Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, klinkt lekker hoor!!

@Marleen, wat leuk dat je nog zo'n contact hebt met je kraamverzorgster.

@Elle, ik hoop het voor haar!! Misschien komt ze hier snel weer eens kijken!

Zo de sint is achter de rug, ben wel blij toe eigenlijk. die kinderen draaien helemaal door, haha!!

Djim:
    Duplo, brandweerwagen, boerderij, blokken, bob de bouwer!
    Garagekoffer met 2 auto'tjes
    Trekker met kar erachter(rijdt zelf en maakt veel geluid)
    VTech tekenbord
    Loopfiets
    Muts
    shirt
    Pyjama
    sloffen
    stickerboekje

Sam
    heeeeel veel verkleedskleren en accesoires.
    dokterskoffer
    hello kitty duplo en koffertje
    pyjama
    sloffen
    laarzen en paraplu
    poppenhuis
    haarspulletjes
    jurk
    maillot
    shirt en broek
    kassa
    kaartjes voor peutertoneel

Nou meer dan genoeg weer voor dit jaar lijkt me. Ongelooflijk.

Papa en mama kregen ook wat van de sint.mama: Boek, jurk, letter. Papa: 2 boxers, oude jaarslot en krasloten en letter

Nou ga nog even wat weg proberen te werken. Kleding is al boven. Poppenhuis gaat ook nog even naar zolder. Duplo bij de rest in de bak en de loopfiets moet nog in elkaar gezet worden.
    En nu maar hopen dat de kids lekker doorslapen en morgen weer te spreken zijn, want vandaag was het alleen maar huilen en hangen helaas!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oja en ook nog memorie met foto's erop van de hele fam! Heel leuk, maar voorlopig nog niet aan de orde denk ik, haha!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    weer terug van sint bij schoonouders. valt me mee dat ze gewwon rustig is gaan slapen, want ze was extreem druk van de hele dag niet slapen.
    ik ben ook doodmoe van opletten dat ze niet aan thee, messen of snoep op de salontafel zat. en bij oververmoeidheid hoort natuurlijk ook niks kunnen hebben en om de haverklap piepen.
    ze heeft weer mooie cadeaus gekregen. een little people garage, blokken, een badeend en een puzzel.
    hopen dat ze vannacht rustig slaapt. ik ben ook te moe om te reageren sorry

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    jenny klinkt lekkr meid! heerlijk, mn ouders zijn ook al lang weer begonnen met het uitkiezen van het menu. ben benieuwd dit jaar!

we zijn bezig te bieden op duowagens hier in de buurt
    spannend
    wil een douwagen voor het eerste half jaar, Britt loopt dan denk ik nog geen lange afstanden. En dan is het toch wel lekkr als ik miijn beide kids goed kan vervoeren.
    Ik weet niet hoe lang ik hem nodig heb, al is het maar een paar maanden....misschien dan een bord achtrer de bugaboo?? Maar dat loopt weer niet handig. Ach we zien het wel.

alle kindjes zijn lekkr verwend zeg!!
    heerlijk genieten nu van hun kadootjes
    fijne avond allemaal

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Dag dames! ik heb zo'n druk weekend gehad ivm werken en sinterklaas dat ik nog geen tijd gehad om hier te zijn.
    Zaterdag gewerkt en pakjesavond bij mijn ouder, vandaag de hele dag bij mijn schoonmoeder. echt niet normaal wat fayenna allemaal gekregen heeft. zal het ook eens zo uit mijn hoofd proberen op te noemen.

- dora pyama
    - sokken
    - 2 leesboekjes
    - 4 dvd's van het zandkasteel/nijntje/teletubbies/bumba
    - telefoon/piana
    - muziekgitaar
    - little people dierentuin
    - little people draaimolen
    - bestekset
    - speelkleed met haar naam erop
    - hello kitty duplo safari
    - houten poppenwagen
    - fauteuil woezel en pip
    - mega blocks roze blokken
    - mega blocks pony stal
    - hondje met trekkoord
    - knuffel van nijntje
    - houten vormenstoof

en we zijn nog niet eens bij mijn schoonvader en bij de oma van kevin geweest want dat doen we altijd met kerst.
    deze week maar eens naar de ikea voor nieuwe trofast bakken.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke ligt weer te praten en te zingen in bed, net als gisteravond... Leuk voor de oppas morgen.....;)

