@ Chantal, tegenwoordig is het tot 2 jaar idd. @ Juud, Ook goeiemorgen zeg! @ Chieffie, ja hoor, dat doe ik even, ik shop de foto's zo in de kerstballen...... Zeg meneer de professionele fotograaf, dat kunnen we niet allemaal hoor! Maar je hebt er wel veel verstand van, hoe zou jij het doen met mijn (b)engels als ik bij jou in je studio was?
Ik zou EERST de foto van de boom zoeken die je wilt gebruiken, en dan kijken in welke kerstbal je welk gezicht wilt hebben. Dan zou ik zorgen dat de achtergrond van dat hoofd ongeveer dezelfde kleur heeft als de bal waarin hij moet komen, dat scheelt enorm veel werk Dan zou ik beide foto's naast elkaar op 100% zetten en die van het hoofd zodanig verkleinen dat het hoofd in de bal gaat passen. En dan zou ik met de Lasso-tool P) het gezicht 'uitknippen, ctrl+v om te kopieren, kerstboom selecteren, kiezen om te plakken als nieuwe selectie, slepen naar de kerstbal, en dan randjes afwerken met clone-tool op 40 of 50% doorzichtig. En dat dan voor alle 4 de gezichten. Makkie toch?
Uiteraard....... Dus jij wilt hun hoofden in de kerstballen hebben? Ik zat aan iets simpelers te denken als engeltjes onder de kerstboom.... Denk dat ik dat wel kan..... Alhoewel, vorig jaar lukte het ook niet om leuke sfeervolle foto's van de kerstboom te maken..... Mijn fototoestel had daar geen zin in...... dat worden toch weer gewoon kant en klare kaarten met een foto erin......
Kijk, 2 minuten tussendoor op mijn werk, met een heel klein fotootje, en een veel slechter programma dan ik thuis heb:
Knap gedaan hoor, maar dat wordt hem voor mij echt niet.... Maar ga dat fotootje wel even opslaan.....
mss als je een lief mailtje stuurt aan Chief incl foto's....dan wil ie mss best een kerstbal maken Zeg heb jij al een idee voor je surprise????? 8)
ik heb wel een idee al Nu nog een kado en gedicht heel moeilijk omdat ik niet weet voor wie het is, voor jou had ik het gewoon ff in het Freisk kunnen doen 8)8)8)8)8)
stiekem van mijn werk Ik heb er bijna een dagtaak aan om bij te lezen stelletje kletskousen. Suze komt weer 's nachts, maar het is zo fijn om midden in de nacht met dat kleine kaboutertje te zijn dat het helemaal niet erg is. Roos is zoals gewoonlijk erg lief, eet goed, slaapt goed, lacht veel en ontdekt de wereld. Ik koop voor de meisjes bijna alleen praktische kado's voor sinterklaas, zoals pyama's. en dan een kleinigheidje als speelgoed, want ze hebben echt veel te veel Sorry dat ik niet veel op jullie persoonlijk reageer maar dat lukt nu echt even niet doeidoei
Goedemiddag, even snel een berichtje van mijn kant. Heb vandaag een dagje vrij, maar er moet zo veel gebeuren in huis, dat ik nog geen tijd heb om gezellig te kletsen Ik zag wel een paar vraagjes voorbijkomen en ik zal ze in onderstaand stukje proberen te beantwoorden..... Het werk bevalt me nog goed. Ik heb alleen 2 bedrijfsleidsters en de ene houdt erg veel rekening met mijn zwangerschap en de andere helemaal niet. Zo geeft ze me op de drukste dag vd week, de drukste werkzaamheden. Ik ga morgen dus even een gesprek aanvragen, want dat trek ik niet. Tussen Dirk en mij gaat het prima. Dinsdag was hij een dag vrij en heeft de hele dag in de keuken gestaan om een diepvriesvoorraad eten voor mij te maken . Ons weekendje weg was ook erg gezellig. We hadden er eigenlijk geen tijd voor, maar we hadden het echt nodig. Financieel gaan we er met mijn werk niet echt op vooruit, maar over een tijdje zou mijn WW ten einde zijn en nu heb ik iig iets. @Petra; Bedankt! Het is ook erg zwaar en moet ook vaak een traantje wegpinken. Wat een mooie meiden heb je toch! @Rebbel; Gefeliciteerd met je 32 weken Sorry, dat ik verder niet reageer, maar ik heb echt geen tijd om terug te lezen. Ik ga er nu eentje naar bed brengen en dan snel verder met de was, want we hebben geen schone kleren meer in de kast liggen