vriend zit geweldfilm te kijken. bah! ben maar naar boven vertrokken en daar doet de tv het ineens niet. is denk een half jaar oud. grrrrr
Even gauw een berichtje van mij, zit House te kijken.. --- Drukke en vermoeiende dag, zowel voor de kids als voor mama, haha! Eerst Jamie naar de PSZ gebracht om 1300u, daar was zijn schoentje gevuld met een chocoladesinterklaas.. dus die ging meteen zijn mond in natuurlijk! Lekkerbek! Ondertussen moest ik om 1340u bij de kaakchirurg zijn... 3x raden... ik mag terugkomen voor het laten verwijderen van mijn onderste 2 verstandskiezen.. hoeft niet meteen, heb er geen last van, maar toch wel binnen nu en 6 maanden.. zal in februari maar mijn 1e afspraak maken.. brr.. mijn verstandskiezen liggen allebei op hun zij ipv dat ze rechtop staat, maakt het er iets moeilijker op zei de kaakchirurg, maar zou zo ongeveer 15 minuutjes maar duren, dat scheelt.. Toen om half 4 Jamie weer opgehaald. Was er op school een zwarte piet geweest en hebben alle kids een 'verderkijker' gekregen, tenminste, zo noemde Jamie het, haha! Volgens de juffen was Jamie erg lief geweest en zong en deed mee met de piet en ging zelfs bij hem op schoot zitten! Om half 5 waren we op mijn werk. In de kantine lagen alle kadootjes klaar voor alle kids, dus heeft Jamie daar nog 3 kleine Cars-auto's gekregen. Voor Britt had ik gister een Hello Kitty knuffel gekocht en die daar bij laten leggen, Britt ook helemaal heppie! Tegen half 7 werd er hier door 2 pieten op het raam geklopt, Jamie weer helemaal hieper! Hij zong voor ze, ging bij ze op schoot zitten en vertelde van alles aan ze over wat hij vanmorgen op het sinterklaasjournaal gezien had. Britt vond de pieten iets minder, die ging liever naar mama toe! Een bak vol pepernoten rijker gingen de kids daarna iets voor half 8 op bed, dus de rust is hier wedergekeerd.. Zo, lang verhaal, maar dit was mijn dag! Haha! Blergh.. je zal morgen maar weer aan het werk moeten.. hoop dat er toch minstens een pot pepernoten op mijn bureau staat, haha! Iedereen een hele fijne avond verder! Ga ik gauw weer House kijken! Xx
@Lique, dit is trouwens ook een heel leuk cadeautje bol.com | Zoons!, Gerard Janssen | Boeken (Nederlands) Echt geweldig leuk om te lezen (en leerzaam natuurlijk) @Chantal, jullie hebben beide wel pech met jullie bekkie. Ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt. Hihi wat schattig springen op zijn stoel Bart gaat steeds zwaaien als 'dag sinterklaasje' aan staat. Schoonmaakazijn doet wonderen voor je badkuip, gewoon te koop in de supermarkt. Of badolie van louis widmer, laat echt geen restjes achter. Wat fijn dat de finale kwijting is goedgekeurd, tijd voor een feestje! En Tygo aan de wandel!!! Jeej go tygo!!!! @Setteke, ik woon in moordrecht (zuid holland) lekker in de buurt dus Werk idd in een drogisterij. Is het nog gelukt met de sambucol? Bij babywalz hebben ze ook hele leuke (makkelijke) doe het zelf kerstkaarten. Of met de kids naar de dichtsbijzijnde intratuin gaan. Daar hebben ze altijd zo gezellig winters landschap ingericht. Kids daarin zetten foto maken, tekst erbij en klaar @Vogeltje, wat goed dat toby zo lekker geslapen heeft. Ga duimen dat hij dat vanacht weer doet. @Delilah, fijn dat alles goed gaat met jullie. Jammer dat jullie nog geen huisje hebben @Duster, haaai! Fijn dat alles goed gaat bij jullie! @Binna, wat stom van het kdv arme silvertje, beterschap! Dikke knuffel van bartje voor silver. @A man apart, beterschap! @Shanai, sambucol is idd helemaal plantaardig. Anders zou ik het bart ook niet geven hoor. @Carmen, ik ben blij te lezen dat het weer wat beter gaat met tess. Hopelijk gaat ze ook weer wat meer eten, zodat ze zich warm kan houden. @Petra, ik vond het ook (soms) wel erg gezellig om bart een nachtvoeding te geven. Samen wakker en genieten van elkaar en de rest van nederland ligt te slapen en mist al dat moois. Wiegeliedjes zingen en samen naar de maan kijken, heerlijk zwijmelen @Lauwie, hoe is het met jullie???? @QB, lekker druk dagje voor jullie.
