setteke, dank voor je snelle reactie. ik dacht dat ze vanaf 1 alles mochten (ook honing en schaaldieren etc). ga je link dus maar ff bestuderen.
hallo dames en heren! Welkom ard, en hier ook een man thuis die niet van voetbal houdt Ik daarintegen wel \Ik ga me snel omkleden doei doei
hier ook een man die niks om voetbal geeft! alleen het ek of wk, maar dat gaat dan meer om de gezelligheid in de kroeg!
@Dwaze vader (oftewel dwaze vent), welkom hier. @Setteke, mooi cijfer hoor. Ik wist ook niet dat filet americain nog niet mocht. Lianna heeft dat ook wel eens meegegeten.
ff snel heb nog niet bij gelzen maar zit de reklame te lezen. en ik zie daar engel vleugels voor 4,99 bij de blokker
Doe ik zo mn best op mn reageerpoging en update van ons sinterklaasweekend en dan geen reacties... jammer... @ binna: oh heb nog geen blokker krantje gezien, zal ff kijken! mannetje komt net binnen is ziek aan het worden... Ik en Tygo zijn vandaag even naar de kapper geweest, ik heb alleen weer even de puntjes laten knippen en in lagen... Verven doe ik denk ik zelf want ik weet nog niet welke kleur. Heb ook een afspraak gemaakt voor mijn nagels, voor volgende week dinsdag. Ff lekker verzorgd de feestdagen in. Nou ga ff naar mn werk kijken, heb niet zoveel te doen, maar zal is kijken of ik er nog wat van kan brouwen...
@ Dwaze vader, welkom! nog even en de mannen zijn hier in de meerderheid Ik heb trouwens ook een man aan de haak geslagen die niet van voetbal houdt. Heeft zelf wel jaren gevoetbald en vind het nog wel leuk een balletje te trappen met zijn broers maar voetbalwedstrijden hoeven hier gelukkig niet op tv @ Juud heel veel plezier vanavond! Tess is vanmiddag even buiten geweest, dik ingepakt. ( zo'n 20 - 25 minuutjes) Helaas werd ze er wel erg koud van maar ze warmde wel vrij snel weer op toen we weer binnen waren. Ze zat de hele tijd te glimlachen in de buggy en heeft genoten van alle eendjes en de hondjes die we tegen kwamen Heb haar vandaag ook voor het eerst weer kleren aangedaan in plaats van een pyama. Aan de kleertjes merkte ik pas echt heel goed hoe magertjes ze is geworden..het zat al wijdt maar nu is het eigenlijk niet om aan te zien Ik hoop dat dat stomme rs virus snel uit haar lijfje is..al zegt de KA dat het herstel weken of maanden kan duren.
Jeetje dames en heren. ben ik eens een dag schrijf en dan zo veel schrijven @chantal klinkt als een geslaagde sintavond @rebbel leuke cadeautjes en wat balen zeg datje je zo voelt @setekke mooi cijfer @alfamale oeee ballen van je cijfer @dwaze vader welkom en hoe was het bij het cb @ff wat balen zeg dat je niet lekker kan douhcnen ik vindt het altijd heerlijk dat meisje lekker tegen je aan @teske en hoe was het buiten. zou als ik jou was en nog een keer gaan. dan wel ook een majo onder de broek doen @marleen83 klinkt als een super sint dag. mijn pa heeft ook een steun kous hoor hem nooit dat ie het warm heeft @lauwie jij dus ook een meisje tussen je in. en wat voor ballen heb je gekocht @chantico hoop dat je wat een de antworden hebt @ari hoest met jou en je meisje @marleen waar was je heb volgens mijn ge berichtje van je gezelen @linka hoe is het met je. heb je nog last van je neus gehad. Zo wat een dag. was al erg kapot van onze nacht. En dan was ze dus ok nog eens niet fit. en ze meost mee naar me werk. dus ze heeft heel veel aan mama gehangen. kreeg ook nog eens koorts. en niet slapen 3 kwartier maar. dus heb me moeder gebeld. en die kon haar om half 5 op halen. thuis een potje en toen steve haar om half 6 kwam hallen is ze meteen naar bed gegaan met 38.4 en een zetpil. hoop op een goeide nacht
@juud veel plezier vanaf @teske ik denk dat het ook wel beter is kleertjes aan als een pyama want pyama's zijn toch kouder als een lekker gevoerd broekje
Ze heeft flanellen pyama's met een romper met lange mouw eronder en een mailot . Daar over heen heeft ze haar (badstof) badjasje.. zou dat kouder zijn? Je hebt een een zware dag op zitten, vanavond lekker met de beentjes omhoog? Arme Silver.. ik hoop niet dat ze ziek word.
Nee dat zou dan wel genoeg moeten wezen. ik dacht aan ander pyamas ik heb die gewonen voor Silver. moeilijk he dat ze zo kout /ondertemp blijft.
@ Binna: Hey meis, klinkt allemaal lekker... Hier niet zoveel te melden eigenlijk. Alles gaat lekker zijn gangetje! Alleen is Thomas al een week heel erg vroeg wakker en dat begint me een beetje op te breken. Jasper slaapt juist erg goed en als Thomas niet al teveel herrie maakt dan slaapt hij uit tot een uur of 8, maar als hij Thomas hoort dan is ie gelijk klaar wakker haha! @ Chantal: Meis, ik heb je verhaal gelezen hoor. Tygo is lekker verwend! Oh en ik lees nu dat jullie naar de kapper zijn geweest, foto! Fijne avond allemaal!
ik ben vandaag nog bij de blokker geweest. heb ze niet gezien. wel een diadeem met elandsoren. (49ct) zette ze zelf op. heel schattig! bij de intratuin hebben we onbreekbare rode ballen gekocht. en nog goedkoop ook
Chantal had je een adres gevonden in Goor voor je nagels? of ga je naar je oude vertrouwde in Enschede? Ik heb mijn nagels er sinds het weekend af, wou ze eerst weer op laten vullen maar krijg er zulke slappe nagels van dat ik maar weer een tijdje mijn eigen nagels ga houden om ze de kans te geven te herstellen.
o ik las dat silver niet zomaar aan het spoken was, maar dat ze ziek is. beterschap! tesske, dat lijkt me lekker warm voor tess. balen dat het rs virus zo lang kan duren. fijn dat ze vanmiddag genoten heeft!