@ Juud, ik denk dat ze een herfstdip hebben.... @ Carmen, dat ziet er idd een stuk beter uit! Ben zo blij voor jullie! @ Mamavanlukas, dit is nog niks joh! We staan erom bekend dat we dagelijks baldzijden vol ouwehoeren.... Ik heb net samen met de kindjes de spruitjes panklaar gemaakt, zo lief, om de beurt een spruitje in de pan gooien!
Hallo meiden, Leuk dat ik hier mag mee komen kletsen,gezellig!! Mijn echte naam is Rianne en ik ben 29 jaar! Ik woon sinds 2001 in Friesland samen met Ronnie (mijn vriend). We hebben tot 2005 in Leeuwarden gewoondt en zijn toen verhuisd naar Jirnsum nadat Ronnie zijn vader is overleden in Feb 2005 aan darmkanker. Hij wou graag dichter bij zijn moeder gaan wonen,daar wonen we nu 5 min vandaan. We hebben 2 katten en een mooie gekke Golden Retriever van 5 jaar. In 2006 op 29 November is Lukas Teake geboren met een gewicht van 4590 gram en 52 cm. Teake komt van Ronnie zijn vader af zo heette hij namelijk In 2009 op 14 Maart is Jurre Milan geboren met een gewicht van 4145 gram en ong 54 cm. Beide kids zijn geboren met een KS. Lukas heeft ruim 5 maanden BV gehad en toen was het op. Jurre heeft op 3 dagen na bijna 8 maanden BV gehad. In Aug zijn we begonnen met FV erbij en gekozen voor Hypo-Allergeen vanwege allergie in mijn Fam (broertje),op vakantie was Jurre onrustig maar ik dacht dat het kwam door de omgeving waar we waren,nooit erbij stil gestaan dat hij reageerd op de FV waarschijnlijk. Daarna bleef hij onrustig en ook snachts was het er vaak uit en lag hij vaak te krijsen in zijn bedje,toen ik nog werkte stond de wekker om 10 voor 5,we beginnen beide om 7 uur. Op een gegeven moment ging mij dat op breken en was ik gewoon kapot ik was zelfs moe als ik op het werk verscheen en ik nog niks had gedaan. Ik twijfelde of hij misschien KMA zou hebben,mijn gevoel zei van wel maar ja er wat mee doen deed ik niet. Totdat hij weer naar de vaste GA ging die zei heeft hij geen KMA ik zo ja dat weet ik niet misschien wel,hij had het idee van wel. De dag zelf heb ik Pepti gehaald en de volgende dag heeft Jurre zijn eerste flesje daarvan gekregen en meiden echt waar ik had gewoon een ander kind hij was rustig en krijsen was er niet meer bij wat een verademing heb dingen tegen hem gezegd snachts waarvan ik later dacht oh jee dat meen ik helemaal niet maar zo gefrustreerd raakte ik ervan. En sinds hij aan de Pepti zit is het een heel ander mannetje!! Gewoon vrolijk en hij slaapt ook weer goed zoals een kindje van zijn leeftijd hoort te doen,normaal sliep hij maar een uurtje of 3 kwartier en werd dan weer krijsend wakker ! Hij heeft 4 dagen aan de Pepti gezeten en toen heeft hij weer 1 dag BV gehad maar hij was de nacht weer van slag vandaar dat ik toen heb gekozen om te stoppen met pijn in mijn hart!! Ik ben dus ook gestopt met werken,de reden zal ik hier nog even neer zetten maar dat staat wel op hyves er waren meer die nieuwschierig waren naar hoe en wat. Nog meer weten meiden is wel een erg lang verhaal geworden!
Mijn kindjes staan naar de maan te kijken. Rianne, je vergeet nog iets, namelijk dat je mij in de zomer van 2006 hebt leren kennen...
@ Petra zo netjes! en 61 cm ik vond haar zo ieniemienie @ mammavanlukas, enne hoe heb je set leren kennen
Ging jij niet afzwaaien hier na de laatste meeting (of de voorlaatste.....) Kun je niet he, we zijn te leuk en je bent aan ons verslaafd!
:x:xOoooo weer afgewezen voor een sollicitatie :x wil zo graag wat anders dan de zorg maar niemand nodigt je uit voor een gesprek omdat je geen ervaring hebt :x:x zo krijg ik dat dus ook nooit
Toen ik dus zwanger was van Lukas ben ik zwangerschaps cursus gaan doen,dat was dus in 2006 Er waren allemaal meiden de een nog een dikkere buik dan de ander zoals mijzelf dus haha. Daar van ken ik Lisette dus ook Toen we allemaal bevallen waren hebben we nog nagym gedaan om weer een beetje in shape te komen,daarna zijn we elkaar eigenlijk een beetje uit het oog verloren volgens mij toch? Tot ik eens ben gaan speuren op hyves en toen bij toeval kwam ik Lisette tegen,uitgenodigd om vriendjes te worden en sindsdien is het contact alleen maar hechter geworden en zijn we gaan afpsreken en sindsdien zijn wij eigenlijk vriendinnetjes wat klinkt dat klef haha!!! We hebben toen zelfs een reunie gehouden,iedereen vondt dat zo leuk en de meeste hebben ook foto's gemaakt maar helaas hebben we van sommige nooit meer wat gehoord of foto's van gekregen. Gelukkig hebben wij nog steeds leuk contact en komen we ook wel bij elkaar op de koffie en visite Silke is dus in Aug geboren en onze jongste in Maart,toch leuk om het dan als vriendinnen nog beter te mee maken dat 1 ervan zwanger is!! Zo tevreden Setteke??
Gelukkig maar hihi!! Ik ben zo ook pleitos,gaan zo ook eten en daarna babyzwemmen met Jurre. Ronnie gaat gezellig mee!! Voor meiden die het leuk vinden om meer foto's te bekijken van Lukas en Jurre op Hyves heb ik meer staan! Zoek mij op in Setteke haar vriendenlijst en dan kunnen jullie mij vast wel vinden
Hey luitjess Pffff ik dacht vanmidag dat ik gek werd. van ons Prinsjes jeetje wat was ze druk vervelend niet luisterend en stout grrrrr oke dat moest ik even kwijt meeting jaaa gezellig @setteke leuk he dat ze je zo helpen met het huishouden @mamavanlucas leuk je te leren kennen zo. en ook zo weer een stukje van Lissete @juud steve en Silver hebben het zelfde gegeten ik erte soep of zoals wij het noemen snert.