Meisje en heren ik gaat naar bed. en voor de nieuwschirige heb nog twee mooi foto's op me hyves gezet. zijn bij het kdv gemaakt. erg leukk ps reacties bij de foto vindt ik altijd erg leuk
@chantal: super meid!!! @binna: ja zei de dokter maar hij vond het wat overdreven, goed schoonmaken was het advies @petra: ja niet normaal hè bijna op de helft, volgende week woensdag dus ook mijn echo erg spannend Mylan krijgt nieuwe kamer en daar gaan we dit weekend een start meemaken. we hebben nu al aardig een idee dus we kunnen shoppen @queenbee ah wat leuk dat de pieten langs zijn geweest, het blijven enge wezens voor de kleintjes haha
Britt vond het idd maar niks, Jamie daarentegen was helemaal hieper, haha! Verleden jaar was hij ook nog veel meer verlegen.. kan veranderen gelukkig!
Hallo meiden, ik heb wel terug gelezen maar wilde jullie even iets laten zien. Bekijk bijlage 33586 Laureen had staartjes vandaag!!!!!
@ Toetie, ik ben ooit begonnen met een studie voor medewerker drogisterij via de NHA. Nooit afgemaakt, maar het lijkt me nog steeds erg leuk. Ik heb de Sambucol via een internetdrogist besteld, mijn apotheek kon er niet aan komen.... @ Miranda, hoe heb je dat nou gedaan? Ik ben weer was vouwen...
Wat jammer dat je je studie niet hebt afgemaakt. Wat betaal je nou voor de verzendkosten bij de internetdrogist? succes met vouwen (ik moet nog gaan strijken)
@Miranda, superknap dat je er staartjes in hebt gekregen. Vind het trouwens zo'n leuke foto, ze kijkt zo lekker ondeugend
@ Chantal: heerlijk verhaal over de kaakchirurg. Hoop voor je dat de pijn/zwelling snel over gaan. Wat goed dat Tygo steeds meer gaat lopen!!! @ Tesske: Laureen heeft vandaag géén appel gehad. Wacht ik maar even mee. Ontzettend vervelend dat Tess nog steeds niet goed haar temp. kan houden. FIjn dat het met je werk geregeld is morgen, alvast succes. @ Vogeltje: dat klinkt toch wel als een goede nacht. Nou zo door gaan hè. @ Delilah:leuk om weer even iets van je te horen meid. Nu gaan jullie dus voor een nieuwbouw woning, spannend hoor. @ Queenb: dus ook je verstandskiezen laten verwijderen.Bah Ik heb er nog één over maar die laat ik lekker zitten. haha Leuk dat Jaimy bezoek heeft gehad op de psz. @ FF: heerlijk dat Britt jullie heeft laten slapen. Dan voel je je direct een stuk fitter hè. Ben ook benieuwd of de sambucol gaat helpen. @ Petra: erg vervelend om met zo'n klein schattig meisje midden in de nacht een onderonsje te hebben. Onze meiden krijgen ook wel een aantal practische cadeautjes hoor (pyama, dekbedovertrek..... en de rest NIET practisch haha) @ Duster: heerlijk even een dagje vrij. Jammer dat je dan zoveel werk in huis moet doen. @ Rebbel: dus toch weer verandering in de buik. TOch maar weer een beetje rustig aan doen. Kan me heel goed voorstellen dat je in de buurt van de 37 weken uit wil komen, kleine uk lekker mee naar huis. Nog even volhouden meid!!!!!! @ Binna: heerlijke nacht hebben jullie gehad. Hopen dat het deze nacht beter gaat. Beterschap voor Steve. @ Shanai: ben benieuwd naar jou kerstkaart-foto's Ik ben zelf niet zo creatief maar raak bijna aangestoken door jullie allemaal. Super reageeractie trouwens. @ Toetie: heerlijk die behandelingen in een tandartspraktijk. Wij kijken ook altijd uit naar de meest spannende/uitgebreide dingen. haha Bedankt voor je complimentje over mijn foto (Laureen IS ook ontdeugend hoor) haha @ Lauwie: nog cadeaupapier gehaald?? Balen dat de tv niks meer doet, is wel erg snel na 1/2jr kapot. @ Jenny: jee jij gaat echt snel. Heb je een aantal weken overgeslagen ofzo?? Nou volgens mij heb ik het meeste van vandaag wel gehad.
Bij deze 3,95. Ik had er ook 1 die 5,95 vraagt, daar was de Sambucol iets goedoper, alleen het stond niet in verhouding. Ik heb de studie hier nog steeds liggen, kan zo weer verder gaan hahaha!
Sliepen ja. Tymen was net helemaal in paniek wakker. Om zich heen slaan en boos. was aan het dromen. Sil heb ik nog niet weer gehoord.
wauw miranda, wat een reageeractie, goed van jou! Je zou zeggen dat het erg vermoeiend moet zijn om en te werken en nachtvoedingen te geven, maar volgens mij is het hormonaal geregeld want het kost me geen moeite. Andy geeft altijd om 23 uur een flesje maar 9 vd 10 keer moet ik hem daar voor wakker maken. Leuke foto van Laureen, vind dat Roos en Laureen nou langzaam maar zeker iets minder op elkaar gaan lijken