tesske, aan de ene kant wel fijn om te horen dat ze niet slecht genoeg eruit ziet. aan de andere kant duurt het natuurlijk al even en gewichtsverlies bij zo'n kleintje is ook niet fijn. wat zouden jullie willen? marleen, super dat je het jurkje past! linka, wat grappig van die meiden! hoe oud waren ze toen? qb, ik heb afgelopen jaar ook op vrijdag gewerkt, maar volgend jaar gelukkig weer op vrijdag vrij. vind jij het geen vervelende dag om te werken? het weekend roept zo! werk ze nog ff iig! setteke, wij eten pannekoekentaart na de cadeautjes.
Oh lekker, pannekoekentaart. Hoe maak jij hem altijd? Ik heb hem als dessert geleerd. Allemaal dunne flensjes bakken en op elke pannekoek een laagje jam en dan maar stapelen. In de koelkast af laten koelen en dan lekker eten!
@ lauwie: oeh, dat klinkt interresant, een pannekoekentaart, ben ook wel benieuwd hoe je die maakt en hoeveel pannekoeken doe je dan in totaal op elkaar???
we eten bij mijn ouders dus ik weet t niet precies. mijn moeder had het over pannekoeken met appel, pannekoeken met banaan en dan een hele stapel en daar puntjes van snijden. ik heb het niet eerder bij hen gegeten, maar ik kan mijn moeder wel even vragen?
@ lique: jazekers!!! @ ALL: ik heb een nieuw onderwerp in de club aangemaakt, hoop dat jullie ermee kunnen helpen, dankjewel alvast!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/augustus-2008-mama-s-d197-knutsel-idee-n.html#gmessage2930
Oh ik wil ook wel even komen proeven hoor, geen probleem, wat is het adres? Klinkt erg goed, dus een receptje is hardstikke welkom! OOeh ik heb met oud en nieuw een brunch met mn vriendinnen en partners gepland, zou wel lekker zijn...
Meiden en heren, ik beloof vanavond bij te lezen. Even de buit, 2 stropdassen, 2 cocktailjurkjes, push up bh,4 verbergjebuikonderbroeken, glitterpanty, 4 truitjes, jurkje en zwarte lakschoentjes voor Giulia. Voor 62 euro
Proest die Setteke! Trouwens leuke foto's! Meiden waren toen ze ong 1,5 jaar oud waren geloof ik of rond 1 jaar. Nu zijn ze 2,5 jaar oud ! Het zijn idd bijdehandjes hoor hihi! Jeslyn wil niet slapen, denk dat ze bij gastouder had geslapen, ze ziet wel moe uit, heb niet gevraagd, ze moest weg. maar niet erg. Pannenkoektaart, hmm, lekker hoor. Ik maak ook graag crepes of pannenkoeken. We zijn hier dol op Myrna kijkt nu sinterklaasfeest op tv, hert is toch slecht weer buiten, bah! Vanavond kippenvleugetjes met patat en rauwkost, mjammie!
gezellig hier! leuke foto's Setteke, zo gauw die sonde eruit is bij Britt zal ik ook eens gaan spammen judith, soooheee dat is pas goed shoppen! chantal, meid je zal wel moe zijn, heb je je zelf ook nog verwend met het 1 of ander?? lekkre bak koffie met iets lekkrs ofzo? had je wel verdiend dacht ik zo! __________ Britt ligt te slapen, want die bleef maar liedjes zingen vanmorgen in bed. 1,5 uur lang. Toen was ik klaar in huis en heb haar eruit gehaald. Heerlijk in bad gespeeld en toen naar de winkels. samen nog gelachen aan tafel, totdat ze er helemala de hik van had. Gezellige meid is het weer! ben blij toen, kan weer zo lekkr geniet van dr En dat eten, ach dat komt ook wel weer goed (hoop ik dan maar)...... Ze loopt echt goed nu. Nog niet helemaal hoor, maar wel bijna. Ik vind het zo stoer staan die kleine meid aan de wandel Ze ontdekt ze wereld nu op een hele andere manier. Ik hoorde van mn moeder, zodra ik kon lopen er een hele wereld voor me open ging en ik een veel vrolijker kind werd. En ik ging toen beter eten...dus wie weet lijkt me kind wel op me. ik hoop het!
juud, ik was al jaloers... setteke, leuke foto's! ff, haha, otje krijgt ook altijd de hik van lachen. klinkt als een heerlijk dagje samen! linka, klinkt idd als bijdehante dametjes ja
@juud. Dat wou ik al zeggen ha ha jij een buik ??? @seteke. Ik weet nog niet wat we eteen @lauwie. Silver kletst wel maat niet heel veel en ik werk do en vrij heerlijkkk echt wiekend gevoel @nama vanlucas Silver heeft al een dekbedje. @Chan pfff veel gedaan