Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
  2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Weet jij eigenlijk hoe je bestandjes kan uploaden zodat jij ze kan downloaden? Ofzo?

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Jenny... ja sneu he.. hoewel ze al gauw niet meer huilde en nu inmiddels op bed ligt zonder te huilen.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej hallo :D

Heb net de gyneacoloog gebeld omdat ik niet ongi wordt en niet zwanger bent, en ik kan om 14.10 uur vandaag terecht :)

Ben heel blij want afgezien van die niet ongi worden etc heb ik enorm last van haargroei en acne in mijn gezicht, en daar ben ik echt niet blij mee :(

5. ja via zo'site die pspmamas ook gebruikt, alleen dan moet je wellicht lid worden???

je mag het ook naar mn @home adres sturen, die kan wat meer hebben, pb ik je even...

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hallo allemaal

hier gaat het weer beter
    Britt eet als vanouds en krijgt dus ook nog sondevoeding 2 maal daags

Nog steeds druk, kom niet eens aan mn huishouden toe....maar ach er zijn ergere dingen. hele weekend staat gepland vol verjaardagen. Pufff beetje jammer want op die manier kunnen we niks, balen

chantal vroege vogel vandaag zeg!

setteke kan wel jaloers worden op jouw uitgeslapen kids, dan ben jij vanzelf ook uitgeslapen.....jeetje wat fijn!
    Hoe is het met tijmen z'n plassen en drinken???verdenk je hem nog???

hai Daisy

Judd beetje jammer van je moeder dat ze dat nou niet kan en wil snappen. Geen energie in steken zou ik zeggen.......maar das makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!

QB heb je weer een normale hartslag????

POuck veel plezier bij de kapper, ohhh heerlijk ben jaloers

7. Alfamale

Alfamale Actief lid

12 nov 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    jud/chief: Hoe was het gisteravond? Een groot succes?

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ alfa, jaaaa ik vond het super! Maar wate en smeerpijp is die vent hahaha :D

9. meiden: ik weet nog wel dat toen ik zwanger was dat ik bloedonderzoeken kreeg he maar is het standaard dat er ook op rhesus D word onderzocht? Mijn vriendin heeft dat nl. en maakt zich zorgen, maar ik weet niet meer of dit bij mij ook 'standaard'is gebeurd of niet....????

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja das ook goed! Oh, geloof dat ik je pb al heb, haha!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey dames en heren

Zo huisje is weer een beetje op geruimd. Was in de maschiene. Silver werd uiteindlijk om half 9 wakker.

Ik voel me op zich niet heel beroerd. maar wel buik krampen Silver is heel verkoude

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo meiden.
    Ik moest eerst ons huis opruimen voordat ik bij de laptop kon komen. haha
    Beetje veel speelgoed hier.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @FF, heej, fijn dat het beter gaat met Britt! Super hoor! En idd, huishouden blijft er dan ff bij, het zij zo! Heb inmiddels weer een normale hartslag ja, haha, alleen ligt mijn Britt nu wel te krijsen in bed... laat haar nog maar ff liggen, ze viel beneden steeds om zo moe was ze..

@Daisy, zwaai terug! Hoe gaat het?

@Juud, Marilyn Manson was je geweest toch? Lijkt me idd sowieso al een supersmeerpijp... FIjn dat jullie het super vonden iig!

@Chantal, zou het niet weten met die rhesus D eerlijk gezegd...

@Binna, lekker hoor, tot half 9! Vervelend van je buikkrampen en Silver haar snotjes.. beterschap voor jullie!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    ... ff afkloppen... volgens mij is ze nu stil.. ga maar ff niet kijken..

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Juud, wat heb je gisteren gedaan? veel succes vanmiddag, wat waardeloos dat het allemaal maar niet soepel verloopt.

@ Chantal, ik heb geen idee of ze dat standaard testen

@ FF wat fijn dat het goed gaat met Britt, hopelijk komt ze lekker veel aan deze dagen met gewoon eten en sondevoeding.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Chantal, als het goed is komen er zo 4 mailtjes jouw kant op.. heb ze ingepakt als .rar bestandjes, dus moet je ze wel ff uitpakken.. hoop dat het lukt.. ;)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantal, wat jij bedoelt is een rhesus negatieve factor aan je bloed hebben of niet? Ik heb O negatief. Ik moest met 30 weken een spuit in mijn been. Na de geboorte van de kinderen is hun bloed bepaald, beide positief dus toen moest ik ook weer na de tijd een spuit. Dat is alles. Dus als jouw vriendin een negatieve rhesusfactor heeft krijgt ze met 30 weken een spuit en na de geboorte als het kindje positief is.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oepsie... dat lukt dus niet.. volgende poging!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Chan? Have you got mail yet? ;)

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantal, de kerstboom staat inderdaad. Ik doe het anders altijd het tweede weekend van december, maar dan zitten we in de Ardennen.:) Foto van de Snowboots?

@ Binna, Silver al wakker? Oh, om half negen, nou die heeft het nodig gehad!

@ Petra, ik heb mijn kapstok gekregen van mijn tante. Die is eerst altijd van haar eigen kids geweest. Misschien hebben ze hier wat: www.tantetootje.nl Edit: ik heb zelf even gekeken en onder kraamkado's en dan houten speelgoed en accessoires staan zowel losse haakjes als kapstokjes.:)

@ Juud, wat dacht jij dan, Marilyn Manson staat niet bepaald bekend om zijn uitstekende manieren, hahaha!:D Mooi dat je al zo snel naar de gyn kunt!:)

@ Dais, hé meis, hoe is het met jou, de meiden en de enige man in het kippenhok?

@ QB, oh wat kan dat bloeden he? Gelukkig valt het allemaal mee, hoop dat alles weer uit de kleren gaat...

@ FF, wat fijn dat het beter gaat met Britt. Groeit ze weer lekker? Het heeft 2 dagen geduurd dat overmatige plassen en is nu weer over. Zal toch de spanning voor Sinterklaas wel geweest zijn.

Hihi, ik heb net een pakketje binnen met een duivelsetje. Dat is voor Tymen en Sil wordt een engeltje. Leuke kerstkaarten dit jaar hahaha!:D

Mijn moeder krijgt vandaag de tweede poging bronchoscopie, nu onder narcose. Ben benieuwd hoe het gegaan is, ze moest er om half 8 zijn.....

Deel Deze Pagina