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    OOo zo veel

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    thnx, vind toch wel fijn om nu te weten wat ik in huis moet halen

setteke: dit menu voor meer mensen koken?? nee liever niet haha als je komt dan gaan we wel gourmetten haha

fijne avond

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij hebben hier vanmiddag in het klein sinterklaas gehouden.
    Cadeautjes voor mijn zus en zwager zijn vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan en hebben dat van hen voor ons meegegven. Dus vanmiddag uitpakken.
    De buit voor Danique de afgelopen sintweken;
    Woezel en Pip laptop
    Woezel en Pip 2delen puzzel
    Nijntje Bromtol
    Nijntje serviesje
    Mobiele telefoon van pluche
    piano
    Smartville garage
    pyama

Gisteren van mijn vriendin;
    meetlat
    abrick dierentuin (soort duplo)
    haarknipjes
    rijgspel

In de schoen:
    Woezel en pip boekje
    Nijntje steekkralen
    Grote pluchen beer
    Loophondje
    playskool ballenbaan

En volgens mij ben ik nog vanalles vergeten.
    Maarin elk geval ontzettend verwend

Vanavond nog even bij mij neefje geweest. Hij mocht het flesje hebben en even uit de couveuse. Hem dus heel goed kunnen bekijken. Echt een heel lief schatje. Hij doet het ook heel goed. Ben helemaal trots en blij!

Ga nu lekker slapen, want ben echt heel erg moe. En morgen begint het werken gewoon weer!
    Welterusten

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver en der stofzuiger

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nog een

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    En in haar nieuw keuken

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Joehoe, hier ben ik! :) De dagen vliegen inderdaad nog steeds voorbij. Gelukkig vanavond weer even tijd voor zp. Vanmiddag ook lekker genikst maar niet achter de pc. Had vanochtend een vriendin met kindje gesmst of ze wilde afspreken vandaag. Niets van gehoord, dus dacht dat ze wel druk zou zijn. Belt ze vanavond dat ze m’n smsje pas ’s avonds had gekregen en zich ook de hele dag had verveeld. Jammer!

Leuke foto’s van prachtige kindjes weer! En wat een hoop cadeaus hebben sommige kindjes gekregen :$ Wij hebben het niet gevierd, maar Ise heeft natuurlijk toch wat dingetjes gekregen. Drie speeltjes en een boekje, da’s makkelijker op te ruimen dan die hoeveelheden speelgoed die sommigen van jullie nu kwijt moeten ;)

Zelfs als ik alleen op de 'higlights' reageer, is het nog een hele lijst...:

Schatje, gecondoleerd en sterkte meis!

FF, wat heerlijk dat Britt zo goed gegroeid is!

Tesske, het is dus het RS-virus. Oh wat een naar virus is dat toch. Ik wens je meisje veel warmte toe de komende dagen! En wat schattig én verdrietig dat Tess de stetoscoop zo goed wist te gebruiken…

Vogeltje, ik hoop dat Toby snel weer lekker doorslaapt en niet meer angstig is, arm mannetje.

Sjorsje, a gut wat zielig: Jorja gebeten! Is het al weer weg getrokken? En hoe voel jij je eronder?

Miranda, wat een schrik dat Laureen dat stukje appel in haar keel had zitten! Ik vind het zelf altijd een beetje eng fruit, maar ja, kan haar moeilijk nooit meer appel geven… Zou me wel doodschrikken als er zoiets gebeurde!

Geven andere mama’s eigenlijk appel? En hoe dan? IK geef gewoon partjes, maar als ik lees dat Miranda dunne plakjes geeft, ga ik twijfelen of wij niet te onvoorzichtig doen…

Juud, rot dat je weer een ronde verder bent. BD-ze ;)

Rebbel, hoeraaaaa 32 weken (ruim) alweer!

Steve, welkom hier!

Chantal, heerlijk dat je financiële situatie weer rooskleuriger is!

Alieke, gefeliciteerd met je neefje Quinten! Gaat het goed met je zus?

