de Kerst te bestellen C&A feest setje paars als nieuw 92 - Melk of Puur (Juud weer hier)
@ setteke: succes met je toets! @ carmen: hoe gaat het met tess? @ lauwie: ik heb nog vouchers voor een overnachting voor 2 pers. voor 59 euro incl. ontbijt. maar deze zijn maar geldig tot het einde van het jaar. (otje kan trouwens gewoon mee) ik kan je die wel opsturen als je wil?
@sjudith: 9 december hebben we de echo, we denken er over om het een verrassing te laten wat een schattig jurkje, wel erg zoet hoor hihi het was vanochtend weer 4:45 wat is het toch met die tijd??? dus nu weer aan een sloot koffie op werk PFF
@ jenny: ik heb best wel medelijden met je.... ik zou een zombie zijn.... @ tess: ik hoop dat kleine tess het wat beter doet vandaag! @ Set: succes met je schoolwerk, kreeg mee dat het er van het weekend niet echt van kwam... Maar je bent een studiebol, komt vast goed @ petra: sterkte vandaag!
Goedemorgen dames, Hier een gebroken nacht gehad. Ik ben zo erg verkouden bah. Vandaag aan het werk maar ben alleen de hele dag niks aan. tess: hoop dat het wat beter gaat met tess vandaag! Dikke knuffel voor jullie!!!! petra: Sterkte vandaag met het werken haha... jenny: knap hoor als je het een verrassing laten blijven....ik kan dat echt niet....
Goeiemorgen marieke! Had je ook al een krabbel gestuurd op de hyves... Want jij had je echo vrijdag als ik me niet vergis! Hoe is het gegaan....???
@Setteke, succes vandaag met je toets @Jenny, dat was ook weer vroeg vandaag. En ik wilde met alledrie de kindjes persé weten wat voor geslacht ze hadden, ben ik veel te nieuwsgierig voor. @Carmen, hopelijk gaat het vandaag wat beter met Tess @Judith, leuk jurkje Gisteren zijn we gaan winkelen in Etten-Leur en bij Callou en Villa Happ waren de kleertjes afgeprijsd. Hebben we dus voor kerst kleertjes gekocht, schade 175 euro. Maar ze zullen er heel mooi bijlopen met kerst. Vannacht kwam Jorja voor een extra voeding en Yosyp heeft bijna de hele nacht liggen huilen. Weer een geweldige nacht dus (maar een troost voor mij, ik hoefde er namelijk niet uit). Vanavond gaan we naar Depeche Mode in Ahoy, ben benieuwd of ik m'n ogen open kan houden.
alles was goed met onze beeb!!! Echt heel leuk om te zien. Als het goed is scant mark vandaag de echo in dus dan laat ik m nog wel ff zien. Sorry had nog niet gereageerd op hyves beetje hectisch weekend gehad.
geeft niet, maar was wel erg nieuwsgierig! Ben benieuwd, dan kom ik de echo nog ff hier bekijken! Hardstikke mooi dat je een goede echo hebt gehad! Sorry bin, niet bewust Hardstikke mooie fotos van Silver met Zwarte Binpiet Mooie ook dat ze de zaal elk jaar versieren, hebben ze goed gedaan!
binna: was nog aan het teruglezen dus bij deze vond het echt superfotos! Zou ze een andere zwarte piet ook een kusje geven? Of zou ze het wel doorhebben?
chantal: heb gezichtsbruiner gebruikt dus zie er nog best uit haha ik mis mijn zonnebank, maar krijg door zwangerschap misschien vlekken en die gaan bijna niet weg wij zijn ook wel nieuwsgierig hoor, maar ja vind anders zo moeilijk voor me te houden en iedereen gaat er steeds naar vragen word je ook zo moe van Binna: had al een keer wat gezegd over je foto's hoor alleen misschien niet je laatste
@ jenny: hahaha, nou dat scheelt dan nog... Ik heb NA de zwangerschap een mooie pigmentvlek op mn voorhoofd gekregen.... Trekt nu een beetje weg, maar weet niet of ie terugkomt als ik weer wat bruiner wordt...
*zucht* fiat voor de apk, 368 euries.... wordt je toch helemaal flauw van... HAmmmmmm, KAaasssss.... Positief blijven... lachen! nou zo maar eens even aankleden!
hey meisjes. ik laat ook weer even wat van me horen hoor. hahahahahahah lees vaak mee maar reageer veels te weinig. met donique gaat het super. een keertje joghurt gegeven en dat ging goed. dus vanavond gaan we het weer proberen. zou wel lekker zijn want dan kan ze lekker met ons meeeten! brood etc. en niet meer die eeuwige appelmoes als toetje maar lekker joghurtje. ze loopt super. en wil steeds meer gaan lopen ook buite dus ik ga woensdag op zoek naar schoenen voor haar want op die slofjes buiten lopen kan in de zomer maar nu is het toch echt te koud. eigenlijk mag je pas voor schoenen kijken als ze zes weken lopen maar het is niet anders! kus