goedemorgen, Als eerste wil ik natuurlijk Tess, Mark en Carmen heel veel sterkte wensen. Ik blijf duimen dat ze snel op gaat knappen Suze heeft vannacht weer voeding gehad. Ik heb haar 10 minuten laten huilen en toen huilde ze nog dus maar even eruit gepakt. @ Silvia, het zal wel onwijs zwaar voor je zijn de aankomende weken, ik vind het erg dapper van je hoe je er mee om gaat! @ Shanai, ik heb dat ook wel een beetje. Het is rot om na een verdrietig bericht waar ik echt van onder de indruk ben weer over te gaan tot de orde van de dag met alle leuke dingen die daarbij horen. Ik weet bijna wel zeker dat Carmen het niet prettig zou vinden dat het de hele tijd over zieke Tess gaat en ik denk dat het afleiding geeft als je gewoon de ditjes en datjes van elkaar leest hier @ Mariël77, al heb je geen behoefte om regelmatig mee te schrijven. Ik vind het erg leuk dat je nog steeds meeleest, ook omdat je er van het begin af aan bij bent geweest. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je zoontje
@toetie: ja denk door het hoesten snachts dat het dan zo droog word in zijn keel dat hij dan niet kan slapen. nu hopen dat de antibiotica aanslaat zou fijn voor hem @tesske: ach wat een zielig koppie heeft ze @binna: mooie reet hoor haha telefoon: ik heb een blackberry, ben er erg blij mee. krijg al mijn mailtjes gelijk te zien in mijn scherm vanochten was het 5 uur, maar gelukkig wilde hij na wat hoestsiroop nog lekker tegen me aankruipen tot mijn wekker ging en ik lag al om 9 uur in bed. jeetje heb echt geen leven meer haha
Mogguh! Kwam ff kijken of er nieuws was van Tesske.. Meismeis, die foto.. arme kleine meid.. Nogmaals een dikke knuff voor jullie allemaal! --- Vandaag weer een dagje vrij, zal Britt eerst ff uit bed plukken, vanmiddag als Jamie naar de PSZ is ff wat boodschapjes doen en de dagelijkse wasjes maar weer draaien, gaat ook maar door he..? Iedereen een fijne dag vandaag en Carmen, rustig aan! Denk aan jullie! Xx
binna hahaha nee hoor ze heeft wel wat meer als twee stapjes gezet.hihih. ze heeft van de week op slofjes van het winkelcentrum naar huis gelopen is toch snel 10 minuten lopen. vandaar de schoentjes ze kijgt zulke koude voetjes met die slofjes. maar mevrouw wilt gewoon niet meer in de wagen sinds ze loopt. met een koekje gaat het nog maar voor de rest wil ze lopen. hahahahhaah dappere dodo. eerst wachten tot 15 maanden voor lopen en dan ineens altijd willen lopen! ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij met mijn schoentjes! vind ze echt helemaal te gek!
Goeimorgen @petra wat een heerlijk foto @jenny wat fijn dat ie redelijk goed geslapen heeft @meippie oo dus een prof voetbaler in spe en balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt. @shanai wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje. @duster fijn dat je het leuk vindt op je werk. wel balen dat je Mathijs minder ziet. hoe was het wiekendje en hoest tussen jou en Dirk Van morgen zo genoten van me meisje. steve klagde dat hij geen ochtendjas heeft en wij wel dus ik zeg op fluister toon tegen Silver hmm dat onhouden gaan we voor de kerst kopen. en zei zegt op fluister toon terug jaaaa
petra: wat een schatjes heb je toch! Je had suze toch al van de nachtvoeding af? Niet zo leuk dat ze nu weer wel wil. Of heb jij er niet zon last van snachts een voeding te doen? jenny: lekker ja dat hij nog tegen je aan kwam liggen vanochtend! Kon je toch nog wat langer liggen! sylvia: Knap hoor meid met de dagen die je werkt! Komt het nou financieel nog een beetje uit voor jullie? Kan me toch herinneren dat dat de vraag was een tijdje terug? Enne we missen jou ook hoor! shanai: Fijn dat het zo goed gaat met fayenna! Snap wel wat je bedoelt heb dat ook wel eens.
