Zitten al best wat mannen hier op dit forum, en vandaar dat ik niet achter kon blijven. Ik ben Ard en ben de man van Sjorsje. Mijn gebruikersnaam moet je een beetje zien als een knipoog, want soms kan ik me best wel kwaad maken over sommige dingen wat in mijn ogen dan vooral met onrecht te maken heeft. Maar van onze koters geniet ik volop en het papa zijn van drie van die pagadders is eigenlijk hardstikke leuk. Vooral als ik ze in de bakfiets heb zitten en ik zie Lianna stralen wordt ik helemaal week 8) @ de andere papa's: denk maar niet dat ik ga meel*llen als het over voetbal gaat, want dat spelletje interesseert me niet zoveel. Zolang de gevestigde orde maar flink op zijn fl*kker krijgt (Ajax, Feyenoord, PSV) ben ik al tevreden Ik ben wel een liefhebber van bier en dan vooral de Belgische speciaalbieren gaan er bij mij goed in. Wijn vind ik overgewaardeerd, maar gedestillerd kun je me weer wel voor wakker maken. Auto's ben ik ook een groot liefhebber van en de Japanse merken hebben bij mij helemaal een speciaal plaatsje. Het doet me deugd dat Lianna ook een tic voor auto's heeft en sinds zaterdag kent ze haar eerste merk: Trabant 8) Nu nog Honda, Toyota en Yamaga (onze motor) en ze weet voorlopig voldoende
dank voor jullie antwoorden op mijn douchevraag. we hebben een open douche en apart bad. dus dat lukt niet echt. ga maar eens kijken of haar kamer helemaal veilig is, dan kan ik haar daar wel laten spelen. ff, ottilie gaat vaak om 10uur weer naar bed en tussen 8 en 10 lezen we in bed nog een boekje, ontbijten we in pyama en speelt ze nog even terwijl ik wakker wordt met een kop koffie. 10u douchen vind ik dus op mijn vrije dag wel lekker, maar 12u niet elke week. marleen83, had je bericht niet gezien. vervelend dat je nog zokn last van je been hebt na die val. heeft shane nergens meer last van? en spectaculair zoals de sint binnenkwam! alfamale, balen! tesske, lekker gewandeld?
hi ard, welkom! over voetbal gaat het hier gelukkig nooit petra, fijn dat de productie weer opgekrikt is! en 7x per dag, dan ben je er nog best druk mee, he? ottilie liet vannacht bij ons in bed een paar scheetjes en toen zei ze 'poep'. wij deden net of we sliepen, maar vanochtend vertelde mijn vriend dat hij eigenlijk ook erg moest lachen. en ze zegt sinds vandaag iets wat op goed zo lijkt als ze iets goed gedaan heeft. schattig he? wij gaan ff de stad in, vast nieuwe kerstballen kopen die niet kapot kunnen.
hoihoi, @ard: welkom! jeej wat zijn de kids goed verwend zeg! hier nog een! we hebben veel speelgoed naar de zolder gedaan zodat er plek is voor al het nieuws! de buit van milan: -laptop woezel en pip -een stuiter stoel met geluid -een werkbank met gereedschap -houten bloken -een garage met auto's een muziek keyboardje -een vrachtwagen met gekluid -een treinrails met rijdens treintje wat geluid maakt absolute favoriet!! -duplo -schetsboek en wasco -sloffen -kleren -pyama -bal -roalerbaan met auto'tjes -theeservies -dvd -woezel knuffel -laarsjes en poncho pfff.. hij heeft echt veel gehad! hier verder echt een rotdag vandaag.. mn buik reageert echt op alles wat ik doe!! gister ook al. verder heb ik gewoon een rotgevoel.. ik kan niks hebben, ben zo chaggi en weet dat ik het ben maar kan er niks tegen doen ofzo.. grrr!! hormonen. en ik heb gewoon een heel opgejaagd en onbestemd gevoel. ik heb echt het gevoel dat het op een eindje aan het lopen is, maar ik hoop dat mijn gevoel het deze keer mis heeft en het allemaal nog even duurt. liefs rebbel
Welkom Ard! Meer onrustige slapers dus vannacht. Ise heeft me nog twee keer uit bed gehuild. Valt mee, vergeleken bij de voorgaande nachten. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Lauwie, ik douche vaak samen met Ise (rond 19.00 uur ), of anders 's avonds voor ik ga slapen.
Welkom Ard!!! Ben ik blij dat ik meer met SC Heerenveen heb dan met de gevestigde orde, hahaha. Bier is in ieder geval goed en sex.... 2 van de 3 is ook een goede score! In dit tempo gaat het helemaal goed komen met de overname van dit topic...
We wonen precies tussen Roosendaal en Breda, dus dat betekent óf RBC, óf NAC... hou ik het toch maar bij de laatste. En qua sex: ik ben meer een liefhebber om het te doen dan om erover te praten. En dat heeft een score opgeleverd van drie mooie koters. Straks met de jongste naar het consternatiebureau. Zal de eerste keer zijn dat ik in alléén met haar daar naartoe ga. Vind het op zich wel leuk, als papa tussen over het algemeen mama's, brengt de oestrogeen/testosteron balans weer een beetje terug.8)
welkom Ard leuk dat je komt meekletsen....gezellig! rebbel meid ik hoop dat het rustig bij je blijft en dat je de kleine nog even bij je mag dragen, van binnen dan! alle onrustige kindjes, laat jullie papa en mama nu maar eens even lekkr slapen!
De keuze qua club kan ik goed begrijpen. De keuze qua sex ook. Wij gaan altijd 's avonds naar het consternatiebureau, dus meestal met het hele gezin. Succes straks en veel plezier met al die vrouwen......
ik douche me 's avonds altijd, maar ik zorg wel dat ik voordat de kinderen uit bed komen gekleed en gepoetst ben! Alfamale kan zichzelf wel redden!
@ff: dank je meid! kennen jullie moxa therapie? ik heb het besteld en ga het proberen! morgen krijg ik het binnen. Stuitlig.nl | Stuitligging.nl - De acupunctuur behandeling bij stuitliggingen
Je hebt er nou niks meer aan, maar ik zou het doen. Lekker warm aangekleed even een frisse neus halen!
@ rebbel, balen van je buik! Wanneer moet je weer op controle? nou, cijfer hoef ik niet meer te vertellen. Ik was vroeg vrij, ook wel eens lekker! Oh en weer een afwijzing voor stageplaats....:x
marleen83, vergeet ik nog te reageren op dat shane loopt. super! rebbel, wat vervelend dat je zo'n onrustig gevoel hebt. moxa heb ik wel eens van gehoord. met een rookding bij je teen toch? schijnt wel goeie resultaten te hebben en baadt het niet dan schaadt het niet. succes met chillen en succes morgen met de moxa! mogen onze dreumessen al filet americain?
Nee, filet mag nog niet. Tot 10 jaar wordt het niet aangeraden, vanwege dat het rauw vlees is: Pas op met filet américain | Voedingscentrum, eerlijk over eten