@chantal: wij hadden vroeger altijd bedragen van tussen de 500 en 1300. nu een mannetje en schrik nooit meer @mik: fijn dat alles goed gaat. dacht dat ze 3 maanden moesten kunnen lopen, maar die met die hele soepele zooltje mag veel sneller Mylan blijkt keelontsteking te hebben de arme schat, vandaag bij de dokter geweest met hem,. heeft hij dus 2 weken mee gelopen de arme schat echt zielig. maar ja overdag had hij er geen last van alleen dus snachts en sochtends ;(
hoihoi, ben ik ook weer, mn buik is nu redelijk rustig! bijna 30 pagina's vol gekletst terwijl ik niet aanwezig was, dus dat is echt te veel om te reageren. nog even een leuk nieuwtje! MILAN HEEFT HET NU HELEMAAL DOOR EN LOOPT HIER HEEL DE KAMER ROND! GAAT STEEDS STAAN EN LOOPT AAN! GEWELDIG OM TE ZIEN! daar hebben we ons dan een tijdje geleden druk om gemaakt! hij is nu 17 maanden en hij loopt zelf en dat terwijl hij nog eens 1,5 maand te vroeg was! ik ben trots op mn ventje! liefs rebel
@ jenny: nou wij hebben hier het tegenovergesteld... Altijd zat geld, nooit wat kapot of wat dan ook en nu hebben we een kereltje om voor te zorgen en het 1 na het ander gaat stuk... Maar ja.... Mag niet meer klagen, want ik krijg er straks toch een aardig bedrag bij om te besteden en intussen is al zoveel stuk gegaan, dat haast niets meer stuk kan omdat het helemaal nieuw is, whahahaha!!! Ach als je niet meer kan lachen om je eigen ellende, wat heb je dan nogi, hahaha... @ mik; hier ook een jongentje die al 3 keer gister even los heeft gelopen, ben zo trots... En ik zou ook warmere schoen dan halen voor het hele koude weer hoor, groot gelijk! @ rebbel: hai meid, ook milan helemaal aan het wandelen geslagen, super!!!
@ jenny: ah wat sneu dat mylan een keelonsteking heeft... Heeft ie een kuur gekregen? Hoop dat ie dan nu snel opknapt en daarna ook weer lekker lang slaapt
@chantal: zulke dingen komen altijd ongelegen, ach ja als we maar gezond zijn @sjudith: zo in leven meid haha, schandalig haha
judith: dus lekker uitgeslapen....wou dat ik dat had... jenny: wat sneu ja voor mylan dat hij keelontsteking heeft! chantal: hier van die periodes dat alles stuk gaat....erg leuk....vooral in die periodes dat we het eigenlijk niet konden missen... Idd meid gewoon positief in zien! En idd heb je binnenkort mooi extra te besteden! En tygo ook al een beetje gelopen!!! Gaat nu echt hard met de aug. beebs. mik: super zeg dat ze al zo goed loopt! Ik zou ook op zoek gaan hoor naar loopschoenen. Beetje lastig in deze periode met het koudere weer. rebbel: Super zeg dat milan nu goed loopt!!!! Jij bent al bijna weer 32 weken super zeg meid!!!! Hier nog een goed nieuwtje gehad van mijn man hij krijgt een hogere functie binnen het bedrijf!!!!! Helemaal blij mee! Zo ik ga ff broodje halen (of zal ik er aan toegeven en wat lekkers meenemen...) ook ff veel zakdoeken en neusspray halen....want alles begint steeds dichter hier te zitten...blegh.
Hey, Lees wel mee hoor, maar reageren heb ik geen puf voor, zit even niet zo lekker in mijn vel, voel me ziek, zwak en misselijk, etc. Dus ik zwaai even...
@sjudith: mijn vriend had me even laten slapen zondag, viel om half 10 in slaap en werd ook om half 1 smiddags wakker. hij zou me na een uur wakker maken haha. helemaal verrot wakker natuurlijk, maar toch wel ff lekker
Hallo, Ik heb vannacht elke uur van de klok gezien, soms wel 2x! Allebei waren ze aan het spoken! Vanmorgen heeft de auto een wintercheck gehad en hij was helemaal oke! Kost me dus maar 29 euries. Verder ging alles vanmorgen mis. 5 minuten voordat Thomas op de psz gebracht moest worden; Jasper is heel hard op de punt van de tv kast gevallen, net naast zijn oogje. Ik kon wel janken! Thomas plaste zijn onderbroek nat toen hij naar de wc ging. Ik ben bijna van de trap gevallen en toen was het dus nog maar net half 9 geweest... Ik las wat over lopende kindjes, yeah! Ik zag erg leuke foto's van Binna piet! Hihi! Zieke mama's en kindjes; BETERSCHAP!!! En verder... pff, weet ik het echt niet meer. Ik ga weer eens een bak koffie nemen, want ik ben doodmoe.
Heyy @jenny ach je arme mannetje @mik super van je meisje. en als je van die schoentjes met hele flexi zoon koopt kan het wel hoor. @rebbel super dat je mannetje zo goed los loopt @chantal he die van jou is ook aan het oefenen. en balen zeg van de auto hadden wij laast ook @puck beterschap balen dat je je zo beroerd voelt @mieppie en wat voor broodje heb je. en ik denk niet dat Silver aan een ander piet ene kusje zou geven want daar wou ze niet eens bij op de arm ze wist gewoon echt dat ik haar mama was @Marleen jeetje wat een ochtend. hoest nu met jasper??? @sjorsje al vast heel veel plezier vanavond zo wij hebben heerlijk gezwomen Silver ligt nu op een oor. en dat ga ik zo ook maar. heerlijk even een tukkie doen
binna: een ham/kaas croissantje en had krentebollen en kaas meegenomen. En ja....dropjes ook nog! Lekker zeg ff slapen! hmm wil ik ook wel! marleen: Heerlijke ochtend heb jij zeg! Hoe gaat ie met jasper??? puck: balen dat je je ziek voelt! Beterschap er mee!
hey meiden nou k leef nog hoor! ff snel berichtje. 13 weken zwanger net weer een mooie echo gehad,hartje gehoort,3 foto's gekregen.super blij. inmiddels na eerste gesprek 2 nov bij verloskundige 6,6 kg afgevallen.nu sinds een week medicijnen tegen misselijkheid gekregen voelde me zo beroerd.nu ietsje beter weer gelukkig. 29 dec. 3e afspraak verloskundige k kijk ernaar uit. afgelope week ben k flauw gevallen midden in een winkel, zo plof lag k 10 minuten. suiker beetje laag maar nu beter t is wat had k bij emy ook. nou meiden k mis jullie wel hoor! xxx denice