Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Het liefst in een huisartsenpraktijk.... Maar ze roepen allemaal dat ze alleen maar mensen van de Friese Poort (=ROC) aannemen.....:(

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Even snel, kom vanmiddag verder lezen....

@ Carmen, Mark en lieve Tess: heel veel sterkte, beterschap en een dikke knuffel!

Doeg!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke wat fijn dat je exame goed ging. balen zeg van de stage pelk

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: nou das ook niet aardig, toch blijven proberen ook al roepen ze dat. kom met goede argumenten waarom ze jou zouden moeten nemen. zoiets van: Waarom alleen maar studenten aannemen van het ROC terwijl jij véél beter bent haha
    je moet jezelf tegenwoordig verkopen ;)

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Geloof me dat doe ik ook. Volgens mij alleen maar voordelen aan mij aannemen: ik heb 6 jaar gewerkt als verzorgende IG, ik heb geen werk, dus alle tijd voor studie en stage, ik ben veeeel beter onderlegd dan een studentje van 17, mijn sociale vaardigheden zijn veel beter, ik mheb zeer waarschijnlijk veel minder begeleiding nodig, enz, enz, enz...

Net de schrik van mijn leven.... dacht dat de wasmachine kapot was.... Viel gelukkig mee, dat kunnen we er nu niet bij hebben!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

naar aanleiding van een topic in de lounge: hoe doen we het met de kerstboom dit jaar? Volgens mij trekt Sil hem per direct omver.....;)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Set, zoo schrikken he als zoiets stuk is :)

Pfff hier weer een vervelende dame met snot uit haar neus :( zal daar wel mee te maken hebben. Ze huilt om alles momenteel!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey mama van Lukas, jij hier ook? ;)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier ook, al vanaf vrijdag alleen maar janken...;)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zou het de tijd van het jaar zijn :)

En ik wilde ook wat tegen mammavanlucas zeggen ;)

Kom lekker meekletsen! Zie je vaak meelezen :D

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ben ook erg benieuwd of mylan de kerstboom laat staan haha, ben bang van niet. moet dus verankerd worden aan de muur haha
    ik heb ook al een hond die gek is op kerstballen, elke dag bij thuiskomst ligt er eentje uit elkaar op de mat

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mama van Lukas is een vriendinnetje van mij. Heeft een zoon van Tymen zijn leeftijd (ken haar van zwangerschapsgym) en een zoon van 8 maanden. :)

Ik denk dat Sil nog steeds last heeft van die inenting en daarbij is ze zo verkouden en heeft ze last van haar keel...

Tymen hoest al een week of 4, gelukkig neemt het nu af.

13. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hier weet ik ook geen raad met de kerstboom dit jaar, ik denk dat het heel de dag zeggen: "nee Britt dat mag niet, laat die ballen hangen!"
    ik weet dus nog niet wat we doen.....iig geen grote dit jaar, want stel dat ze hem omtrekt???

sneu die foto van Tess, zo herkenbaar heb er hier ook nog wel een paar. Hopelijk zijn jullie een beetje goed de nacht doorgekomen...wat bij Britt goed hielp in die dagen ZH, was pcm via de sonde. Dus geen supps maar vloeibaar door de sonde heen. Werkte perfect....je zag gelijk resultaat. Vraag er anders om??

weer veel kids verkouden, hier ook weer een loopneus bij Britt. Heeft denk ik weer te maken met die tand nr7 die doorkomt...
    Vannacht heeft ze er veel last van gehad, steeds lag ze te huilen een paar snikken en sliep ze weer verder. aantal keren gaan kijken, maar ze sliep gewoon door.
    Dus uiteindelijk na lang wakker gelegen te hebben, heb ik heel erg, 1 oordop ingedaan zodat ik niet elk kuchje en huiltje meer hoorde. Maar wel genoeg om te horen of ze echt wakker was.
    Tja, moeders heeft ook haar slaap hard nodig.

ik ga me aankleden, Britt slaapt.
    Doei

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tsjah, loopneuzen.... Elke keer als Sil eindelijk eens niet verkouden is is er wel weer een ander verkouden hier met als gevolg dat zij het ook weer heeft. Kind is me wat verkouden geweest in haar korte leventje tot nu toe.... Tymen was dat altijd veel minder, die was juist bijna nooit verkouden!

Wij hebben de kerstboom altijd op een tafeltje en onderin kinderproof versiersels, dus ben benieuwd.... Geen idee wanneer we hem gaan opzetten, normaal het weekend na Sinterklaas, maar dan zitten we in de Ardennen....:D

Mijn moeder moest vanmorgen in het zh voor die ct-scan en die bronchoscopie. Met name die laatste keek ze erg tegenop, ben benieuwd hoe het was.....

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wij hebben straks 2 kerstboompjes in 2 rieten manden in de vensterbank staan.. hoop dat ze daar niet bijkomt, lijkt me ook erg onwaarschijnlijk dat dat haar gaat lukken.. hoewel... tis wel een echte doordauwer, als ze iets wil moet en zal het haar lukken ook..

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Set, weet je al iets over je moeder?

@ kerstboom, wij hebben een neppe ;P met plastic ballen ivm 5 katten :D en een peuter ;)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij hebben ook een nepperd, maar wel met echte glazen ballen. Maar die hangen dus wel hoog. Ben idd ook wel benieuwd hoe het zal gaan met Yara en Foppe....

Nog niks gehoord van mijn moeder, maar misschien is ze wel ko door die hele toestand....

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, hoe is het met tess nu?

setteke, had niet gereageerd op onderzoek van je moeder, sorry. lijkt me idd een vervelend onderzoek. hoop dat het meeviel!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy

Zo bootschapen zijn binnen. en de foto's van de sesie. ga ze zo eens bekijken en zal er dan een paar showen

@setteke hoop dat het niet zo zwaar was voor je moeder

over de kerst boom. wij hebben een grote zwarte nep boom. en heb voor dit jaar nep zilver en 12 rode met zilvere stippen ballen gekocht. en hij komt tussen de bank en de love seat in. ben ok benieuwt. want heb ook altijd huisjes met watten (als sneeuw erg leuk) en dat ga ik ook gewoon doen. op de vensterbank acht dan maar paar keer zeggen niet doen of zo.

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

#53360 Marleen2109, 1 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2009
    @ Setteke: Nou ik ben ook erg benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. Vervelend dat ze er zo tegenop zag, hopelijk is het meegevallen. Volgens mij zijn Thomas & Tymen ergens verwisseld, want ik heb een vrij rustig mannetje de laatste 2 dagen, oke hij kleurt dan wel de meubels in, maar ja je kan niet alles hebben...

@ Kerstboom: Vorig jaar hadden we voor het eerst een echte boom en dat doen we denk ik dit jaar weer. Met Thomas viel het me erg mee, maar Jasper zit helemaal graag overal aan. Vorig jaar ook kersthuisje neergezet en zelfs dat ging wel aardig. Ben benieuwd... Na sinterklaas is het zover ;).

Ik ga even een tosti maken, meneer wenst geen boterham maar een tosti...;)

Ik heb deze net bestelt voor de kerstborrel, beetje tuttig, maar toch leuk vind ik zelf. Alleen ben ik benieuwd of ik er in pas, ik ben niet op mijn magerst momenteel ;):

Bekijk bijlage 33062

Deel Deze Pagina