Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebbel, lekker dat je er weer even uit kunt! veel plezier!

jenny, gefeliciteerd met je mijlpaal!

lique, ze wordt nu wel oud.begint mnsen door elkaar te halen. maar voor haar leeftijd gaat t echt nog goed!

duster, ik denk dat wij m ook deze week ergens gaan halen. kan ie lekker lang staan!

petra, hoeveel voedingen krijgt suze eigenlijk nog? en hoe gaat t met uit een flesje drinken?

sjorsje, vervelend dat je zo moe bent. is dat sinds je werkt? lijkt me ook best zwaar. jammer ook dat je daardoor weinig hier kletst. hoop dat je je sne weer fit voelt.

sinterklaastentoonstelling in het museum was leuk. er kwamen ook nog pieten zingen.

moet nog wat boodschapjes halen maar t regent zo hard.
    en ik dacht dat t sprongetje bij 15 mnd voorbij zou zijn maar hier begint t net volgens mij. slecht slapen, veel bij mama willen drinken en ineens ongeveer alle dieren poes noemen ;) hopelijk slaapt ze zo net als gister nog even in de auto.

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Leuke foto's! Op de foto's lijkt het alsof Silke weer een ander gezichtje krijgt!

@ Carmen: Het houdt maar niet op met de kleine meid! Werkse!

@ Degene die vandaag sinterklaas vieren: VEEL PLEZIER!!!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, hoe lang duurt rs virus eigenlijk? sterkte met tess! klinkt of jij het nu genoeg vind duren voor meer actie, of lees ik dat verkeerd? ben benieuwd wat de ka zegt!

binna, leuk dat ie staat!
    linka, bij jou ook bijna?

setteke, leuke foto's

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    veel plezier wie vandaag nog sinterklaas viert!

wij gaan zo ook weer op pad. ff dochter en papa uit bad halen

5. Marleen2109

@ Binna: Leuk, leuk, leuk alweer in de kerstsfeer! Ik heb vandaag alles uitgezocht en ga van de week nog even naar Intratuin en dan hoop ik dat Jeroen deze week een mooie boom meebrengt!

Oh en Linka ook, hoever zijn jullie???

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Lauwie, vermoeidheid is al iets begonnen voordat ik moest gaan werken. Maar vanaf deze week gaat het echte werk in, dus hoop ik snel aan het schema gewend te raken.

@Kerstboom, ik denk dat ik dit jaar maar weer oversla. Yosyp trekt alles van tafel af en ik denk dat dit ook het geval met de kerstboom zal zijn. Daarnaast vermoed ik dat Muse het erg leuk zal vinden om met de kerstballen te gaan spelen. Misschien volgend jaar weer. Ik doe wel de rest versieren (kaarsenhouders, kerstkranzen, enz.).

@Jenny ook al weer op de helft. Gaat hard he? Alhoewel ik de tijd vanaf ong. week 23 naar de 30 zo langzaam vond gaan.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vergeet ik bijna nog waarvoor ik nog even kwam kijken:

jullie krijgen allemaal de groetjes van Noura, ze is erg druk met haar werk dit weekend.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Kijk eens wat ik tegen kwam van Cygnet2 aka Zwaantje72:

JOEHOE! Ik krijg net heeeeel goed nieuws. Mijn lieve vriendinnetje is nu helemaal 100% genezen verklaard van kanker (hoewel je moet altijd weer de jaren in remissie afwachten) EN er is een goeie kans dat ze misschien toch ooit weer zwanger kan worden (heeft twee zoontjes, waarvan de oudste geadopteerd). We hebben net even met z'n tweeën gehuild aan de telefoon. Ze vond Sinterklaas wel een mooie dag om het te vertellen :D. GEWELDIG!!! Ben zo blij!

*** einde egobericht ***

gaat volgens mij over onze ElleNY....

9. Marleen2109

Mmm, zou het dan toch allemaal gewoon waar zijn?

