Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ik heb nu een mobiel met internet en mijn verslaving neemt ernstige vormen aan :D

shanai, ik had nog helemaal niet gereageerd op je aanbod van de voucher. ik had net pas kans om t met mijn vriend te overleggen. het is een drukke maand maar misschien zouden we het weekend van de 11e kunnen. ik laat t snel weten. hartstikke bedankt in ieder geval!

vraagje: wat zeggen jullie als je kind iets zegt wat niet klopt?
    otje zei net bv lepel en hield haar vork omhoog. ik vind het dan al zo knap dat ze lepel zegt dat ik het niet leuk vind om nee te zeggen.dus dan zeg ik iets van 'ja dat lijkt op een lepel, he? dat is een vork.' hoe doen jullie dat?

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, wat leuk dat britt zo goed aan het lopen is!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Go kindjes die begint te lopen!

Binna hier is het: Ideesports.nl (daar had ik gekocht)

Marleen en Lauwie, ja ik heb jullie gemist e jullie zijn leuk!!! Hihi!

Mik, leuke laarsjes maar mijn smaak niet ;) Zal wel bij Donique passen!

Carmen, fijn dat nu echt in aktie gaat! Snap niet waarom niet eerder :( Hele dikke knuff!

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik zeg wel dat het haar lepel is...ook al is het zo knap
    Wat de logopediste hier vertelde, is dat je haar niet hoeft te verbeteren in de spelling. Dat komt vanzelf wel goed, maar ze wel corrigeren als ze verkeerde dingen aanwijzen etc.

Je en heerlijk om Britt weer zo actief en happy te zien. En nu dus ook te zien lopen, het agat met de dag vooruit, zal me niks verbazen als ze het einde van de week gewoon loopt.
    Schoenen hebben we gekocht al met flexibele zool, dus ze kan zo naar buiten!!!
    Mooie meid is het

Hoop dat het vandaag goed blijft gaan, gister spuugde ze weer om 22uur alles uit. Ook de sondevoeding, daarna niet meer gegeven. Durfde dat niet.....Voor de 1ste keer 15occ achter elkaar gegeven, wat ws teveel van het goed was. Normaal krijgt ze 2keer 100cc in de avond.
    Vandaag maar 100cc, want ben alleen thuis en heb geen zin in gedoe als ik alleen ben. Voel me net weer een beetje beter en wil dat graag zo houden!!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, :D

ff, kan me voorstellen dat het extra genieten is als ze na een zware periode weer vrolijk en actief is en je ziet dat ze weer grote sprongen in haar ontwikkeling maakt. hopen dat het spugen eenmalig was en je lekker kunt genieten van je mooie meid!
    had je haar schoentjes al gespamd?
    thanx voor je antwoord en fijn om te horen van iemand die ervoor geleerd heeft.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik emmm wil niet vervelend zijn. maar wat ik begrijp van de kinderschoenen winkel is dat de schoentjes die jij hebt uit gekozen een te harde zool hebben voor in het begin. Silver had namelijk eerst die ander die onder het kopje baby staan en nu ze 2 maanden dus 6 weken (dat staat er voor) los loopt mag ze de tweede flex zool degeen die jij nu uit gekozen hebt. sorry als ik het fout heb.

@lauwie ik zou dan zeggen. kijk dit is een leppel en die om hoog houden en dan wat ze in der hand heet zeggen en dat is een vork

@ff wat fijn dat het zo veel beter met Britt gaat. superr

@linka dankje

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames even invullen (als je het er mee eens bent natuurlijk)

http://www.behoudgastouders.nl/

@Schatje, wat goed dat ie loopt!! Jemig veel sterkte!

@Marleen, heb je daar iets voor nodig?? Voor die korting bij HEMA??

@Tesske, sterkte met die kleine meid!! Er wordt nu gelukkig iets gedaan! Hopelijk gaat het snel beter!

@Milan aan de wandel!!! Whoeheo!!

@FF, ja inderdaad nu gaat iedereen lopen!!! Goed hoor! Leuk gezicht he! Hopelijk blijft alles binnen vanavond!

@Lauwie, ja zo als jij dat doe. Of ik hou dan een lepel omhoog.

Zo net even het huis gedaan. Alles gestoft, gezogen en gedweild en de ramen nog even gedaan. Leuk hoor die zon, maar je ziet gelijk dat het een stofzooi is in huis en dat de ramen vies zijn en dat er spinnenwebben hangen… te erg, haha!! Maar zit nu voldaan op de bank!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique krijgt alleen schoenen aan als ze buiten wilt lopen anders houden we het nog op leren pantoffels. volgens de vrouw van de schoenenwinkel konden ze prima. maar voor mijn eigen gevoel laat ik haar eerst eventjes op sokken ofzoiets lopen. alleen is dat zo koud buiten vandaar de schoentjes. maar ze loopt nu al 4 weken dus kan perfect zei die vrouw!

9. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    lauwie: ik heb van Shoesme die slof/schoentjes met bontomslag.
    Shoesme maatje 20
    Ze staan geweldig en mevrouw is helemaal trots op haar schoenen.
    En we hebben een paar echte schoentjes met flexzooltjes....maatje 19
    osCommerce MS-2.2. Alleen die van britt zijn niet paars, maar zilver!!!

heb dus geen zelf gemaakte pics want camera is met manlief mee....show ze binnenkort wel met foto als Britt loopt!!

10. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik ga naar bed
    truste allemaal tot morgen!!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik oke ik dacht dat ze nog maar net een paar stapen had gedaan. vandaar

@ff super gaaf die flex zool schoentjes

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, leuke slofjes en schoentjes! wat schattig dat ze er zo blij mee is!

noura, wat schattig van je zoon! wat is ie dan al groot. en ook weer niet :D

alieke, fijn dat de vloer weer klaar is!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Proest Binna :D !

Ga ook zo slapen, trusten!

15. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ FF: wat goed van britt! Hoe gaat het met haar sonde?

@ noura: Ik vind het zo leuk dat jij al allemaal van die puber ‘dingen’ meemaakt, echt leuk om te lezen! Enerzijds heb je een kleine meid, anderzijds heb je pubers. Erg leuk!

@ lauwie: welke telefoon heb je? Kan binnenkort ook een nieuwe halen, en wil er ook een waar je goed mee kan internetten. Als je interesse hebt stuur je maar een PB met je adres, dan stuur ik de voucher op.
    Ik zou dan de lepel pakken en zeggen ‘dit is de lepel, en wat is dat?’

@ lique: zo jij hebt je lekker uitgeleefd thuis! Heb je dat allemaal in het donker gedaan dan? ik heb er een hekel aan om in het donker te poetsen

Welterusten meiden!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oo meiden ik wil naar huis :(

17. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Jenny, jeetje :$ wat vroeg! Zou hij door de keelontsteking zo vroeg wakker zijn? Beterschap.

@Sjorsje, wat een waardeloze nacht. Gelukkig hoefde jij er niet uit.

@Binna, leuke foto's van jou als piet! Met het kusje van silver is wel heel erg mooi! Stoere laarsjes (ik vind ze leuker dan de pumatjes ;)) Hihi ik durf geen knoflook meer te eten :D:D:D:D

@Rebbel, echt superknap van milan!

@Puck, dikke knuffel voor jou. Hopelijk voel je je snel weer fit.

@Marleen, jeetje wat een ochtend, bart is ook al gevallen net naast zijn oogje. Heeft jasper nu ook zijn oogje dik? Ai ik zie de foto's al :(

@Judith, zo te zien is giulia en macaroni een goeie combi :D Enne van mij mag je NU naar huis :D

@Schatje, dikke knuffel. Heel veel sterkte met oma. Wat goed dat djayden loopt!

@Lauwie, ach otje ook al gevallen :( Hoe is het nu met jou, weer een beetje opgeknapt? Hihi bart zegt nog helemaal niks, dus ook geen probleem met verkeerde benamingen :)

@Carmen, toch een zieknhuisopname. Hopelijk komen ze er nu snel achter wat ze heeft en word ze weer fit. Hele dikke knuffel voor jullie.

@Petra, wat schattig dat roos met ja kan antwoorden :)

@Noura, wat goed dat je kleine meisje zo goed aan het lopen is!

@FF, britt ook al aan de wandel! Supergoed! Leuke schoentjes! Bart heeft ook schoentjes van Gattino, loopt hij echt super op.

@Lique, heerlijk die zon, zolang hij maar niet door je huis schijnt. Wat een stoffie.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Shanai, jahoor, alle lichten aan en gaan met die banaan, haha!

@Toetie, inderdaad, maar we moeten wat te klagen houden he, haha!!

@juud, hoop dat de tijd snel gaat voor je!!

Fijne avond en weltrusten!!

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Gister bart zijn ledikant omgebouwd tot (soort van) peuterbedje. Ik dacht dat vind hij vast geweldig, nou grote vergissing van mama. Bart wilde er niet in gaan slapen en bleef maar huilen :( Zijn bedje dus weer terug verbouwd en meneer ging gelijk slapen :S

Bart is ook al gevallen :( net boven zijn oogje op de punt van de verwarming. Dikke bult, hopelijk kan hij morgen nog wat zien :)

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, bah! :p

shanai, ik heb een htc touch pro 2. moest er ff aan wennen (van mijn werk heb ik een oudere versie, die is makkelijker maar kan veel minder). maar nu ben ik er heel blij mee. heb nog niet ontdekt hoe ik apps download.

dank voor al jullie antwoorden op de lepel-vraag :D

Deel Deze Pagina