Ik zit me dood te lachem om dat topic van die seksbloopers. ik kom niet meer bij en Tymen snapt er niks van waarom ik zo moet lachen! Ik kan het jullie aanraden! Leuk zo'n papadag of niet? Heeft Hilbrand momenteel niet, straks wel weer als ik ga stagelopen/werken.
Heerlijk zo'n papa-dag. Als ik de hele week werk, kijk ik uit naar 's avonds om bij mijn meiden te zijn en het weekend is helemaal top! Lekker de dag met z'n 3tjes doorbrengen.
we zijn weer terug uit het ziekenhuis,met dubbele gevoelens. De 1e ka vond dat ze weer uitgedroogd leek en ze is ten opzichte van dinsdag weer ruim 200 gram afgevallen. Maar ze vond haar wel erg vrolijk en stond in dubio. Of opnemen met sonde of thuis nog 24 uur aankijken en haar volgens n opgesteld eetschema te laten eten. Ze ging overleggen en toen kwam er een andere ka en die vond haar er niet slecht genoeg uit zien en vond dat we haar maar warmer moesten kleden en morgen neemt de dienstdoende ka contact met ons op om te vragen hoe het gaat..als ze dan niet warmer is of beter is gaan eten gaan ze haar verder onderzoeken en krijgt ze waarschijnlijk wel weer een sonde.
@TEsske, wat een ongelooflijk #@$$^$@$ daar, man man man. Alleen maar uitstellen en afwachten enz enz.. Gek zou ik worden. Wat wil je zelf het liefste?
Meiden, Even snel een vraagje tussendoor . Ben voor de rest erg druk,krijgen vanmiddag nog visite voor Lukas zijn verjaardag en dan het weekend natuurlijk het sint gebeuren! Jurre is ook alweer wat wakker dus die zal er zo ook wel uit willen,heeft maar 1,5 uur gelegen nu. Wanneer gingen jullie een dekbedovertrekje gebruiken met een deken erin? Als jullie die gebruiken Ik ben haast wel weer klaar met die lakens namelijk blijft nooit goed zitten. En ik weet niet meer wanneer ik bij Lukas ermee begonnen ben ! Verder wil ik iedereen nog een fijne vrijdag wensen en een goed weekend en heel veel plezier met Sinterklaas avond(en) Liefs
@MamavanLukas, Sam kreeg met 20 maanden een gewoon dekbedovertrek met dekbed erin. Overtrek met deken erin kan volgens mij al zowat vanaf het begin. Zijn allemaal ademende stoffen dan. Mijn schoonzus deed dat al na een paar maanden! Oja en fijne verjaardag!
@ Carmen, nou ja zeg! Moet je de volgende keer foto's meenemen hoe ze eruit zag voor ze ziek werd, dan zien ze wel dat ze er slecht uitziet. En bovendien, hoe kan een ander nou beoordelen of jouw kind er slecht uit ziet? @ MamavanLukas, Bij Sil deed ik vanaf dat ze in het ledikant sliep al een dekbedovertrek met de (duo) deken erin. Dus dat was met een maand of 3,4, denk ik. Mag best hoor. Een dekbedje wordt tot het 2e jaar afgeraden, maar Sil slaapt er ook al onder, die kan het anders niet warm houden. Is altiijd koud.
@Tesske, jeetje wat laten die artsen jullie maar aanmodderen zeg... @MamavanLukas, gefeliciteerd! Veel plezier vandaag! En wat dekbedjes betreft, heb het bij Jamie gedaan toen hij net voor zijn 2e in een peuterbedje kwam. Xx
Lukas was afgelopen zondag jarig! Ok,dan zal ik het van de week anders doen hihi! Lukas kreeg ook een dekbed erin toen hij bijna 2 was. Logsich toch Set dat je bij Sil nu al een dekbedje hebt. En ik weet het dat ze voor het 2e jaar geen dekbed mogen! Nee ben niet geweest meid,zonder is er niks aan toch haha! Binnenkort maar eens samen weer op pad! Hebben vanmorgen even gedaan toen Lukas op de peuters zat want de sint kwam daar met zijn pieten!
