Vraagje aan de meiden-mama's: Vinden jullie meiden het ook zo vervelend om staartjes te maken?? Laureen reageert alsof ik alle haren uit haar hoofd trekt als ik een staartje maak (en NEE dat doe ik niet!!! ) Ze staat dan helemaal te trillen. Ik heb al verschillende soorten elastiekjes uitgeprobeerd maar niks helpt. Onze andere meiden hadden er nooit problemen mee.
Dat valt me tegen zeg. haha Die clown hier doet niet anders, ze gaat net zolang door totdat ze zo duizelig is en valt. Laureen zegt én knikt op het moment heel serieus JA als je haar iets vraagt (dat doen ze dus wel hetzelfde).
Ik geef Giulia altijd iets o mee te spelen en daarna doe ik erg overdreven hoe mooi ze wel niet is en dat werkt
@miranda: sohee in de vensterbank, gevaarlijk meisie heb je en staartjes, waarom willen jullie dat zo graag. ik had ze vroeger niet veel in volgens mij. maar ja misschien als ik nu een meisje bij me draag ik het ook wil hoor, maar kan me nog niet voorstellen
Daar krijg je geen mooi staartje mee, Laureens haar is daar te dik voor. Bedankt voor het meedenken in ieder geval. haha
Haha, dan moet je het toch echt aan de meiden-experts hier vragen . Stiekem denk ik toch dat jij veel te hard staat te kammen...
Roos vind het niet het leukste van de wereld maar ik doe het gewoon, misschien heeft Laureen een gevoelige hoofdhuid en doet het ook echt veel pijn? Ik ben maar voorbeeldrondjes aan het dansen maar ook dat helpt niet
Ja die meid van ons is echt gevaarlijk. Ze heeft ook al door dat je aan de achterkant van de traptreden kan klimmen. Is ook erg leuk. En staartjes, ja dat is leuk maar ook makkelijk. Haar haar groeit nu zo hard en komt voor haar ogen. Nu doe ik er steeds een knipje in om haar aan de kant te houden omdat een staartje een drama is.
ja,wij hebben beide onze eigen dingen te doen ook he maar wie weet gaat dat nu veranderen nu ik thuismama ben geworden,kan ik altijd eens zeggen van he meid ik kom ff een bakkie bij je halen normaal was ik erg druk met werken en andere dingen die gepland stonden maar nu heb ik alle vrije tijd van de wereld Staartjes geen problemen mee
Ik denk dat Dionne het wel met je eens is, die staat ook altijd te janken met haarkammen!!! haha Laureen haar haar kam ik niet eens, is zo'n recht bosje stro-haar. Joëlle heeft echt een enorme bos dik haar en die klaagt nooit. Verschil moet er zijn hè.
Mijn record is 5 staartjes De grote truc: Het haar natspuiten met een plantenspuit, voorzichtig kammen, en een heeeeeel interessant speeltje geven. En soms een hoofdklem
Ik begin direct maar met die hoofdklem en dan volgt de rest van de handelingen. 5 Is een flink aantal zeg. Ik houd het eerst maar bij 1 of 2, ok.
@juud: ah meis, t is ook niks al die hormonen! ik ga kei hard voor jullie duimen dat het raak mag zijn! knuffel! @lique: jep! @carmen: ooh wat heerlijk dat ze zo is opgeknapt! hopelijk zet het zo door! liefs rebbel
@miranda hier ook geen pronblemen mee. maar donique heeft al staartjes etc sinds ze vier maanden is dus ze is het gewoon gewend denk ik!