Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb ze besteld bij mijn vader!:)

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier de eerste kerstbal ook gesneuveld met dank aan Foppe en Yara....:x

De kids waren kapot na een dag oppas en weinig slapen. Sil wil tegenwoordig niet meer overdag slapen bij de oppas en is dus kapot als ze thuis is. Ze heeft wel goed gegeten, maar lag al om half 7 in bed. Tymen een uurtje later. Die wilde zo graag nog even spelen!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hihi tikken de katten met hun pootje tegen de ballen? of klimmen ze in de boom? :p

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ze meppen tegen de ballen. Ik heb nu de plantenspuit klaarstaan, ghegheghe!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, balen meid! hoop dat het jou voorbij gaat!

@ Chantal, sorry meid, ben vandaag naar school geweest en heb daarna snel de berichten gescand. Ik heb het wel gelezen, maar niet op gereageerd!

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    sorry, sorry, sorry dames! ik kan het even niet meer bijhouden! ik wou net komen kletsen komt mijn mannetje terug van het werk, dus ik ga boerenkool met worst opwarmen en even bij hem zitten.
    Hoe gaat het met jullie, sinterklaas allemaal overleefd?
    tot morgen!

liefs Suzanne

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Shanai ga lekker bij je mannetje zitten meis! Moet je zaterdag trouwens werken?
    Ik heb net eens even op de site gekeken van de ondergrondse kerstmarkt en dat ziet er erg gezellig uit en lijkt me zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

Ik zit me suf te denken of ik nog een leuke verassing weet voor Mark maar ben niet zo creatief daarin :D

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb iets heel leuks voor Alfamale bedacht, maar kan het hier niet zeggen....

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    en in een peebeetje dan? :D

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: beterschap

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

You've got peebee!:D

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, 12 onbreekbare ballen bij tuincentrum overvecht voor 1,29€ :D

13. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    's Avonds kunnen wij daar nooit terecht, 16:30 is het laatste wat mogelijk is. Maar voor mij is het maar een kleine moeite om daar een uurtje of 1,5 voor vrij te vragen want ik woon en werk in dezelfde plaats.
    Jorja heeft haar eigen er trouwens weer heel goed doorheen geslagen. Wel even een gil toen de spuitjes werden leeggedrukt, maar daarna was het heel snel weer over. Het is net zo'n bikkel als haar broertje en haar zus, die hebben van de prikken zelf ook nooit zoveel last.

Ik heb er overigens nooit veel moeite mee gehad om tussen de vrouwen te zitten. Kon ik altijd heel goed mee kletsen op een gelijkwaardig niveau. Het andere alternatief (kletsen met mannen) draaide altijd op voetbal uit en dan was ik meestal snel uitgel*ld. De gesprekken proberen om te draaien naar autosport draaide meestal op niets uit.

14. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Even stiekem want mijn man is aan het douchen ;)
    Ik moet zaterdag werken, dus we zullen elkaar vast en zeker zien zaterdag. ik zal morgen eens even kijken welke kamer je krijgt...
    weten jullie al wat jullie gaan doen?
    Ik zal wel wat leuks voor je bedenken, al weet ik niet wat jullie leuk vinden. maar bedenk wel iets.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jemig meiden, kan het ook even niet meer bijhouden hoor!

Sorry dat ik even nergens op reageer!

Heb het huis in kerstsfeer omgetoverd en daarna alles schoongemaakt. alle boekjes doorgelezen en hier bijgelezen. Tijd om naar bed te gaan!

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Gaan jullie ook komend weekend naar Limburg? Wij ook!:D Maar niet in het hotel waar Shanai werkt. We willen wel naar de ondergrondse markt vrijdag en zaterdag gaan we naar Maastricht...

Grappig!

Sorry dames verder geen tijd gehad vandaag en nu ga ik na Zumba douchen en naar bed!

17. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Chantico, Geven andere mama’s eigenlijk appel? En hoe dan?
    Ik rasp een appel en dan eet bart dat met een lepeltje. Zodra meneer kiezen heeft, krijgt hij partjes.
    Hebben jullie ook van dit soort onverklaarbaar gedrag rond 16 maanden? Ja echt verschrikkelijk :( Lijkt wel of hij niet weet wat hij met zichzelf aan moet hoe lang heeft dat bij jullie geduurd? 2/3 weken
    En is jullie dreumes ook zo gek op vlees en vis?
    Ja dat pikt hij er als 1e uit. Aardappels vind hij niks aan.
    Zijn er hier eigenlijk kindjes die vegetarisch worden gevoed?
    ?
    Laten jullie je kindje al zelf opruimen? Of samen natuurlijk? Ik doe het eigenlijk meestal zelf als ik het teveel troep vind. Wanneer begin je met zelf opruimen? En hoe pak je dat dan aan? Ruim zelf alles op, gaat een stuk sneller. Wat ik heb opgeruimd haalt bart weer tevoorschijn om er weer mee te gaan spelen.

@Tesske, pfff geloof best dat jij moe bent. Hoe is het nu met tess? Lekker dat je ven met dr naar buiten bent geweest.

@Linka, hoe is het met je neus? Vervelend dat je een poppewagen op je koppie hebt gekregen :( Hoe is het met Myrna?

@Binna, jij ook al zo'n nachtje :( Hoe is het nu met silver? Owh lees dat ze niet lekker is :( Hopelijk een goede nacht! Hopleijk worden jullie niet ziek, beterschap.

@Chantal, tygo ook al zo verwend :O

@Lauwie, fijn dat jullie toch nog een beetje geslapen hebben. Ik sta pas op als bart wakker word, daarvoor kan ik echt niet mijn bed uit komen ;) Douchen doe meestal 's avonds (als bart slaapt), want als ik 's ochtends douche loop ik de hele dag met nat haar.

@Marleen83, wat goed dat shane zo aan het lopen is!

@Alfamale, balen dat je gezakt bent :( helemaal als het maar 1 puntje is :x

@Dwaze vader, welkom! Leuk weer een papa erbij :D

@Setteke, weer zo.n goed cijfer! Jammer dat je weer een afwijzing hebt :(

@Lique, leuk dat je alles in kerstsfeer hebt. Ik ga van het weekend maar beginnen.

@Puck, jij ook al naar limboland! Lekker hoor.

Het lijkt erop dat bart weer wat woordjes heeft gezegd. We kregen een kerstkaartje met een engelkindje op de voorkant. Ik vroeg wie is dat? Bart: kintje (kindje) Bart stond bij het aanrecht, ik til hem op, hij wijst naar de waterkoker en zegt: teeh (thee) Ik zet de waterkoker aan voor een kopje thee (nog steeds met bart op de arm) het water kookt en het lampje springt uit, bart zegt: kaar (klaar) Bij de televisie: tietie (televisie) en daarna: aan. Dit is nou al een paar x gebeurt. Wil ik het nou horen? Ik weet het niet. Als je het woordje herhaald, zegt hij het niet na. Tot nu toe zei hij alleen mama en heeeel soms oma. Het leek mij logisch dat hij eerst papa, woef, poes en dat soort woordjes ging zeggen ;)

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, leuk dat bart al zoveel woorden zegt! dat kan toch best dat hij mwt dit soort woorden 'begint'?

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hoera voor tess! Ze is 2x wakker geweest maar we hoefden er niet uit want ze was zo weer stil en heeft geslapen tot 07.00 erg lekker.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    toetie, wat leuk dat bart zo kletst!

Puck grappig ja! Veel plezier dit weekend,gaan julie ook met zn 2tjes?

Shanai we gaan zaterdag shoppen in roermond en zondag naar de ondergrondse kerstmarkt.
    Sta jij ook achter de receptie? Ik vraag me namelijk af of we al eerder dan 15.00 kunnen inchecken en dat we dan de kamer nog niet opgaan maar alleen even melden dat we er wel zijn zeg maar. We willen namelijk naar roermond om te shoppen maar willen daar savonds ook n hapje eten. Als we dan om 15 00 moeten inchecken blijven we zo op en neer rijden..weet jij of dat kan?

Ga even ontbijten met man en dochterlief

Deel Deze Pagina