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hmmm tja moeilijk, maar als het waar is, super toch

11. Marleen2109

Ja, absoluut! Twee keer darmkanker gun je niemand!

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier alles goed hoor. Bedankt voor het vragen.

We hebben gister wel wat aan sinterklaas gedaan. Erg klein, maar wel leuk.
    Janna pakte elke keer de cadeautjes en bracht ze na dat wij zeiden voor wie het was naar die persoon.
    Mijn schoonmoeder en haar vriend waren er. (die kennen we nog niet goed,dus mooi de tijd gehad om even te praten)

Janna heeft de volgende dingen gekregen,

*Fauteul, Sit en Joy Lounge Zitzak Rood | Fauteuils | Baby-Dump
    *2 voorlees boekjes
    *pop
    *iets lekkers
    *dvd
    *bal

Verder doen we meer aan kerst.

Vandaag lekker gezwommen met Janna, en ze had een plezier heerlijk.

Verder natuurlijk nog steeds druk, dus helaas geen reageeractie van mij. Ga ik gewoon niet redden.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy.

Silver vond de cadeautjes wel leuk maar ach spelen was ook leuk
    ze heeft gehad
    stofzuiger
    boekjes
    puzel
    microfoon
    dvd
    jas
    bakjes+bordjes

En ik doken kering marzepijn
    à man apart doken USB stick pepernoten

Silver kijkt nu dora

@seteke ik weet het niet.maar als het zo is gun ik haar van harte vindt het altijd een erg leuke meid

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, ben al klaar met kerst in huis alleen nog even soort slingers voor in kerstboom, ga ik van de week goed zoeken naar taupe kleurig. Wie weet morgen bij Hema.

Nu is de kerstsfeer in huis, heerlijk hoor!

15. Marleen2109

@ Linka: Taupe is mooi! Ik heb vorig jaar al wat bruine dingetjes gehaald en dit jaar nog een paar dingen erbij. Heb al helemaal zin om alles tevoorschijn te halen!

@ Binna: Zo lekker verwend!!!

Ik heb eens zitten tellen en de jongens hebben 13 cadeautjes gehad! 3x wat in hun schoen (alleen op zaterdag) en 10 cadeautjes met pakjesavond... vandaar dat we zolang bezig waren met opruimen hihi!

Mijn kraamverzorgster stuurde me vandaag een berichtje dat haar eigen dochter zwanger is en dat ze dus aankomende zomer daar mag gaan kramen. Ze vond het toch wel een aprt idee hihi. Ze kregen het gisteren te horen als "sinterklaascadeautje"! Haar dochter woont volgens mijn vlak bij Setteke, in Grou!
    Fijne avond!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat is idd vlakbij! Ongeveer 6 km. Je gaat hier de snelweg op en je gaat er na 5 minuten weer af en je staat in Grou.

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik kom ff zwaaien! Hier druk weekend gehad met al dat sinterklaas! pff volgens mij mogen we wel een bouwvergunning gaan aanvragen voor een zolder op de garage.... Malou is echt heel erg verwend!
    Gaan maar eens fftjes al haar speelgoed uitzoeken vanavond zodat we weer wat meer ruimte hebben.

Iedereen nog een fijne zondagavond! Probeer morgen ff weer met jullie mee te kletsen!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Zo ik heb mijn kerstmenu gevonden, wat vinden jullie?

voorgerecht:
    gecaramelliseerde witlof met gegrilde coquilles

tussengerecht:
    een amuse, kruidenpoffertje met geitenkaas en honing
    een een gevulde champignon uit de oven.

hoofdgerecht:
    kalfszwang gestoofd in rode wijn met stampotje van spruitjes

dessert:
    een ouderwetse appelbol

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Klinkt heerlijk! Wanneer worden we verwacht?:)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie hoest met slapen ??

@jenny klinkt goed. maar niks voor mijn lust geen spruitjes. en hou niet zo van Witloff

Deel Deze Pagina