Ronald van Alphen Schoenen BV - Importeur en ontwerp van kwalitatief hoogwaardige kinderschoenen Mik: Wij hebben het schoentje met vetertje. die daar ook op staan. Laarsje werd mij trouwens afgeraden??? Maar lees hier dat er veel meer laarsjes hebben...hmm vond een laarsje zo mooi juist..... binna: Wat lief ja!
Goeiemorgen! @ Carmen: Pff, die foto breekt echt mijn hart hoor. Ik weet nog Jasper op de 1e hulp lag omdat ze aan het R-virus dachten en toen brak m'n hart al... Sterkte meis! @ Toetie: Ookal zo'n brokkenpiloot.... en de mama's weer 10 jaar ouder van de schrik @ Binna: Wat is ze toch bijdehand! @ Mik: Erg leuk! @ Duster: Best pittig he meis. Gelukkig mag je nu achter de kassa dat gesjouw is niks voor een zwangere vrouw! Ik ga even boodschappen doen en naar m'n oma!
Binna, wat lief he! Misschien leuke tip, badjas met naam van Silver op? Is maar een ideetje Geef Silver maar knuff van ons samen.
nou nu vind ze het nog erg gek! maar goed ze heeft alleen 5 minuutjes in de winkel gelopen. is natuurlijk erg wenne in vergelijking met slofjes! vandaag krijgt ze ze weer aan. maar ze krijgt ze alleen buiten aan. binnen gaat ze nog gewoon op slofjes lopen!
hier ging het echt om het zooltje. niet om laarsje of schoentje! ach volgens mij zeggen ze allemaal wat anders!
carmen. jeetje schrik echt van die foto. ik hoop dat ze snel opknapt en ze weer lekker thuis mag zijn! maar wel blij dat er goed op haar gelet word!
Binna, ik weet het, misschien is leuk idee om haar naam op zijn badjas? Maar goed idee voor kerst idd!
Hallo! Examen ging wel goed hoor! Volgens mij heb ik het wel goed gemaakt. Nou die ene nog inhalen en dan pas half januari weer examen! Nou nog een stageplaats.... Frustrerend hoor, dat dat niet opschiet! Ik kreeg als tip om bij plaatsen te vragen of ik eens een dagje mee mag lopen of een interview te doen. Heel leuk, maar dat is voor mij niet zo gemakkelijk als de andere studenten. Ik zit met de kinderen en heb geen auto. Ondertussen solliciteer ik wel verder, en maar hopen dat er dan eindelijk eens iemand ja zegt.... De kids waren gisteren chaggie zeg! Allebeide moe en dwars! Sil was gisteren bij de oppas ook al niet zo leuk en gezellig. Ze slaapt nou nog, ze is zo moe na een dagje oppas! Vannacht weer hoesten, zo sneu. @ Carmen, och jeetje, mijn hart breekt bij het zien van kleine Tess. Arm meiske! Ik hoop dat ze gauw meer duidelijkheid hebben. Succes en sterkte vandaag, ik zal aan jullie denken! @ Duster, dat is wel beter, kassa draaien met jouw buikkie! @ Mik, leuke laarsjes. Ik had ook zoiets voor Sil toen ze nog niet liep, maar met lopen zijn laarsjes minder geschikt als ze net lopen is mij verteld, maar zoals je al zegt, ze zeggen overal wat anders... Overigens draagt Silke nou ook weer laarsjes, haar schoentjes zijn stuk (lekker dan) en daar moeten we morgen maar even mee terug. @ Toetie, ach gut, die Bart. Die wil nog liever veilig achter de tralies slapen.... @ binna, hihi, leuk is dat he? Leuke foto's had je trouwens van 't weekend! Sil doet deze maand ook weer eens mee met de baby van de maand verkiezing, maar denk niet dat we veel kans maken, er staan zoveel leuke kindjes op....
Heej meiden en 2 heren @ Shanai, voorbereidingen...hhmm nee niet echt we gaan koffie drinken na het trouwen en dan daarna foto's maken in Blijdorp...dat was de planning Pfffffffff ik heb geen zin in al dat huishouden vandaag