De komende 4 a 5 dagen zijn Juud en ik moeilijk bereikbaar via internet!!! Thuisinternet doet het ff niet, dus we kunen alleen via de foon van Juud online... Dus we kunnen ook ff niet bij de gewone mail komen :S
Ja, zeer lokaal Alleen bij ons geloof ik, maar natuurlijk kan er dan niks worden gedaan vóór het weekend, etc
juud ze heeft net 2 biscuitjes op en wat drinken. Temp was net toen ze uit bed kwam 35.8 en dat onder 2 dekentjes en n sprei en de verwarming op haar kamer staat aan. Ze zit nu het concert vd club van sinterklaas te kijken. Teamleider heeft vervang geregeld voor morgen, erg fijn!
Net op de psz even zo'n vervelend etterbakje van een jaar of 7 toegesproken (er is daar ook een TSO/BSO). Hij schoffelde zonder pardon expres mijn kleine meisje ondersteboven. Ik zag het gebeuren en heb het mannetje even op zijn plek gezet. Geloof wel dat ik indruk heb gemaakt, heb hem niet weer gezien, gna gna!
setteke: durf jij wel tegen zo'n klein mannetje. denk dat jij mij ook wel op mijn plek kan zetten, je bent best groot hoor en scarry hahaha pas maar op straks slaat sinterklaas jouw huisje over gnigni
Hier komt de Sint niet bij de papa's, mama's, opa's en oma's.... Dus ik durf best uit te vallen tegen zo'n snotneus! Moet hij maar niet aan mijn kleine meisje komen!
Ohh, vreselijk zulke kinderen, zal er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat mijn kinderen niet zo worden.. (al heb je helaas niet altijd alles in de hand!)
hoi, @chantal: balen dat je er zo'n last van hebt! knuffel! @tesske: jeetje wat balen dat ze maar niet op temp komt.. ook voor jullie een dikke knuffel! @lique: thanks! ja ik moet nog elke week prikken. als ik het haal tot de 36 weken. ik ben vanmorgen op controle geweest en helaas is er wel weer wat aan het veranderen. mijn bmm is verkort deze week. maar ik mocht gelukkig weer naar huis! de vorige keer hebben ze me met deze lengte opgenomen, maar toen zat ik nog veel vroeger in de zwangerschap. nu durven ze iets meer. ik mocht wat meer gaan doen zei de gyn vorige week, maar nu het advies gekregen om me toch zoveel mogelijk rustig te houden zodat we iig de 34 weken halen. dat is wel echt mijn streven, dus voorlopig toch nog wat meer op de bank! vandaag ook een onrustige buik, misschien ook weer door de inwendige echo. liefs rebbel
Op weg naar 34 weken, daarna wil je niet meer he? Sorry dat ik vraag, je hebt zoveel meegemaakt! knuff en weer veel rustig aan!
@linka: ik zou nou juist heel erg graag verder komen dan die 34 weken! sorry als dat verkeerd over komt! maar doordat ik nu al weer zo lang aan het klooien ben is dat gewoon mijn belangrijkste mijlpaal! ik weet wat ik bij de 34 weken kan verwachten heh omdat Milan toen geboren is. ik weet dat het dan ws allemaal gewoon goed komt en ze houden het dan ook niet meer tegen omdat een kindje het dan aankan geboren te worden, dus dat is een heel belangrijk punt voor mij! ik hoop echt dat ik over de 34 weken heen ga want elke dag langer in mijn buik, betekent een dag korter in het zkh.. ik vond het verschrikkelijk om Milan daar achter te moeten laten 's avonds.. tuurlijk, het hoeft van mij niet tot 40 weken te duren met zo'n zwangerschap, maar 37 zou ik heel graag willen zodat ons kleintje lekker mee naar huis mag..
Rebbel, heb je wel groot gelijk, ik snap je heel goed meis! Ik vind heel knap van je dat je kan volhouden!!!
Hey meiden. pffff ben op. vanacht om half 4 werd Silver wakker. na nog even geprobeerd hebben om haar weer te laten slapen haar bij me genomen. 3 kwartier redelijk bij me gelegen. toen dacht ik dit wordt niks. dus steve zegt moet ik een fles maken. ja dus die er in. dus ik zeg dan ga ik wel op de bank want anders wordt ze wakker van me weker. want die ging even daarna al. lig in benden hoor ik haar huilen en huilen en steve apart hoeste (nou dan weet ik genoeg. en ik naar boven. ja hoor steve moest spugen. dus ik heb Silver aan gekleed en zo zaten we om 5 uur benden en moest ik de hele dag werken. steve ziek thuis. silver kdv. haal ik haar op ze ziet er niet uit. echt zo sneu zo verkouden en ontsoken ogen. dus ik boos. ik zeg steve is thuis dat weten jullie bel hem dan. dan kan hij naar de dokter. nu moet ze de nacht nog door. en kan steve morgen pas naar de dokter. grrrrrrr ze ligt nu in bed met een zetpil zo dat ze even lekker goed kan slapen ze was helemaal op van het kdv.
@setteke ik heb plaatjes gezocht op internet via Google en daar heb ik de foto's in gedaan. wil het ook best voor jou doen hoor. en qua foto. je zou er een kunen doen waneer hun een kerst bal in de boom hangen. of gewoon een foto. of een foto met kerst muts. en qua bestelen ik ben er nog niet over uit. of ik gewoon ze als foto af druk of als kaart @juud chief setteke gaan jullie samen sint vieren???