Ok dames, van wie er morgen Sinterklaas vieren, wat gaan we eten? (naar aanleiding van topic in de lounge). Wij krijgen visite, mijn ouders, broertje en vriendin en we eten het volgende: briesoep, gevulde stokbroodjes en zelfgemaakte saté!
Over slaapzak achtersvoren, dat deed mijn stiefzus ook bij haar tweeling maar het zijn slimme meiden, de ledikanten zaten naast elkaar en ene probeer bij haar zusje rits open te maken en andere zusje ook!! Hebben ze de ledikanten uit elkaar gehaald! Tot nu gaat het prima, haha! En Jeslyn slaapt ook in slaapzak. Setteke, wij gaan gourmetten! en dan nog lekkers en warme chocolademelk. Steve, fijn hoor dat wat beter gaat met jullie, ziek maar uit! Alvast fijne weekend!
@QB: ja ook beide onder er uit idd. De behandeling zelf voel je echt helemaal niets van. Je word echt helemaal verdoofd. Is raar gevoel natuurlijk, want je tong en je lip voel je op een gegeven moment niet meer, slikken gaat voor je gevoel moeillijker. Dan gaan er allemaal doeken over je heen, dus je ziet er niets van. Dus de behandeling zelf maakte ik me ook niet zo druk om. Thats the easy part! @ jenny: ja beperkt klussen dan, maar je hebt nog zat tijd natuurlijk... @ marleen: hey gaaf meid, voel je je dan ook vast lekker in! letterlijk en figuurlijk, hahahaha!!! @ juud: wat is de buit???? @ a man apart: en hoe is het met silver dr oogjes? Oh, ik lees al dat ze er weer fris uitziet... wat lief dat je dat zegt van je meiden.... vraag me af of mijn vriend er zo ook over denkt bij ons, hahahaha! Maar ja, ik ben dan ook over het algemeen niet zo lief aangelegd... Hij heeft het zwaar, hahaha! @ tess: jeetje wat een gedoe, waarom nou niet het zekere voor het onzekere nemen zeg... Nou ik kan er wel verder op ingaan, maar je hebt vast alles al gedacht en/ of gezegd wat ik me nu heb bedacht... Dus het is en blijft afwachten, voeden en warm houden... @ mama van lukas: Tygo heeft zo'n dubbel dekentje met een dekbedovertrekje eroverheen. Is een fleece deken die je met klitteband van elkaar kan halen, evt 1 dken als het niet zo koud is en nu het kouder word, zitten er dan 2 dekentjes in. Daarnaast een slaapzak ( jenny) @ set: wij gaan naar mn ouders, geen idee wat we te eten krijgen... -------------------------------------------------- Volgens mij heb ik een psychische energiestoot gekregen vandaag! Ik ben vanochtend dus begonnen met de kado's voor sinterklaas inpakken - vervolgens ben ik de achtertuin gaan vegen en de bladeren van de heg opgeruimt. - vervolgens ben ik in onze voortuin begonnen om mij een baan te knippen naar het voorraam, aangezien deze nodig gewassen moeten worden en ik er niet eens bij kan!!! - Nou ja en toen ik met die drie struiken bezig was, heb ik de rest ook maar gedaan! Dat zijn 2 coniferen die ik terug moest snoeien en iets van in totaal 6 struiken.... Was helemaal dichtgegroeid en normaal is dat rene's terrein, maar die lullo had het toch al te lang niet gedaan, dus dikke vette pech, ik heb het nu gedaan... of is dat nou dikke vette mazzel voor hem... - toen heb ik een sopje in de keuken gemaakt, het keukenblad en alles even goed afgenomen, apparatuur afgenomen, kastdeurtjes afgenomen - gestofzogen en dat was het volgens mij echt... Maar ik geloof dat ik zelfs de afgelopen 3 mnd nog niet zo veel gedaan heb als nu op 1 dag, met uitzondering van de was natuurlijk... Had mijn Ipod op en ging lekker uit mn dak tijdens mijn klusjes Maar goed dat er geen verborgen camera in huis was, want dan had iedereen zich dood gelachen Het is 15.00 uur, loop zo richting centrum, even langs marskramer en dan langzaam naar het kdv op mijn mannetje op te halen...