Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    schatje gecondoleerd met je oma. Sterkte deze rotperiode!

welkom andere man van......ik denk van Binna????
    Even aanzien hoe dat gaat en dan mag hoogstwaarschijnlijk de sonde er de 18e uit.
    Dan hangen we de vlag uit hoor en bestel ik taart!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hey super goed nieuws FF!!!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    super nieuws ff!!! hopen dat e er inderdaad de 18de uitmag! ik duim voor de'r

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #53565 binnabinna, 2 dec 2009
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
    @ff wat een super nieuws.

zijn er nog meiden met iedee. voor de kerst kaart??
    zal hem wel even spamen zo zonder tekst
    oke dit is hem

6. Op alle vragen van de mama's die ideeën zoeken... Ook ik ben even inspiratieloos jongens, kan ff niet nadenken....

@ schatje: gecondoleerd met het verlies van je oma. Veel sterkte.

@ FF: wat goed nieuws meid, en je hebt groot gelijk, taart bestellen, lekker opsmullen!!! ;)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    schatje, gecondoleerd meis. heel veel sterkte!

binna, gaaf kaartje!

ff, fijn dat ze weer goed gegroeid is en dat de sonde er waarschijnlijk de 18e uit mag! hoeveel weegt ze nu? en hoeveel is ze dan totaal aangekomen met de sonde?

carmen, hoe is het nu bij jullie? knapt tess verder op?

8. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hey meiden,

Even een groet uit de gezellige Marokko!!!
    Het is hier 20 graden en de zonnetje schijnt volop;)
    De kids vermaken zich prima!!!!

Hoop dat alles goed met jullie en de kids gaat!
    Tot over 2 weken:D;)

Kan helaas niet terug lezen en reageren zit hier bij zo een cyber(internet cafe)

Veel Liefs
    My Angel

9. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
  10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @FF das mooi meid

@binna: moet eigenlijk wel een beetje lachen om dit topic. geloof me als je ouders of wie dan ook overlijden dan ga je hier echt niet druk over maken. maar ja het wel lullig als je schoonouders amper geld hebben, schulden en een huurhuis en dan ook geen uitvaartverzekering dat je dan voor alle kosten op moet draaien. zou wel een beetje jammer zijn dan.

tja

binna echt een superlieve kaart, maar tekst?? sorry

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ FF: Super meis! Hopelijk kun je een lekkere taart gaan halen de 18e en Britt wel een groot stuk geven he?!!

@ Binna: Ach wat een lekker bengetje... Tekst moet ik over nadenken, kom ik misschien nog even op terug!
    Dat topic... GGGRRR!!!

@ MY Angel: Geniet ervan meis!

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: oh had de topic niet helemaal gelezen dus mijn tekst is een beetje krom nu

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, tja lekker topic. Deel je mening. Wat een gave foto/kaart zeg. Een tekst, pff. Moet het op een engeltje slaan? Engelachtig 2010...

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    het gaat er bij mijn ook meer om hoe somige in het topic op alles reageren. net of geld maar voor idereen zo gewoon is. snap ook wel dat je er danniet over na denk. maar daarom is het wel goed om dat nu al te doen.

@lique op zich hoeft het niet op iets engel achtigs slaan. maar wil eigelijk niet gewoon pretige feest dagen of zo

15. Marleen2109

@ Binna: Ik heb ff snel op internet gekeken naar teksten met een engeltje, maar kan zo snel niet iets bijzonders vinden. Het enige wat ik tegen kwam was zoiets;

Een piepklein engeltje zag bij ons het licht.
    Ze was heel bijzonder, dat zag je aan haar gezicht.
    Een kerstgroet van deze engel, ze is een bode van geluk.
    Hopelijk kan bij deze jullie nieuwe jaar al niet meer stuk.

Gezellige kerstdagen en een gelukkig 2010.

Misschien een beetje te zoet sappig? :(

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Schatje, wat erg... toch nog zo snel! Heel erg gecondoleerd van mij!! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen niet helemaal mijn inderdaat maar vindt hetm wel mooi. mischien een deel. even kijken

pffff me net toch even een hart verzaking. van morgen toen Silver geslapen had. stond haar bedje van de muur had ze zelf gedaan. nu wou ze niet echt slapen en was ze nog al aan het moperen en zeuren en zo. en in een keer hoor ik een klap. dus ik denk neeee ze is uit bed geklommen ik ren naar boven. ligt ze gewoon in der bedje. nou mij hart was wel even van sla pffff

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    de ka heeft net gebeld en er kwam uit het onderzoek dat ze rs virus heeft. Dat ze vandaag nog weer ondertemp heeft vond de ka niet zo best. Vrijdag moet ze constant op temp zijn anders moet ze waarschijnlijk terug komen..vanmorgen had ze wat gegeten en gedronken en net nadat ik had opgehangen met de ka en had gezegd dat ze geen diaree meer had of gespuugd had ze dus n waterdunne luier..zal ik dat nog even door moeten bellen?

19. Marleen2109

@ Binna: Hey ik ga niet alles voor je doen he... :p haha! Ik ben nooit zo goed in teksten enzo. Lang leve internet haha!

Oh enne...in 1 klap weer 10 jaar ouder geworden!

Bah, Jasper is doodmoe, maar wil niet slapen. Hij ligt maar te roepen en te bleren... Toch maar weer eruit dan. Hij heeft vandaag weer zijn hoofdje gestoten, vlak naast dat ander plek zit nu een blauwe bult. Net stootte hij nog een keer zijn hoofd, gewoon van vermoeidheid, maar slapen ho maar... Ik snap er ook niks van want hij heeft vanmorgen al 2u geslapen. Soms zou een gebruiksaanwijzing zo makkelijk zijn...:)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske ik zou zekker dat nog even door bellen

Deel Deze Pagina