Ise wordt de afgelopen avonden stipt om 23.0 uur wakker en huilt dan tot 1.00 uur (met telkens troosten en dan weer even slapen en dan weer huilen, in die twee uurtjes moeten we er zo’n 6-8x uit…) Geen idee wat het is, geen honger, dorst, warmte, kou, pijn ofzo, want het is om 1.00 uur vanzelf weer over… Misschien de 17-maanden-sprong, dat is geloof ik de laatste uit het boek. Straks maar even opzoeken. Hebben jullie ook van dit soort onverklaarbaar gedrag rond 16 maanden? Oh, nu lees ik van wel ja. Ik denk inderdaad dat het is van het verwerken van de indrukken van de dag. Ze leert erg veel op het ogenblik, volgens mij, en na de eerste vier uurtjes slaap wordt ze dan heel onrustig… Pff hoop wel dat het snel weer over is!

En is jullie dreumes ook zo gek op vlees en vis? Ise kan er echt geen genoeg van krijgen. Zijn er hier eigenlijk kindjes die vegetarisch worden gevoed? Ik dacht het niet, maar weet het niet zeker.

Laten jullie je kindje al zelf opruimen? Of samen natuurlijk? Ik doe het eigenlijk meestal zelf als ik het teveel troep vind. Wanneer begin je met zelf opruimen? En hoe pak je dat dan aan?

Zo, dat waren mijn vragen ;) en reactie. Nu nog even de rest van zp bekijken :p

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantico. Silver ruimt al zelf op en meestal helpen we ook.naar als
    we ergens weg gaan zeg ik we gaan zo weg fs je even op ruimen.en dat doet ze dan ook.
    Spel vindt ze niet lekker op het kdv geven we partjes zo dat se Ze vast kunnen houden
    Silver lust graag vlees en gebake ei

15. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Zo wat zijn alle kindjes verwend vandaag en gister :$

Bij ons is de buit ook binnen :D

Little people paardenstal
    Kietel me Ernie
    Boekjes
    Badjas
    Broek
    Trui
    Hobbelpaard

Ik ga nog even onze kerstkaart afmaken en dan lekker naar bed.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi!

heb amper bijgelezen! Had zo'n druk weekend...ben doodop!
    Zag wel veeeeeel verwende kids voorbij komen :)

@ Chantico, hier ook een zeer vervelend meisje die slecht inslaapt de laatste tijd. Als je haar kamer binnenkomt gaat ze supersnel liggen en maakt ze een snurkgeluid....:$ en giegelt ook ondertussen :) En ik begin nu ook met samen opruimen. Ze snapt al veel hoor! Zo knap 8)

Morgen ga ik ook nog ff werken...pfffffffffff en dan morgen avond helemaal los bij Marylin Manson :D:D:D:D:D:D:D

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pfoeh, Tymen vandaag weer dwars! Zal de spanning wel geweest zijn. En weer Sil die niet wilde slapen. Het was alweer kwart voor tien!:$

Ik ga zo slapen, morgen vroeg op!

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dank alvast voor de reacties op m'n vragen.

Ik ga inderdaad maar eens beginnen met proberen samen spelenderwijs speelgoed op te ruimen. Ze snapt al zoveel van wat we zeggen, dat biedt perspectief! En ze weet ook hoe dingen 'horen'. Toen ik gisteren na een vermoeiende middag op de bank plofte en m'n schoenen uit schopte, zette zij ze netjes weg :D Trainen dus, die dreumes-hulpjes!

Ja, ik las veel over onrustige kindjes met kuren. Ise werd net 'pas' om 23.15 uur huilend wakker. Met m'n hand op haar ruggetje werd ze toch weer rustiger en nu slaapt ze weer. Ben nog maar niet naar bed gegaan omdat ik twee uur gehuil verwachtte, maar nu is ze toch al weer een tijdje stil. Zo dus toch maar naar bed. Zal je zien dat ze begint als ik nét in slaap val...

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    chantico,en hoe is het gegaan vannacht?

Bah ik lag om 00.30 in bed na het werk en om 03.15 werd tess wakker, even bij me genomen en om 04.00 lag ze er weer in...om 05.15 lag ze weer te huilen maar was gelukkig zo weer stil.
    En om 07 .00 ging de wekker voor mark..ben nog zooo moe!

Vogeltje hoe gaat het nu met de nachten van toby?

Ff ik zie n nieuwe avatar,leuk! Heb je de foto ook iets groter?

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Vandaag weer aan het werk na een oh zo druk maar gezellig weekend! Wilde eerst ff aanzwaaien hier en iedereen een hele fijne dag wensen vandaag!

Xx van mij!

Deel Deze Pagina