Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna, jeetje wat een nacht en dag meis.. vanavond lekker vroeg je bed in? Hoe gaat het nu met Steve? En dikke knuffel voor Silver

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Ik moet toch wel eerlijk bekennen dat het best wel gezellig is af en toe dat mannenge… ertussendoor. hahaha

@ binna: ik vind je groene kerstkaart super mooi! Alleen jammer dat die ballen op de foto dan rood zijn. Kun je die niet met photoshop groen maken?

@ alieke: dankjewel! Hoe gaat het met jullie? Ben je al helemaal gewend in je nieuwe huis? En is het nog te doen qua financiën nu de hypotheek niet helemaal klopt?

@ rebbel: super meid! Hierdepiephoera! Nog 2 weekjes rusten en dan heb je gehaald wat je in ieder geval wil halen

@ toetie: dank je voor je antwoord! Is sambucol ook helemaal plantaardig?

@ lauwie: waar ben je zo druk mee?

@ marleen: lekker geshopt bij intratuin? Nog iets gekocht?

@ chantal: hoe gaat het nu? Alle sinterklaas cadeau’s ingepakt? Heb je het bad schoon gekregen?

@ vogeltje: hoe gaat het met toby en met je man?

@ noura: wij hebben een stofzakloze stofzuiger. Ik vind het ideaal, je kunt hem ook helemaal afsoppen.

@ QB: dat klinkt als een gezellige drukke dag!

@ Petra: vind het super knap hoe je het bij houdt hoor! Werken, huishouden, mannetje, 2 kids en ook nog ZP

@ binna: beterschap voor je mannetje en silver! Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust

@ carmen: denk je dat het met tess weer een beetje de goede kant op gaat? Tenminste zo klinkt het wel.

3. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ik vond alle kerstfoto's toch wel leuk. ben dus vanmiddag naar de stad geweest en heb vleugeltjes gehaald. Net een paar hele leuke foto's geknipt. als het klaar is laat ik ze ook zien.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @shanai met steve gaat het beter. en Silver slaapt dus ben benieuwt

@teske ga zekker op tijd naar bed morgen weer werken.
    hoe met tess. en morgen moet je naar het ziekenhuis toch??

5. @ all; ik zou ook wel van die vleugels willen, maar geen idee waar je ze zou kunnen kopen....!

@ shanai; bad is spik en spam!
    En met mij gaat het best goed nu, zwelling is afgenomen... Heb wel een beetje een groen blauw plek nu op mn wang...
    Maar een stuk beter als de vorige keer!

Tygo heeft vandaag een heel stuk op eigen initiatief los gelopen!!!

En.... tromgeroffel.....................................................

ook mijn finale kwijting is goedgekeurd!!!
    Joehoeee!!!!

Eindelijk weer wat positieve dingen aan deze kant, want we hebben best een zwaar anderhalf jaar achter de kiezen...

Wij hebben in ieder geval genoeg om op te toosten met Oud & Nieuw!

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: zo das een pittig nacht zeg. aan die ontstoken oogjes doen ze niet veel. gewoon gekookt water afkoelen en de hele dag het prut uit de oogjes halen. mylan heeft er een paar dagen meegelopen en nu is het over.
    hoop dat jullie een beetje slaap krijgen vanacht

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal wat een heerlijke berichten meid!! enne heb je een foto van je wang? :p

Shanai, ze is wel al flink opgeknapt inderdaad. Ze kletst weer wat en heeft vanmiddag ook even gespeeld. Alleen die ondertemp blijft en ze eet nog steeds bijna niets. Drinken gaat wel goed gelukkig maar ik heb het idee dat de ondertemp komt doordat ze niet genoeg 'brandstof' binnen krijgt om haar lichaam warm te houden. Zie namelijk ook duidelijk een temp. stijging als ze iets gegeten heeft.
    Morgen gaan we dus maar met de Ka overleggen wat we kunnen doen want aan meer eten heeft ze echt geen zin, tess was overigens nooit een grote eter.

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebbel, jammer dat je bmm toch wat verkort is. hoop dat rust weer net zo goed werkt als vorige keer in het zh. zou echt fijn zijn als de baby meteen mee mag. ik duim echt voor nog 5 weken binnen blijven!

shanai, ik had iets fout gedaan op mijn werk. en de buren kwamen 's avonds gourmetten. ben heel benieuwd naar de foto' van fayenna met vleugels! waar had je vleugels gekocht? ben ik ook benieuwd naar.

moet nog ff inpakpapier halen maar ben moe en het is vies weer. tv, koffie verkeerd en sloffen zijn aantrekkelijker. hmmm...

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal bij de blokker of marskramer

@jenny je hebt er speciaale creme voor. voor de ontseking. dus die ga ik aan de dokter vragen

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, spelen klinkt goed! hopelijk knapt ze snel weer zo op dat ze weer wat trek krijgt. hoe gaat t met jou nu?

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, die leuke mijter is die van de hema?

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, ottilie heeft druppels gehad voor haar ontstoken ogen. lijkt me makkelijker dan zalf!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Shanai, meid wat ben je toch trouw met op iedereen reageren! mijn complimenten. Ik zat even mijn hyves op te schonen en dus hele verre mensen te verwijderen en toen kwam ik opeens jou tegen. Erg grappig want eigenlijk wist ik geeneens hoe je heet. (en ik ben vrienden gebleven hoor :p)
    hoe kom je bijvoorbeeld aan de naam shanai?
    Ik zie je altijd trouw reageren maar nooit zo veel vertellen, (of ik mis het elke keer, dat kan natuurlijk ook). Doet Fayenne bv al lopen, kan ze al wat woordjes?

Ik heb na werktijd sint inkopen gedaan en ben nu zo gaar als maar kan. Ik ga nu lekker met een relax zwangerschapsbroek:) (tja nog niks afgevallen) op de bank hangen

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

hieperdepieperdepiep hoera
    wat heerlijk voor jullie
    van harte Chantal!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Jenny, jeetje jij bent ook alweer bijna 20 weken, wat gaat het hard zeg. Ben je al aan het kamertje begonnen en voel je het al bewegen?

@ Rebbel, echt te gek dat de baby nog in je buik zit. Gaat het goed met Mylan nu je telkens zo rustig moet doen?

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, goed van tygo! en fijn dat het financiele verhaal rond is!
    het verhaal van je kiezen heb ik overgeslagen omdat ik er niet tegen kan maar ik wil je wel sterkte wensen!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie ja die mijter hebben we bij de hema gehad. en die zalf is best te doen hor. ben ik wel gewend van me werk

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    trouwens Suze doet mee aan baby van de maand

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Toen ik nog tandartsassistente was, was dit het hoogtepunt van de dag :D Beetje prehistorisch kiezen trekken :D:D

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Engelenvleugeltjes bij de Blokker? Wat kosten die??

Deel Deze Pagina